Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

ADI pisze:dla mnie lepszej felgi nie ma niż OZ ultraleggera 8-)
Obrazek
też zgadzam się :) miałem kiedyś taka w Leonie w 18tce Ultrallegera Black Mat.. jezdzi teraz gdzies na slasku na jakies 4ce R32... Do B5 tez o takiej myslalem :)
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Rzeczywiście piękne. Do tego tańsze.

[ Dodano: 2014-08-07, 15:21 ]
Musze powiedzieć, że SID mega szybko ogarnia te części :) pyk-pyk i załatwione.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie tylko czesci :-P
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Turbinki przyszły :D Wszystko mam, teraz tylko długi weekend i po powrocie oddaję mojego guntera w ręce maestro :)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Orzeł wylądował.

Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

No 320mm, a 330mm to raczej przepaści nie będzie :)

Na 400+ to zdecydowanie przyda się większa tarcza, optimum 345mm+.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Oj uwierz mi ze jest bardzo duza przepasc
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

330 z 6 tlokiem mnie osobiscie starcza
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Seryjny zacisk jest problemem a nie srednica tarczy. Zmiana samego zacisku na prosiakowe na seryjnych tarczach bardzo poprawia hamowanie.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jednemu starcza a drugiemu nie, przykład
klient :
S4 moc 380ps i 330mm juz mu nie hamuje (dziś się chwalił)
S4 moc około 700ps i 330mm mówi że starczają ale już chciałby 345mm (kilka dni temu się chwalił)
dobra zasada, hebel ma być największy jaki w felgę wejdzie
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Do tego jeszcz rodzaj klocka i tarczy i wiele innych czynnikow.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

No ja nic wiekszego jak 330 nie moglem juz wsadzic w moje skromne 17-Tki.
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

nosb pisze:Orzeł wylądował.

Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)

360mm w 17-ke?? Chyba nie realne... Co do 330 na przodzie nie wiem jak to dziala na seryjnym tyle bo zmienialem orazu przod i tyl ale roznica teraz jest duza.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Kurde, niezłą sieczkę mam teraz z mózgu :( Wiem, że muszę robić upgrade hamulców, ale muszę rozkminić to na budżecie :(

Ehhhh, dobrze, że jest jeszcze czas, żeby się zastanowić i to ogarnąć.

Dzięki za input chłopaki.

[ Dodano: 2014-08-21, 10:43 ]
nosb pisze:Orzeł wylądował.
:D

[ Dodano: 2014-08-22, 10:30 ]
nosb pisze:Orzeł wylądował.

Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)
Przymierzyłeś te 360-tki? Chyba się jednak na nie zdecyduje. Spora oszczędność. Może coś zostanie kasy na inne bajery.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Realne , realne , nie lubie pierdolic glupot .

Jest kilka problemow ale mysle ze jest to wykonalne.

Natomiast z tego miejsca pisze ze zaloze heble takie na jakie sie zdecyduje wlasciciel i niz juz nie wybieram w tej kwestii :)

Foto :

http://www.aukcjoner.pl/gallery/017648458-.html#I1
Obrazek
ODPOWIEDZ