A4 B5 3.0l
Silnik 3.0 w serii przy pełnym obciążeniu przy max obrotach spala około 170g/s powietrza na biegu jałowym oraz na każdym innym biegu. Silnik 2.4 w serii przy pełnym obciążeniu przy max obrotach spala około 130g/s powietrza na biegu jałowym i na każdym innym biegu. Mój silnik o pojemności 3.0, który wyżej opisałem spala około 170g/s powietrza dopiero na 4 biegu. Ilość dostarczonego do silnika powietrza ma się do mocy tak, że im więcej powietrza tym większa moc.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
To wytłumacz. Wskaż logi w ktorych ten silnik nie spala tyle powietrza.
Przykładowy log silnika 3.0 na biegu jałowym. Grupa 002 Mas Air Flow, przy ponad 6000br/min ilość powietrza w silniku około 170g/s
http://vaglog.pl/log-032_002_093_9vlV4it.html
Przykładowy log silnika 3.0 na biegu jałowym. Grupa 002 Mas Air Flow, przy ponad 6000br/min ilość powietrza w silniku około 170g/s
http://vaglog.pl/log-032_002_093_9vlV4it.html
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Czy Ty w ogóle wiesz co to jest "bieg jałowy" ?
Jak możesz pisać o pełnym obciążeniu oraz o obrotach 6000 na biegu jałowym...
Sorry, ale patrząc po tym co piszesz raczej sam albo przy pomocy forum sobie z tym teraz nie poradzisz...
Mapy nie mają prawa być takie same - wartości czasu wtrysków i właśnie ilości powietrza względem obrotów będą zupełnie różne dla tych silników... Musisz to wystroić, jestem w szoku, że to w ogóle jeździ...
Oddaj auto na zrobienie programu póki jeszcze działa...
Jak możesz pisać o pełnym obciążeniu oraz o obrotach 6000 na biegu jałowym...
Sorry, ale patrząc po tym co piszesz raczej sam albo przy pomocy forum sobie z tym teraz nie poradzisz...
Mapy nie mają prawa być takie same - wartości czasu wtrysków i właśnie ilości powietrza względem obrotów będą zupełnie różne dla tych silników... Musisz to wystroić, jestem w szoku, że to w ogóle jeździ...
Oddaj auto na zrobienie programu póki jeszcze działa...
Sorry za nieprecyzyjny opis. Ale wystarczyło by napisać że niezrozumiale piszę o biegu jałowym wtedy bym wyjaśnił. Jednak pisałem o ilości powietrza przy max obrotach. Silnik najpierw pracuje na biegu jałowym przy skrzyni w pozycji neutralnej a potem wprowadzany jest na max obroty.
Mapy nie mają prawa być takie same - świetnie już coś. Jesteś w szoku że to jeździ - nie dziwię że to za trudny temat, wkońcu mało jest info w naszym języku na necie.
Mapy nie mają prawa być takie same - świetnie już coś. Jesteś w szoku że to jeździ - nie dziwię że to za trudny temat, wkońcu mało jest info w naszym języku na necie.