Strona 9 z 32

: 2011-12-13, 09:39
autor: ziut
Flyer pisze:bedzie gwint? bo startuje jak motorowka :mrgreen:
Rewelacja właśnie:)) dołożyć koło 100KM to przy starcie będą iskry szły z wydechu tak będzie się gieła :)

a poważnie to ja bym zostawił jak auto ma być do codziennej jazdy.. wygodniej a tragedii nie ma.

: 2011-12-13, 10:00
autor: Nikolas
Dobry Gwint odpowiednio ustawiony nie zabiera nam komfortu.

: 2011-12-13, 10:21
autor: Flyer
Oj zabiera. ;-)
Moze w RS6 nie zabieral, bo to duza buda, ale w A4/S4 na pewno jest wiekszy beton.

: 2011-12-13, 10:32
autor: Nikolas
Zależy jaki zawias. Np. na bilstein b16 pss9 można ustawić tak ze będzie lepiej niż w serii. To wszystko zależy od gwintu. Dobry Gwint właśnie tym się różni od tańszych ze nie musimy rezygnować z komfortu, ale to niestety kosztuje.

: 2011-12-13, 11:14
autor: Rafalek114
Nikolas pisze:Zależy jaki zawias. Np. na bilstein b16 pss9 można ustawić tak ze będzie lepiej niż w serii. To wszystko zależy od gwintu. Dobry Gwint właśnie tym się różni od tańszych ze nie musimy rezygnować z komfortu, ale to niestety kosztuje.
+1 Masz w 100procentach racje , calkiem znosnie jedzdzi sie na KW, H&R , Bilstein to juz jeden z najlepszych

: 2011-12-13, 11:32
autor: Flyer
Ty jezdzisz w DE...

: 2011-12-13, 12:29
autor: bracus
Ty jezdzisz w DE...
+10 :) chociaż ja nie mam co narzekać robię po 30 kilometrów dziennie po dobrych drogach ale jak czasami przyjdzie zboczyć w jakąś "boczną"...zgroza :->

: 2011-12-13, 12:43
autor: Nikolas
Naprawdę polecam PSS9. Nawet Ibiza Cupra na tym zawiasie jeżdzi lepiej niż na seryjnym zawiasie przy odpowiednich ustawieniach bardziej komfortowo niż w serii.

p.s. i mówie tu o polskich drogach Panowie

: 2011-12-13, 12:43
autor: Flyer
PSS9 jest poza zasiegiem finansowym wiekszosci z nas chyba :)

: 2011-12-13, 12:55
autor: Nikolas
Zdaje sobie sprawę. Ale jeżeli już inwestować w gwint oczekuąc nadal komfortu to pss9 jest najlepszym rozwiązaniem. Inny gwint, da nam lepsze czasy na torze, nie będzie siadała dupa na startach itd itd ale o komforcie zazwyczaj można zapomnieć.
A pss9 naprawdę jest wart kazdego PLNa bo da nam wszystko łącznie z komfortem i trzymaniem nawet przy max zglebieniu auta, a za to się płaci niestety.

: 2011-12-13, 15:13
autor: Gracjan
KW V2 czy V3 też ma regulację twardości, wydaje mi się że również da radę ustawić to tak aby było optymalnie :)

: 2011-12-13, 15:37
autor: sportmile
Kw to zawieszenie na tor jest beznadziejne na ulice w pl

: 2011-12-13, 16:15
autor: kosiniak
Flyer pisze:bedzie gwint? bo startuje jak motorowka :mrgreen:
jest gwint, koni! startuje tak, bo mocy za duzo hahahah 8-)

: 2011-12-13, 16:31
autor: Nikolas
Mój miał wiecej i na jakimś starym gwincie od SIDa tak nie klękał ;)

: 2011-12-13, 16:39
autor: kosiniak
panowie, to nie kwesta gwintu, tylko sprezyny!