Po tym co napisałeś i opisałeś co nieco nasunęły mi się dwie małe refleksjeghost pisze:Wywalenie aku daje mega estetyke pod maską. To jeden z ciekawszych modów jakie można zafundować swojemu pomykaczowinosb pisze:BTW ghoscik zly patent z wywalaniem aku do bagaja i wykorzystaniem podszybia ?Aż dziwne ,że nie pomyśleli o tym w Inglostadt :D Zyskujemy nie tylko estetykę ,dodatkowe miejsce w razie serwisu ale i bardzo poprawia się termika instalacji... tzn. przy jeździe 150+ reduktory nie marzną w dodatku gdy auto jest zimne i robimy pierwszy rozruch bardzo szybko się nagrzewają a mam porównanie do nie jednego setupu gazowego ... instalacja dzięki temu pracuje liniowo/powtarzalnie zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku ja widzę bardzo dużą poprawe na + nie występują zadne rozjazdy mapek i odchyłka mojej instalacji to 1-2% względem benzyny ;)
Ktoś pisał wcześniej ,że odpalanie z LPG jest niezdrowe... i zgodzę się z tym - jeśli masz kijowo ustawioną instalkę + słabego instalatora/lipne komponenty jak klejące się wtryski to tak jest ,że na zimnym silniku to dobrze nie będzie chodzić...
prawda jest taka ,że fabryczne korekcje od zmian temperatury/cisnienia które są zaszyte w komputerach lpg działają ok tylko w wąskim zakresie (mało dokładne) w przypadku ciśnienia są to różnice max 0,2-0,3 bar a temperatury powiedzmy zakres 50-90* który i tak trzeba trochę skorygować choć nie zawsze... W zwykłych autach to się sprawdza ale co gdy masz ponad 300 ps ?Gazownik aby wszystko poustawiać aby auto w miarę jechało na ciepłym silniku potrzebuje powiedzmy 20min. Tak aby startowało po osiągnieciu powiedzmy 15*-20* zwykle potrzeba kilku godzin..
myślicie ,że im się chce ??! W dodatku potrzeba trochę wiedzy i czasami sprzętu aby zrobić to poprawnie a z tym już nie jest tak łatwo :)
Sprawdzaliście jak duże macie spadki ciśnienia LPG na reduktorze w swoich autach przy ostrym przyspieszaniu ?
Co do wtrysków LPG to hana niebieska spokojnie da sobię rade :)
Mimo programu sporteca wiem ,ze jeszcze mają duży zapas bardziej bał bym się o ciśnienie lpg
http://www.europegas.pl/documents/HANA_ ... ed_PL1.pdf
http://www.europegas.pl/documents/h2000_tech_spec.pdf
pozdro :)

Gratuluje wiedzy, szacun

Po tym wszystkim proszę i nalegam abyś wkleił zdjęcia zamontowanych elementów instalacji LPG i akumulatora bo brzmi to bardzo zacnie


A co do zapalania auta odrazu na LPG to owszem i Ty masz racje ale nie w tym rzecz do końca...
