Strona 10 z 12

: 2014-01-15, 13:12
autor: ADI
Takie mam pytanko. Czy wiskoza zostala i zmiescily sie te rury bo mam zalozone alu od rs4 a chce sobie wyspawac kwasowe.

: 2014-01-15, 13:15
autor: aw69
tak wisko siedzi, rury się mieszczą bo są gniecione na prasie, wg mnie trzeba by je wogole wyjebać i załozyć ori z RS4.

: 2014-01-15, 13:44
autor: kfasik
Widzę, że Witek wrzucił już fotki mojego S4 na FB:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 172&type=1

Szkoda, że po drodze była chlapa i auto strasznie się uje**ło, ale mniej więcej widać jak obecnie wygląda ;-)

s4 500ps

: 2014-01-15, 18:12
autor: arek
wisco jest odsadzone

: 2014-01-15, 20:20
autor: kfasik
Został jeszcze jeden i mam nadzieje, że ostatni problem :mrgreen:

Cały czas na VAG'u wyskakuje mi błąd: 1422 Pompa hydrauliczna dla kontroli dynamiki jazdy V156, otwarty/zwarty obwód do masy.

I chyba to jest przyczyna, że po dłuższej jeździe, jest twarda reakcja na dodawanie i odejmowanie gazu.

Czy ktoś może orientuje się co to takiego?

: 2014-01-20, 11:39
autor: buba
A wszyscy się śmiali jak przykleiłem u siebie 1.6 a teraz widzę już drugą eskę :roll:

: 2014-01-20, 19:17
autor: kfasik
Hehe 1.6 miażdży ;-) Niejednemu już kopara opadła, po tym jak dostali wpie**ol od 1.6 :-)

P.S. Czujnik ABS przy prawym kole jest przetarty. Mam nadzieję, że po jego wymianie, nie będzie już wywalać błędów.

: 2014-01-22, 02:16
autor: FOSS
kfasik pisze:Hehe 1.6 miażdży ;-) Niejednemu już kopara opadła, po tym jak dostali wpie**ol od 1.6 :-)
No, można się pomylić..... widziałem w EL-TEC'u ale oglądałem od spodu więc te 1.6 od razu mi jakoś nie przypasowało :lol:

: 2014-02-15, 18:34
autor: kfasik
Wpadły mi w ręce fabryczne zaciski od RS6 C5 (przód), jednakże są one do regeneracji.

I tu mam pytanko: czy ma ktoś z Was kogoś godnego polecenia, kto dobrze ogarnąłby ten temat?

I drugie pytanko: co trzeba do nich dokupić, żeby można było je założyć do mojego S4?

: 2014-02-15, 18:52
autor: darkangle1
w Kwidzyniu ale można podesłać, znajomy robił u niego (jakies pół roku temu, takze jesli nie zakonczył działalnosci to powinnien byc ok) i wszystko ładnie pomalowanie i grafiki wszystko jest do ugadania (Paweł):
tel 600 710 829
email - paveltt@wp.pl

: 2014-02-15, 19:50
autor: grzesiek1985
darkangle1 pisze:w Kwidzyniu ale można podesłać, znajomy robił u niego (jakies pół roku temu, takze jesli nie zakonczył działalnosci to powinnien byc ok) i wszystko ładnie pomalowanie i grafiki wszystko jest do ugadania (Paweł):
tel 600 710 829
email - paveltt@wp.pl
Polecam tego gościa Mi robił zaciski przód ori s4 Elegancko pomalowane Poskładane na nowych ori częściach (gumki, prowadnice)

: 2014-02-15, 19:57
autor: SID
Potrzebujesz tarcz 365x34mm z RS4 B7
Cena nowych tarcz to 5200 zł
Przewody 210 zł
Adaptery ori zakładami ze masz
Klocki 360-540 zł markowe
Felgi 18"

: 2014-02-15, 20:50
autor: kfasik
Oj chyba na razie odpuszczę temat hamulców od RS6, bo 5200 zł za nowe tarcze, to troszkę jak dla mnie za dużo. A czy tarcze od RS6 C5 nie będą pasowały? Mają chyba taki sam rozmiar.

: 2014-02-16, 10:41
autor: SID
Z rs6 c5 po założeniu dystansu chyba 6,5mm miedzy tarcze a piastę będzie pasować
Trzeba wtedy dłuższe śruby kół i kolo ucieknie o 6,5 mm na zewnątrz
Wiec zaciski + klocki 420 + tarcze dystanse śruby 2000 zl

: 2014-02-16, 15:34
autor: RAWULI
Dobre... :mrgreen: akcja reanimacyjna jak w Dr.Hausie, pacjent wyszedł na nogach , gratuluje.