Strona 2 z 2

: 2017-03-07, 07:32
autor: kurpiu
Podaj numer wtryskiwacza. Bo z tego co pamietam pompranczowe wtryski sa z allroada i one maja troche inna wydajnsoc. Ale to numer wtryskiwacza by sie przydal.
Uklad masz na 100% szczelny?

: 2017-03-07, 08:22
autor: stasiek
Zalezy jaka hybryda i doladowanie, patrzę po przeplywie a jest wiekszy niz seria uklad obrobi bez pętlenia
moze sprawdz jeszcze raz szczelność, teraz po zmianach w setupie bez korekty softu moze być kilka problemów na raz a problem miales juz wczesniej. Sprawdz sczelność, zejdz w dół z doładowaniem (MBC) i jak będzie dalej szarpać zrób logi. Ogólnie do dyspozycji, jest: za bogato, za ubogo, gubi zaplon (cewki, modóły) musisz znalesc co a potem dlaczego

: 2017-03-08, 16:39
autor: Special1995
Numer wtryskiwaczy 078133551bl

[ Dodano: 2017-03-08, 16:39 ]
Jest dobrze. Założyłem mbc zjechalem boostem i nie przerywa.
Tylko jedna rzecz mnie męczy bo kłóci na niebiesko teraz jak się ja przegoni i chodzi na wolnych obrotach to idzie niebieski dym z rury cały czas.... od czego to może być silnik był remontowany na glanz...

: 2017-03-08, 20:03
autor: stasiek
Jak dół był też ruszany, to trochę może przykopcić, zanim się dotrze, ale nie sądzę żebyś katował niedotarty motor... Mam nadzieję, że go nie przypiekłeś na tym programie i te jazdy były tylko diagnostyczne. Może jest problem z odmą, warto sprawdzić, zmierz też kompresję tak diagnostycznie i sprawdź dolot czy turbiny coś nie puszczają oleju (mogą też w wydech ale to już będzie trudniej zobaczyć), bo takie doładowanie na dłuższą metę zabije k03. Po skręceniu doładowania już logi ok?

: 2017-03-09, 17:18
autor: Special1995
Doll nie był ruszany tylko glowice i turbiny. Kompresja od 11.5 do 12 bar. Jak sprawdzic ta nieszczesna odme? Przecierz nawet jeszcze nie dosatala dobrze w palnik. Pozdro

[ Dodano: 2017-03-09, 17:16 ]
http://vaglog.pl/log-112_091_F91Uo.html
http://vaglog.pl/log-118_115_tLotf.html
http://vaglog.pl/log-002_115_77C3l.html

[ Dodano: 2017-03-09, 17:18 ]
Widzę po logach ze teraz boost się nie pokrywa. Program pomoże?
I jeszcze jedno pytanie ma może ktoś na sprzedaż wtryski większe od serii?

: 2017-03-09, 18:22
autor: lukaszlsw
coś ci sie logi pomieszały z jakimś 1.8T. Dobrze widzę tam masz zadane 1.5bar dla k03? i dziwisz sie ze sie nie pokrywa:P Wtryski masz zamknięte górą i ten boost dowalony zdrowo

: 2017-03-09, 23:09
autor: stasiek
Na logach dziwią mnie różne wartości przepływu dla danego doładowania przy tych samych obrotach na różnych logach, jak by nieszczelność jakaś jednak była. Niemniej jednak większe wtryski i porządny program Cię nie ominie, bo na tym co najwyżej możesz ubić motor i turbiny. Niby nie dostał konkretnie w palnik, ale uwierz mi, że gdyby nie zabezpieczenie po stukowcach, EGT i przymykaniu przepustnicy, raczej nie miał byś co zbierać po jednym dociągnięciu 4-ki do odcinki (na tym programie). Odma ma być drożna, szczelna i zaworek zwrotny ma działać :)

: 2017-03-09, 23:43
autor: Special1995
Te logi są pomieszane ale te które robiłem teraz to są na samym dole . Ta wartość żądaną ciśnienia ustawia się programem?

[ Dodano: 2017-03-09, 23:43 ]
Po przejechanie 50 km auto już nie kopci ani na biało ani na niebiesko. Taka lekka parka idzie z wydechu tylko także jest ok.

: 2017-03-10, 20:03
autor: lukaszlsw
wrzuc serie potem naprawiaj bo po tym sofcie to zaraz następny remont będzie

: 2017-03-16, 08:32
autor: Special1995
Jakie wtryski będą dobre do mocy ok 350 KM ?

: 2017-03-16, 08:33
autor: luk448
440

: 2017-03-27, 23:33
autor: Special1995
Witam problem rozwiązany . Wymiana wtryskow na wieksze i zrobienie programu pomogło . Wyszło 370 KM. Teraz tylko kwestia czasu jak sprzeglo padnie bo jest seryjne. Dzięki wszystkim za pomoc.

: 2017-04-04, 01:11
autor: wegrzyn6
Ogólnie jak dla mnie to rozrząd jest do poprawki.

: 2017-04-04, 08:48
autor: Special1995
Rozrzad ustawiany na blokady . Podobno norma jest od -6 do 6 u mnie na obu bankach po -4 takze ok.