też zgadzam się :) miałem kiedyś taka w Leonie w 18tce Ultrallegera Black Mat.. jezdzi teraz gdzies na slasku na jakies 4ce R32... Do B5 tez o takiej myslalem :)
Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM
Orzeł wylądował.
Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)
Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)

nosb pisze:Orzeł wylądował.
Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)
360mm w 17-ke?? Chyba nie realne... Co do 330 na przodzie nie wiem jak to dziala na seryjnym tyle bo zmienialem orazu przod i tyl ale roznica teraz jest duza.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Kurde, niezłą sieczkę mam teraz z mózgu :( Wiem, że muszę robić upgrade hamulców, ale muszę rozkminić to na budżecie :(
Ehhhh, dobrze, że jest jeszcze czas, żeby się zastanowić i to ogarnąć.
Dzięki za input chłopaki.
[ Dodano: 2014-08-21, 10:43 ]
[ Dodano: 2014-08-22, 10:30 ]
Ehhhh, dobrze, że jest jeszcze czas, żeby się zastanowić i to ogarnąć.
Dzięki za input chłopaki.
[ Dodano: 2014-08-21, 10:43 ]
:Dnosb pisze:Orzeł wylądował.
[ Dodano: 2014-08-22, 10:30 ]
Przymierzyłeś te 360-tki? Chyba się jednak na nie zdecyduje. Spora oszczędność. Może coś zostanie kasy na inne bajery.nosb pisze:Orzeł wylądował.
Ktos wytlumaczy koledze ze jak chce lepsze hamulce po kosztach to 330 mm na czetrotloczku jakis duzych roznic nie da wzgledem serii ? Przekminilem na szybko ze zestaw z A8 D3 ma 360mm , tarcza 34 mm a zaciski dwa spore tloczki , jesli go wpasuje taki zestawik juz troche powinien zwalniac. Dodatkowo powinien sie zmiescic pod felge 17" ( bynajmniej takie kola mialem na a8 ) co nie zmusi do zmiany felg. chyba po prostu musze przymierzyc :)
Realne , realne , nie lubie pierdolic glupot .
Jest kilka problemow ale mysle ze jest to wykonalne.
Natomiast z tego miejsca pisze ze zaloze heble takie na jakie sie zdecyduje wlasciciel i niz juz nie wybieram w tej kwestii :)
Foto :
http://www.aukcjoner.pl/gallery/017648458-.html#I1
Jest kilka problemow ale mysle ze jest to wykonalne.
Natomiast z tego miejsca pisze ze zaloze heble takie na jakie sie zdecyduje wlasciciel i niz juz nie wybieram w tej kwestii :)
Foto :
http://www.aukcjoner.pl/gallery/017648458-.html#I1
