Strona 2 z 2
					
				
				: 2016-12-22, 20:58
				autor: bulgart
				Właśnie nic nie stukało i żadnych dziwnych dźwięków nie był   tylko było szarpnięcie jak pisałem wyżej i dlatego nie wiem czy to wina dwumasa, jeszcze jeden filmik dla nie bardzo rozumiem rozumiem 

  SID można jakoś bardziej łopatologicznie 
? Bo wydawało mi się że jak naciągnie się to w jedną stronę to powinno wrócić na ten sam znak...
https://www.youtube.com/watch?v=ddl028Pcf9o 
			
					
				
				: 2016-12-22, 22:23
				autor: mik-17
				Ja tam się nie znam ale takie zdjąłem z auta i nic nie stukało.
Na filmie sprawdzasz jak zachowują się wg własnej osi, a teraz sprawdź tak jakbyś chciał odciągnąć jedną powierzchnię od drugiej. Jak nie ma luzu to raczej jest ok.
			 
			
					
				
				: 2016-12-22, 22:43
				autor: bulgart
				Sprawdzałem to i jest może z 1mm luzu i to nie jest takie że stuka tylko taki sztywny luz żeby więcej odchylić trzeba mocno śrubokrętm podważyć
			 
			
					
				
				: 2016-12-22, 22:46
				autor: mik-17
				Jak dla mnie osobiście jest ok. Miałem większe luzy na dwumasie przy 450PS i nie stukało nic.
			 
			
					
				
				: 2016-12-22, 22:59
				autor: bulgart
				Bo właśnie zastanawia mnie te szarpnięcie przy zmianie biegów czy to  dwumas czy może np. dyfer fajnie by było porównać  nowego dwumasa bo szkoda mi 2,5 k na nowy jak ten okazał by się  jeszcze zdrowy...
			 
			
					
				
				: 2016-12-22, 23:04
				autor: Pasi
				poducha dyfra ?, luz na wale. czynników może być wiele
			 
			
					
				
				: 2016-12-22, 23:17
				autor: bulgart
				Dlatego zacząłem od tego bo i tak sprzęgło się ślizgało więc idzie do wymiany i nie widzi mi się drugi raz wyciągać to wszystko.
Jeszcze jest też kwestia powłoki ciemnej na tym dwomasie bo widać na nim przegrzania i małe nierówności. Tarcza z dociskiem trafi pewnie do Radzikowskiego może coś zrobi w podobnych pieniądzach co zestaw z rs4 jak nie no to będzie z rs4 za tym się jeszcze nie rozglądałem.