Strona 10 z 18
					
				
				: 2016-07-15, 23:39
				autor: MaDmAx
				spokojnie, zrobi się spota to pokilujemy  

 
			
					
				
				: 2016-11-24, 22:34
				autor: marko
				pare dni temu w hannoveze mialem okazje spotkac sie z madmaxem przewiuzl  mnie i kolege swoja s4 niezle to sie odpych jak na te 435 koni 
p.s wstaw kratki a fajniej bedzie wygladal i nie bedzie sie tak rzucal w oczy
			 
			
					
				
				: 2016-12-06, 17:34
				autor: MaDmAx
				
w końcu upolowałem zegar taki jak chciałem  

 
			
					
				
				: 2016-12-06, 18:38
				autor: marko
				mysle ze jak wrucisz do niemiec to z nowym zegarem na pokladzieale ale bedzie teraz zapierdykac i moze konia doda 

 
			
					
				
				: 2016-12-06, 19:23
				autor: DobrzanskiS4B5
				Madmax :) pięknie ,mam ten sam i też czeka na montaż
			 
			
					
				
				: 2016-12-06, 20:26
				autor: tasior87
				Dużo jest zabawy z montażem zegarów z cyfrowym zegarem w aucie, które miało wcześniej analogowy??
			 
			
					
				
				: 2017-02-12, 00:38
				autor: MaDmAx
				tasior87 pisze:Dużo jest zabawy z montażem zegarów z cyfrowym zegarem w aucie, które miało wcześniej analogowy??
kabelki chyba trzeba poprzekładać w kostkach, gdzieś mam schemat od kolegi 
martin s4
tutaj też coś jest 
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/5854 ... ka-na-fis/ 
			
					
				
				: 2017-02-14, 14:35
				autor: Bi_turbo
				Jak tam doszedłeś do ładu z licznikiem??? :P
			 
			
					
				
				: 2017-02-14, 15:30
				autor: MaDmAx
				tak, tutaj podziekowania dla kolegi 
martin s4 bardzo dużo mi pomógł

w międzyczasie troche uciszyłem grzechotnika pod maską, alternator - dwa łożyska i szczotki, napinacz wieloklina z paskiem - nowe
w zawieszeniu górne lewe wahacze z przodu no i doszedł gwint weitec + geometria
 
 

 
			
					
				
				: 2017-02-14, 18:22
				autor: Bi_turbo
				o proszę i baja :D a wymieniałeś Fis w liczniku??? 
ja mam coś takiego że jak jadę bez włączonej klimy to mi się rozmywa a po włączeniu się poprawia... i niby wymieniony przez speców w tamtym roku.. :( 
A jak gwincik twardy??
i kiedy kratki zamontujesz???? :P
			 
			
					
				
				: 2017-02-14, 22:43
				autor: MaDmAx
				Bi_turbo pisze:o proszę i baja :D a wymieniałeś Fis w liczniku??? 
ja mam coś takiego że jak jadę bez włączonej klimy to mi się rozmywa a po włączeniu się poprawia... i niby wymieniony przez speców w tamtym roku.. :( 
A jak gwincik twardy??
i kiedy kratki zamontujesz???? :P
FIS w liczniku wymieniony przez 
martin s4, gwint raczej twardy aczkolwiek beton nie jest, poprawiali mi go troche w 
www.pecar.pl
kratki już są (dzięki 
emay) i niedługo je zamontuje

 
			
					
				
				: 2017-02-14, 23:53
				autor: DobrzanskiS4B5
				No i pięknie 

 a wejdą Ci te kratki na ten cooler bez problemu? Jak u mnie się okaże że wejdzie to też chcę te bez halogenu :)
 
			
					
				
				: 2017-02-15, 00:08
				autor: MaDmAx
				Dobrzanskis4b6 pisze:No i pięknie 

 a wejdą Ci te kratki na ten cooler bez problemu? Jak u mnie się okaże że wejdzie to też chcę te bez halogenu :)
 
no niestety, trzeba bedzie przerobić troche cooler  

 ale do zrobienia...
 
			
					
				
				: 2017-02-16, 09:57
				autor: emay
				Kurde a ja miałem poliftowy licznik i odpuściłem a teraz widzę taka ładną instrukcje na a4 klub. Ehh...
			 
			
					
				
				: 2017-02-16, 23:40
				autor: MaDmAx
				oprócz zamiany pinów w kostkach, trzeba jeszcze zmienić w 60 kanale licznika 1024 na 1025 żeby obrotomierz zadziałał i potrzebna jest misa z czujnikiem G266 (sygnał w 15 pin zielonej) żeby pokazywało rzeczywista temperature oleju na zegarze i nie wyswietlało błędu żółtej kontrolki oleju na fisie (sensor)  
 [ Dodano: 2017-02-16, 23:40 ]
 
[ Dodano: 2017-02-16, 23:40 ]
 
dystanse juz czekaja na nowe felgi  
