Strona 10 z 18
: 2016-07-15, 23:39
autor: MaDmAx
spokojnie, zrobi się spota to pokilujemy

: 2016-11-24, 22:34
autor: marko
pare dni temu w hannoveze mialem okazje spotkac sie z madmaxem przewiuzl mnie i kolege swoja s4 niezle to sie odpych jak na te 435 koni
p.s wstaw kratki a fajniej bedzie wygladal i nie bedzie sie tak rzucal w oczy
: 2016-12-06, 17:34
autor: MaDmAx

w końcu upolowałem zegar taki jak chciałem

: 2016-12-06, 18:38
autor: marko
mysle ze jak wrucisz do niemiec to z nowym zegarem na pokladzieale ale bedzie teraz zapierdykac i moze konia doda

: 2016-12-06, 19:23
autor: DobrzanskiS4B5
Madmax :) pięknie ,mam ten sam i też czeka na montaż
: 2016-12-06, 20:26
autor: tasior87
Dużo jest zabawy z montażem zegarów z cyfrowym zegarem w aucie, które miało wcześniej analogowy??
: 2017-02-12, 00:38
autor: MaDmAx
tasior87 pisze:Dużo jest zabawy z montażem zegarów z cyfrowym zegarem w aucie, które miało wcześniej analogowy??
kabelki chyba trzeba poprzekładać w kostkach, gdzieś mam schemat od kolegi
martin s4
tutaj też coś jest
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/5854 ... ka-na-fis/
: 2017-02-14, 14:35
autor: Bi_turbo
Jak tam doszedłeś do ładu z licznikiem??? :P
: 2017-02-14, 15:30
autor: MaDmAx
tak, tutaj podziekowania dla kolegi
martin s4 bardzo dużo mi pomógł

w międzyczasie troche uciszyłem grzechotnika pod maską, alternator - dwa łożyska i szczotki, napinacz wieloklina z paskiem - nowe
w zawieszeniu górne lewe wahacze z przodu no i doszedł gwint weitec + geometria

: 2017-02-14, 18:22
autor: Bi_turbo
o proszę i baja :D a wymieniałeś Fis w liczniku???
ja mam coś takiego że jak jadę bez włączonej klimy to mi się rozmywa a po włączeniu się poprawia... i niby wymieniony przez speców w tamtym roku.. :(
A jak gwincik twardy??
i kiedy kratki zamontujesz???? :P
: 2017-02-14, 22:43
autor: MaDmAx
Bi_turbo pisze:o proszę i baja :D a wymieniałeś Fis w liczniku???
ja mam coś takiego że jak jadę bez włączonej klimy to mi się rozmywa a po włączeniu się poprawia... i niby wymieniony przez speców w tamtym roku.. :(
A jak gwincik twardy??
i kiedy kratki zamontujesz???? :P
FIS w liczniku wymieniony przez
martin s4, gwint raczej twardy aczkolwiek beton nie jest, poprawiali mi go troche w
www.pecar.pl
kratki już są (dzięki
emay) i niedługo je zamontuje

: 2017-02-14, 23:53
autor: DobrzanskiS4B5
No i pięknie

a wejdą Ci te kratki na ten cooler bez problemu? Jak u mnie się okaże że wejdzie to też chcę te bez halogenu :)
: 2017-02-15, 00:08
autor: MaDmAx
Dobrzanskis4b6 pisze:No i pięknie

a wejdą Ci te kratki na ten cooler bez problemu? Jak u mnie się okaże że wejdzie to też chcę te bez halogenu :)
no niestety, trzeba bedzie przerobić troche cooler

ale do zrobienia...
: 2017-02-16, 09:57
autor: emay
Kurde a ja miałem poliftowy licznik i odpuściłem a teraz widzę taka ładną instrukcje na a4 klub. Ehh...
: 2017-02-16, 23:40
autor: MaDmAx
oprócz zamiany pinów w kostkach, trzeba jeszcze zmienić w 60 kanale licznika 1024 na 1025 żeby obrotomierz zadziałał i potrzebna jest misa z czujnikiem G266 (sygnał w 15 pin zielonej) żeby pokazywało rzeczywista temperature oleju na zegarze i nie wyswietlało błędu żółtej kontrolki oleju na fisie (sensor)
[ Dodano: 2017-02-16, 23:40 ]
dystanse juz czekaja na nowe felgi
