Strona 2 z 3
					
				
				: 2017-02-03, 21:46
				autor: atom1
				no rzeznik ten samochod ;p w becie czy hondzie przez ten czas mialem juz wyjeta skrzynie 

 1.2h
no ale nic chcialem taki woz to teraz musze sie przy nim nauczyc grzebac:D
najgorszy jak zawsze przy takich rzeczach jest LPG bo jest wszedzie tam gdzie byc go nie powinno i utrudnia dostep 

, jutro jakies kolejne foty i mam nadzieje potem uda sie skleic "zrob to sam"
 
			
					
				
				: 2017-02-12, 15:43
				autor: vwmariusz
				Bardzo fajny temat, dlatego że mnie też to czeka za chwilę.  Swoją drogą jestem mega zawiedziony sprzęgłem clutch masters FX 400 . Nigdy więcej takiego sprzęgła.  Przejechalo półtora roku jakieś 2000 km i rozlecialo się lozysko oporowe. . .    Ktoś wie od czego dopasować takie lozysko ?? Bo jest trochę inne niż seryjne.  No i mam zamiar pozbyć się spieku i założyć zwykła tarcze.  Bo drgania przy ruszania chca mi zniszczyć auto . . .
			 
			
					
				
				: 2017-02-12, 16:08
				autor: mik-17
				vwmariusz pisze:Bardzo fajny temat, dlatego że mnie też to czeka za chwilę.  Swoją drogą jestem mega zawiedziony sprzęgłem clutch masters FX 400 . Nigdy więcej takiego sprzęgła.  Przejechalo półtora roku jakieś 2000 km i rozlecialo się lozysko oporowe. . .    Ktoś wie od czego dopasować takie lozysko ?? Bo jest trochę inne niż seryjne.  No i mam zamiar pozbyć się spieku i założyć zwykła tarcze.  Bo drgania przy ruszania chca mi zniszczyć auto . . .
Zwykłe łożysko pasuje.
Założyłeś FXa na dwumas czy jednomas?
 
			
					
				
				: 2017-02-12, 17:31
				autor: vwmariusz
				Lekki Jednomas taki jak u Sida w sklepie, ze stali narzedziowej. A co do łożyska to te od Fxa jest dłuższe bo docisk jest jak by bardziej płaski ,więc zwykle nie wydaje mi się aby podeszlo.😡
			 
			
					
				
				: 2017-02-12, 17:52
				autor: luk448
				Fxa trzeba wyczuc przy ruszaniu i problem szarpania prawie znika.Nie od dzis wiadomo ze lozysko od fxa jest slabe.Ja ostatno tez zmienialem na inne bo ori od fxa sie wysypalo.
			 
			
					
				
				: 2017-02-12, 18:49
				autor: vwmariusz
				Jakie inne ? Podziel się.  A co do wyczucia to oczywiście że idzie. Wystarczy troszeczkę więcej gazu dać ok 1300 obr,  ale wtedy spiek i reszta ( docisk i kolo) się od razu niemiłosiernie zużywa.  A z wolnych obrotów bez użycia gazu po mieście to jakieś nieporozumienie..... I nic tu da wyuczenie jak nie dodasz gazu...
			 
			
					
				
				: 2017-02-12, 19:24
				autor: luk448
				No ale takie uroki spieka i jednomasu.Nic nowego.Przypomnij mi sie na PW jutro to zobacze co i jak.
			 
			
					
				
				: 2017-02-12, 19:24
				autor: vwmariusz
				Spokoo dziękować  😊😊
			 
			
					
				
				: 2017-02-12, 20:24
				autor: atom1
				nieprawda, mialem jednomas valeo i zadnych problemow nie bylo z ruszaniem (myslalem ze to ori), natomist odchudzone sztywne kolo rodzi juz problemy z ruszaniem :)))= lozysko moze zostac ori, pomierz odleglosci i przerob lape wysprzeglika o wymagana wielkosc, akurat ten temat to zaden problem
			 
			
					
				
				: 2017-02-12, 21:34
				autor: vwmariusz
				Aha. . . Atom nie zamierzam nic przerabiać w RS4. . . A co do sprzęgła to miałem różne.  Na podwójnych dociskach,  lekkich jednomasach,  nawet na aluminiowych . . . I jak nie ma zjebanego śpieka ,tylko normalna tarcza organiczna, to nie ma żadnego problemu z szarpaniem . No więc tak jak powiedziałem nigdy więcej nie założę śpieka. Zwłaszcza do auta które tak naprawdę go nie potrzebuje
			 
			
					
				
				: 2017-02-13, 00:26
				autor: atom1
				nie no spiek to wiadomo ze ma swoje zachowanie i nic tego nie zmieni, nawet wieksza ilosc lopat... przerobilem 3, 4w bmw i 6 mam teraz w H ..niewielka jest roznica, dlatego do audi kombinuje zestaw o "normalnych" parametrach
			 
			
					
				
				: 2017-02-13, 09:14
				autor: luk448
				vwmariusz,  oczywiscie ze ani s4 ani rs4 nie potrzebuje spieka...Jesli tylko zostawisz auto w oryginale lub lekko je dlubniesz  

  wszystko zalezy do czego ma Ci sluzyc auto.
 
			 
			
					
				
				: 2017-02-13, 12:49
				autor: vwmariusz
				Dokładnie lukk . Tylko szkoda że RS4 ma słabe sprzęgło seryjnie i niestety nie jest w stanie przenieść na rozgrzany asfalt strzału że sprzęgła.  Auto jedynie po programie moc zmierzona 424 KM ale seryjne kapcie 255 dość mocno trzymają się asfaltu ,no i jak chcesz wystartować powiedzmy z 5 tys obr ( nie mówię już o procedurze) to sprzęgło klęka . No ale ja już się wyłączyłem z takich strzałów i rs ma być na zwykłej tarczy . Choćby miała nie przenosić mocy podczas startu na adfalt
			 
			
					
				
				: 2017-02-13, 13:43
				autor: buba
				załóż 16" fele i będziesz palił gumolca cały dzień
			 
			
					
				
				: 2017-02-13, 13:52
				autor: vwmariusz
				Buba Buba nie fantazjUJ 😊😊😊😊 nie chodzi o jaranie  kapcia, tylko  jak już to szybki start z spod świateł . . . . Ale zresztą rs to i do tego się nie nadaje hehehe.