Strona 9 z 12
					
				
				: 2014-10-18, 10:40
				autor: Igor_s4
				To jaki wydech najlepiej zeby zbyt glosno nie bylo? Bo tez sie zbieram na wymiane serii
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 11:42
				autor: buba
				ADI pisze:Głowice najlepiej 2.4 albo 2.8
Wydech 3" na 1 tłumiku jest juz mega głośno a na przelocie nie da się jeździć 
 
 
Wiem co mówię bo mam 4 konfigurację wydechu  

 
Ja za 5 razem uzyskałem to co chciałem 

 
			
					
				
				: 2014-10-18, 13:30
				autor: ADI
				buba pisze:ADI pisze:Głowice najlepiej 2.4 albo 2.8
Wydech 3" na 1 tłumiku jest juz mega głośno a na przelocie nie da się jeździć 
 
 
Wiem co mówię bo mam 4 konfigurację wydechu  

 
Ja za 5 razem uzyskałem to co chciałem 

 
Ja też uzyskałem najlepszy dźwięk jaki miałem do tej pory ale na dłuższe trasy za głośny  
 
 
Jak jadę gdzieś dalej to montuje 2 tlumiki 
[ Dodano: 2014-10-18, 13:30 ]
Igor_s4 pisze:To jaki wydech najlepiej zeby zbyt glosno nie bylo? Bo tez sie zbieram na wymiane serii
3" na 2 puszkach i jest w sam raz
 
			
					
				
				: 2014-10-19, 12:25
				autor: BonuS88
				A te głowice 2.4b czy 2.4 to konkretnie z jakiego modelu są bo własnie chce jeszcze to zakupić do mojej listy i czy wałki z 2.7 spasują bez problemu czy trzeba modzić albo 2.8 cały komplet wsadzać z wałkami?? bo jeszcze rozważam nad kolektorami aż takie super parcia nie mam na moc ale wiadmo apetyt rośnie w miare jedzenia i można przygotować auto pod k04 z rs6 hehe żeby się potem nie wracać z częsciami i to ogranąć rozwojowo
Jak coś to kupie za rozsądną cene głowice jak by ktoś miał na zbyciu :)
			 
			
					
				
				: 2014-10-19, 23:38
				autor: qlas1
				z 2.4 APS kompletne wkładają często z dobrymi efektami, lepiej jak 2.8 to wychodzi
			 
			
					
				
				: 2014-11-08, 11:36
				autor: BonuS88
				Żeby nie było że z projektem nic sie nie dzieje to pare fotek akutalizacji
Ogólnie jak wiadmo idziemy w moc i troszke nowych rzeczy potrzeba to pierwszy sort zabawek:
Szybki opis
szpilki nowe do głowic
popmpa walbro 044
wtryski 550cc
podstawka z termostatem
świece NGK
2x DVki z RS4 b5
zawór N75
uszczelki pod głowice itp
pasek rozrządu Gates CARBONOWY
zegary EGT TURBO CIŚNIENIE OLEJU
chłodnica oleju
2x TURBO Audi rs4 b5
2xkolekory puki co rs4 b5 ale może wleci custom
Niebawem
nowe panewki góra dół
nowe glowice z 2.8 v6 lepsza przepustowość powietrza
wałki 2.8
niebawem przerobiony kolektor ssący i przepustnica większa
wydech 3cale prawdopodobnie przelot pełen ewentualnie jeden tłumik
DP 3cale
Program wgrany LC i ANTI LAG
Modyfikacje zrobione na możliwość zwiększenia potem mocy jak się znudzi hehe wystarczy potem tylko turbo wymienić na wieksze.
Puki co zobaczymy ile to dmuchnie :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tu jeszcze kilka fotek z prac na przerobionym nawiewem centralnym na zegary :) będzie cały w carbonie
 
 
 

 
			
					
				
				: 2014-11-08, 13:03
				autor: mogi90
				no super projekt sie szykuje, powodzenia  

 
			
					
				
				: 2014-11-08, 14:22
				autor: ADI
				3" pełen przelot  

 nie da sie z tym jezdzic. na 1 tłumiku juz jest mega głosno
 
			
					
				
				: 2014-11-08, 15:29
				autor: RooS
				Ładne zabawki szacuneczek. Potwierdzam przelot to za duży hardcore.
			 
			
					
				
				: 2014-11-08, 22:56
				autor: zabba88
				Anti lag to samo zlo:) tym bardziej na seryjnych wydechowych co nie lubia egt i sa gowniane. Szkoda ze glowice z 2.8. Ciekawi mnie kto ci doradzal. Bo chyba slabo stoi z pewnymi info itd
			 
			
					
				
				: 2014-11-08, 23:47
				autor: Arek_HB
				fajnie modzisz, jak zwykle konkretnie, ale tez zastanowil mnie wlasnie wybor czapek z 2.8, myslalem ze 2.4 sa lepsze. trzymam kciuki za dalszy ciag projektu!
			 
			
					
				
				: 2014-11-09, 10:41
				autor: SID
				2,4 a 2,8 to to samo w praktyce
Ja np mam u siebie 2,8l
Jedne maja szerszy delikatnie wlot a za to głębiej są węższe
Drugie za to maja na odwrót
Ale są to kosmetyczne drobiazgi
			 
			
					
				
				: 2014-11-09, 13:42
				autor: BonuS88
				Ta jak Sid wspomniał kometyczne zmiany a trafiłem w dobrej kasie 2,8 tyle projektów już lata ja tam nie mam max parcia na niewiadmo jakie moce ma byc 400+ a co wyjdzie wiecej to bedę się cieszył powoli do przodu puki co jestem w fazie zbierania gratów bo bez tego ani rusz czegokolwiek a kolektory i tak pewnie benda inne niz seria puki co mam bo mialem je w komplecie z turbo takze lepiej mieć za free niż komuś oddać zawsze można sprzedać :)
Auto też nie smiga na codzień wiec jak wyjade raz na jakiś czas to wystarczą mi takie mody
			 
			
					
				
				: 2014-11-09, 16:16
				autor: Arek_HB
				aa dzieki za wyjasnienie, setup mi sie podoba, tez caly czas rozmyslam wlasnie nad +-400, czekam na wyniki :D
			 
			
					
				
				: 2014-11-12, 15:39
				autor: robertukf
				zdjęcia wygasły