Strona 2 z 2

: 2016-12-22, 20:58
autor: bulgart
Właśnie nic nie stukało i żadnych dziwnych dźwięków nie był tylko było szarpnięcie jak pisałem wyżej i dlatego nie wiem czy to wina dwumasa, jeszcze jeden filmik dla nie bardzo rozumiem rozumiem :-/ SID można jakoś bardziej łopatologicznie
? Bo wydawało mi się że jak naciągnie się to w jedną stronę to powinno wrócić na ten sam znak...
https://www.youtube.com/watch?v=ddl028Pcf9o

: 2016-12-22, 22:23
autor: mik-17
Ja tam się nie znam ale takie zdjąłem z auta i nic nie stukało.
Na filmie sprawdzasz jak zachowują się wg własnej osi, a teraz sprawdź tak jakbyś chciał odciągnąć jedną powierzchnię od drugiej. Jak nie ma luzu to raczej jest ok.

: 2016-12-22, 22:43
autor: bulgart
Sprawdzałem to i jest może z 1mm luzu i to nie jest takie że stuka tylko taki sztywny luz żeby więcej odchylić trzeba mocno śrubokrętm podważyć

: 2016-12-22, 22:46
autor: mik-17
Jak dla mnie osobiście jest ok. Miałem większe luzy na dwumasie przy 450PS i nie stukało nic.

: 2016-12-22, 22:59
autor: bulgart
Bo właśnie zastanawia mnie te szarpnięcie przy zmianie biegów czy to dwumas czy może np. dyfer fajnie by było porównać nowego dwumasa bo szkoda mi 2,5 k na nowy jak ten okazał by się jeszcze zdrowy...

: 2016-12-22, 23:04
autor: Pasi
poducha dyfra ?, luz na wale. czynników może być wiele

: 2016-12-22, 23:17
autor: bulgart
Dlatego zacząłem od tego bo i tak sprzęgło się ślizgało więc idzie do wymiany i nie widzi mi się drugi raz wyciągać to wszystko.
Jeszcze jest też kwestia powłoki ciemnej na tym dwomasie bo widać na nim przegrzania i małe nierówności. Tarcza z dociskiem trafi pewnie do Radzikowskiego może coś zrobi w podobnych pieniądzach co zestaw z rs4 jak nie no to będzie z rs4 za tym się jeszcze nie rozglądałem.