Strona 9 z 34
: 2014-08-07, 07:06
autor: Rafal84
ADI pisze:dla mnie lepszej felgi nie ma niż OZ ultraleggera
Obrazek
też zgadzam się :) miałem kiedyś taka w Leonie w 18tce Ultrallegera Black Mat.. jezdzi teraz gdzies na slasku na jakies 4ce R32... Do B5 tez o takiej myslalem :)
: 2014-08-07, 15:21
autor: kenpachi
Rzeczywiście piękne. Do tego tańsze.
[ Dodano: 2014-08-07, 15:21 ]
Musze powiedzieć, że SID mega szybko ogarnia te części :) pyk-pyk i załatwione.
: 2014-08-07, 16:16
autor: buba
Nie tylko czesci

: 2014-08-11, 20:42
autor: kenpachi
Turbinki przyszły :D Wszystko mam, teraz tylko długi weekend i po powrocie oddaję mojego guntera w ręce maestro :)
: 2014-08-18, 23:46
autor: nosb
Orzeł wylądował.
Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)
: 2014-08-19, 15:53
autor: Flyer
No 320mm, a 330mm to raczej przepaści nie będzie :)
Na 400+ to zdecydowanie przyda się większa tarcza, optimum 345mm+.
: 2014-08-19, 15:55
autor: buba
Oj uwierz mi ze jest bardzo duza przepasc
: 2014-08-19, 16:23
autor: luk448
330 z 6 tlokiem mnie osobiscie starcza
: 2014-08-19, 16:48
autor: buba
Seryjny zacisk jest problemem a nie srednica tarczy. Zmiana samego zacisku na prosiakowe na seryjnych tarczach bardzo poprawia hamowanie.
: 2014-08-19, 16:48
autor: SID
jednemu starcza a drugiemu nie, przykład
klient :
S4 moc 380ps i 330mm juz mu nie hamuje (dziś się chwalił)
S4 moc około 700ps i 330mm mówi że starczają ale już chciałby 345mm (kilka dni temu się chwalił)
dobra zasada, hebel ma być największy jaki w felgę wejdzie
: 2014-08-19, 16:53
autor: buba
Do tego jeszcz rodzaj klocka i tarczy i wiele innych czynnikow.
: 2014-08-19, 17:00
autor: luk448
No ja nic wiekszego jak 330 nie moglem juz wsadzic w moje skromne 17-Tki.
: 2014-08-19, 20:17
autor: Jachyr
nosb pisze:Orzeł wylądował.
Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)
360mm w 17-ke?? Chyba nie realne... Co do 330 na przodzie nie wiem jak to dziala na seryjnym tyle bo zmienialem orazu przod i tyl ale roznica teraz jest duza.
: 2014-08-22, 10:30
autor: kenpachi
Kurde, niezłą sieczkę mam teraz z mózgu :( Wiem, że muszę robić upgrade hamulców, ale muszę rozkminić to na budżecie :(
Ehhhh, dobrze, że jest jeszcze czas, żeby się zastanowić i to ogarnąć.
Dzięki za input chłopaki.
[ Dodano: 2014-08-21, 10:43 ]
nosb pisze:Orzeł wylądował.
:D
[ Dodano: 2014-08-22, 10:30 ]
nosb pisze:Orzeł wylądował.
Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)
Przymierzyłeś te 360-tki? Chyba się jednak na nie zdecyduje. Spora oszczędność. Może coś zostanie kasy na inne bajery.
: 2014-08-22, 18:08
autor: nosb
Realne , realne , nie lubie pierdolic glupot .
Jest kilka problemow ale mysle ze jest to wykonalne.
Natomiast z tego miejsca pisze ze zaloze heble takie na jakie sie zdecyduje wlasciciel i niz juz nie wybieram w tej kwestii :)
Foto :
http://www.aukcjoner.pl/gallery/017648458-.html#I1