Strona 10 z 12
					
				
				: 2014-01-15, 13:12
				autor: ADI
				Takie mam pytanko. Czy wiskoza zostala i zmiescily sie te rury bo mam zalozone alu od rs4 a chce sobie wyspawac kwasowe.
			 
			
					
				
				: 2014-01-15, 13:15
				autor: aw69
				tak wisko siedzi, rury się mieszczą bo są gniecione na prasie, wg mnie trzeba by je wogole wyjebać i załozyć ori z RS4.
			 
			
					
				
				: 2014-01-15, 13:44
				autor: kfasik
				Widzę, że Witek wrzucił już fotki mojego S4 na FB:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 172&type=1
Szkoda, że po drodze była chlapa i auto strasznie się uje**ło, ale mniej więcej widać jak obecnie wygląda  

 
			
					
				s4 500ps
				: 2014-01-15, 18:12
				autor: arek
				wisco jest odsadzone
			 
			
					
				
				: 2014-01-15, 20:20
				autor: kfasik
				Został jeszcze jeden i mam nadzieje, że ostatni problem  
 
 
Cały czas na VAG'u wyskakuje mi błąd: 1422 Pompa hydrauliczna dla kontroli dynamiki jazdy V156, otwarty/zwarty obwód do masy.
I chyba to jest przyczyna, że po dłuższej jeździe, jest twarda reakcja na dodawanie i odejmowanie gazu.
Czy ktoś może orientuje się co to takiego?
 
			
					
				
				: 2014-01-20, 11:39
				autor: buba
				A wszyscy się śmiali jak przykleiłem u siebie 1.6 a teraz widzę już drugą eskę  

 
			
					
				
				: 2014-01-20, 19:17
				autor: kfasik
				Hehe 1.6 miażdży  

  Niejednemu już kopara opadła, po tym jak dostali wpie**ol od 1.6  
 
 
P.S. Czujnik ABS przy prawym kole jest przetarty. Mam nadzieję, że po jego wymianie, nie będzie już wywalać błędów.
 
			
					
				
				: 2014-01-22, 02:16
				autor: FOSS
				kfasik pisze:Hehe 1.6 miażdży  

  Niejednemu już kopara opadła, po tym jak dostali wpie**ol od 1.6  
 
  
No, można się pomylić..... widziałem w EL-TEC'u ale oglądałem od spodu więc te 1.6 od razu mi jakoś nie przypasowało 

 
			
					
				
				: 2014-02-15, 18:34
				autor: kfasik
				Wpadły mi w ręce fabryczne zaciski od RS6 C5 (przód), jednakże są one do regeneracji.
I tu mam pytanko: czy ma ktoś z Was kogoś godnego polecenia, kto dobrze ogarnąłby ten temat?
I drugie pytanko: co trzeba do nich dokupić, żeby można było je założyć do mojego S4?
			 
			
					
				
				: 2014-02-15, 18:52
				autor: darkangle1
				w Kwidzyniu ale można podesłać, znajomy robił u niego (jakies pół roku temu, takze  jesli nie zakonczył działalnosci to powinnien byc ok) i wszystko ładnie pomalowanie i grafiki wszystko jest do ugadania (Paweł): 
tel 600 710 829
email - 
paveltt@wp.pl 
			
					
				
				: 2014-02-15, 19:50
				autor: grzesiek1985
				darkangle1 pisze:w Kwidzyniu ale można podesłać, znajomy robił u niego (jakies pół roku temu, takze  jesli nie zakonczył działalnosci to powinnien byc ok) i wszystko ładnie pomalowanie i grafiki wszystko jest do ugadania (Paweł): 
tel 600 710 829
email - 
paveltt@wp.pl 
Polecam tego gościa Mi robił zaciski przód ori s4 Elegancko pomalowane Poskładane na nowych ori częściach (gumki, prowadnice)
 
			
					
				
				: 2014-02-15, 19:57
				autor: SID
				Potrzebujesz tarcz 365x34mm z RS4 B7
Cena nowych tarcz to 5200 zł
Przewody 210 zł
Adaptery ori zakładami ze masz
Klocki 360-540 zł markowe
Felgi 18"
			 
			
					
				
				: 2014-02-15, 20:50
				autor: kfasik
				Oj chyba na razie odpuszczę temat hamulców od RS6, bo 5200 zł za nowe tarcze, to troszkę jak dla mnie za dużo. A czy tarcze od RS6 C5 nie będą pasowały? Mają chyba taki sam rozmiar.
			 
			
					
				
				: 2014-02-16, 10:41
				autor: SID
				Z rs6 c5 po założeniu dystansu  chyba 6,5mm miedzy tarcze a piastę będzie pasować
Trzeba wtedy dłuższe śruby kół i kolo ucieknie o 6,5 mm na zewnątrz
Wiec zaciski + klocki 420 + tarcze dystanse śruby 2000 zl
			 
			
					
				
				: 2014-02-16, 15:34
				autor: RAWULI
				Dobre... 

  akcja reanimacyjna jak w Dr.Hausie, pacjent wyszedł na nogach , gratuluje.