Strona 2 z 2
					
				
				: 2017-05-25, 23:03
				autor: imhotet
				a po co ci "spalanie powterza na biegu jałowym" ? co to ma wspolnego z mocą osiąganą przez auto pod obciążeniem ? polecam wrócić do podstaw znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania
			 
			
					
				
				: 2017-05-25, 23:21
				autor: SPEIN
				Silnik 3.0 w serii przy pełnym obciążeniu przy max obrotach spala około 170g/s powietrza na biegu jałowym oraz na każdym innym biegu. Silnik 2.4 w serii przy pełnym obciążeniu przy max obrotach spala około 130g/s powietrza na biegu jałowym i na każdym innym biegu. Mój silnik o pojemności 3.0, który wyżej opisałem spala około 170g/s powietrza dopiero na 4 biegu. Ilość dostarczonego do silnika powietrza ma się do mocy tak, że im więcej powietrza tym większa moc.
			 
			
					
				
				: 2017-05-26, 09:08
				autor: pawelosinski83
				SPEIN pisze:...przy pełnym obciążeniu przy max obrotach spala około 170g/s powietrza na biegu jałowym oraz na każdym innym biegu...
yyy sorry, ale Ty chyba jednak nie kumasz podstaw...
 
			
					
				
				: 2017-05-26, 11:36
				autor: SPEIN
				To wytłumacz. Wskaż logi w ktorych ten silnik nie spala tyle powietrza.
Przykładowy log silnika 3.0 na biegu jałowym. Grupa 002 Mas Air Flow, przy ponad 6000br/min ilość powietrza w silniku około 170g/s
http://vaglog.pl/log-032_002_093_9vlV4it.html 
			
					
				
				: 2017-05-26, 12:01
				autor: Masta_J
				Skąd brane jest tyle powietrza?
			 
			
					
				
				: 2017-05-26, 12:03
				autor: Wojt3q
				kto robił program dla silnika po tych zmianach ?
			 
			
					
				
				: 2017-05-26, 13:05
				autor: SPEIN
				*Program nie był zmieniany. Ecu jest seryjne od 2.4. Dowiedziałem się jedynie że silniki 2.4, 2.8 i 3.0 mają identyczną mapę, na tym się jednak nie znam. 
* W jakim sensie pytasz skąd brane jest tyle powietrza? Chodzi CI dlaczego jest go tak dużo w silniku 3.0?
			 
			
					
				
				: 2017-05-26, 16:26
				autor: pawelosinski83
				Czy Ty w ogóle wiesz co to jest "bieg jałowy" ?
Jak możesz pisać o pełnym obciążeniu oraz o obrotach 6000 na biegu jałowym...
Sorry, ale patrząc po tym co piszesz raczej sam albo przy pomocy forum sobie z tym teraz nie poradzisz... 
Mapy nie mają prawa być takie same - wartości czasu wtrysków i właśnie ilości powietrza względem obrotów będą zupełnie różne dla tych silników... Musisz to wystroić, jestem w szoku, że to w ogóle jeździ...
Oddaj auto na zrobienie programu póki jeszcze działa...
			 
			
					
				
				: 2017-05-26, 17:01
				autor: SPEIN
				Sorry za nieprecyzyjny opis. Ale wystarczyło by napisać że niezrozumiale piszę o biegu jałowym wtedy bym wyjaśnił. Jednak pisałem o ilości powietrza przy  max obrotach. Silnik najpierw pracuje na biegu jałowym przy skrzyni w pozycji neutralnej a potem wprowadzany jest na max obroty.
Mapy nie mają prawa być takie same - świetnie już coś. Jesteś w szoku że to jeździ - nie dziwię że to za trudny temat, wkońcu mało jest info w naszym języku na necie.
			 
			
					
				
				: 2017-05-26, 17:33
				autor: Wojt3q
				jak czytam ten watek to mam wrazenie ze ktos zalozyl sobie fake konto i robi z nas jajca
			 
			
					
				
				: 2017-05-26, 17:49
				autor: SPEIN
				Wszystkim tym którzy chcieli pomóc a nie mogli dziękuję. Jeśli chodzi o tych którzy uważają że pozjadali wszystkie rozumy, to załuję że zmarnowałem przez was tyle czasu. Temat do zamknięcia.
			 
			
					
				
				: 2017-05-26, 18:07
				autor: Masta_J
				Dla mnie wątek jest ciekawy, samochód na powietrze to dla mnie coś nowego.