Powolny S4

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

spokojnie... nie zrobie tego dzis - faktycznie jest zbyt ladnie za oknem :mrgreen:
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

aw69 pisze:BKMM głowice w góre....organoleptycznie obadać dół silnika gładzie na cylindrach i główki do remontu.....ewentualnie jak chcesz pójść mocniej to łebki od 2,4 albo od 2,8 :)
sportmile pisze:glowice smietnik
Chociaż pogodaaa dziś ładna również u nas... :)

Przejeżdżę tak zimę czy to jest już jakaś masakra? Po wymianie turbin nic nie dymi, nie ubywa litrami oleju, motorek pracuje równo... chyba to jeszcze trochę pojeździ?
Nie chciałbym od razu zabierać się za remont na aucie, bo plan mam taki, żeby kupić silnik rozłożyć go i złożyć sobie przez zimę na spokojnie i dokładnie. A potem szybka akcja - przekładka.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

spokojnie bkmm nie dramatyzuj....masz fajnie wystrojone autko śmigaj i ciesz się nim....a w miedzy czasie myśle o kolejnym modzie czyli głowice :)
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Nie dramatyzuje poprostu nie znam sie na mechanice. Ale za to doskonale znam się na cieszeniu się z 400 koni :D
Także koniec narzekania muszę wkleic jakieś pomiary i filmik bo dźwięk wydechu wyszedł ciekawy :) no i ogólnie auto jeździ jak dla mnie super fajnie
Tylko gdzie można kupić jakiegoś gtecha? Bo mój się zepsuł i nie mogę nic znaleźć na Allegro - może źle szukam?
kosiniak

Post autor: kosiniak »

na racingforum.pl
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

BKMM niedługo zawody na 1/4 mili na torze Poznań, zamiast kupować mało dokładne urządzenie, lepiej wpasć na profesjonalne pomiary i przy okazji polatać jeszcze trochę po torze :mrgreen:

http://zulicynator.pl tutaj całe info
More boost - more fun
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Masz słuszność :) co prawda mówiłem sobie ze nie będę startował w zawodach ale raz się sprawdzić... Czemu nie?? Poczytam
JACEK
Posty: 5
Rejestracja: 2010-10-12, 00:36
Lokalizacja: p-ń
Kontakt:

Post autor: JACEK »

Wiec tak
- Co do dolotow to najwieksza bzdura jest czepianie sie opasek.Na koncu kazdej rury porobione sa kryzy i nie ma sily zeby guma spadla z rury.Znam auta ktore laduja ponad 2 bary na takich opaska i problem nie wystepuje , ale zawsze mozna isc na latwizne i na gladka rure walnac opaske na klucz 13ke.
-Doloty do turbin nie utrudniaja dostepu do glowic/cewek/ swiec.Po odkreceniu w polowie mozna je bez problemu odchylic / wyciagnac.O zaletach takiego dolotu nie musze chyba przekonywac.
-Co do samych głowic to jak dla mnie temat otwarty,Sam Bartek mowil o glowicach w pozniejszym czasie.Remont glowicy w Poznaniu jest praktycznie bezsensowny gdyz znam tylko 1 firme ktora zrobi to w odpowiedni sposob a terminy raczej zniechecajace .Ostatnio mielismy problem z glowica do auta rajdowego, gdzie na specjalne zyczenie wlasciciela zawiozlem glowice do najlepszego zakladu obrobki glowic i raczej efekty byly mizerne :-/ .Takze dla mnie jezeli nie bedziemy mieli 2-go kompletu glowic na stole i czasu zeby je spokojnie zrobic to tematu nie ruszam.
Co do spalania stukowego to problemu szukalbym gdzie indziej :roll:
Co do osoby pana S. to lapy opadowywuja.Przestan budowac swoj wizerunek atakujac innych!!!Czy ty wiesz jakie sa relacje pomiedzy tunerem a zlecajacym prace?Czepiasz sie durnych opasek nie majac 1% racji.Wynik z hamowni na 1 barze jest słaby?
Doloty
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wydechy
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Masz jeszcze fotki z montażu pompy? :)
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Jak tak dalej pójdzie to z tego tematu zrobi się wojna tunerów...a szkoda bo auto i mody fajne i zapewne będzie jeszcze fajniej ;-) więc szkoda psuć taki temat kłótniami i przedłużaniem sobie fiutka kto ma lepsze opaski....
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

rury IC bardzo łądnie zrobione ;-)

ale do wydechu czemu nie daliście "siatki/harmonijki" ?
motor 2,7 z turbo dość się rusza
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

jakies harmonijki? plecionki! :mrgreen:
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

Harmonijka czy plecionka Jacek mówi na nie psujki :)
Jedna strona starego wydechu miała średnicę palca bo sie plecionka zamknęła - dlatego nie ma plecionek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jak go zwał to zwał

padnięta "pecionka" u znajomego
Obrazek
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

oj panowie....ale plecionki musza byc !! wydech ladny nie powiem....ale w 2,7 T downpipe spelniają zarówno rolę podpory turbin. Ich brak powoduje straszne tarpanie turbinami co moze doprowadzić do awari kolektorów wydechowych.
Zablokowany