Strona 9 z 32
					
				
				: 2011-12-13, 09:39
				autor: ziut
				Flyer pisze:bedzie gwint? bo startuje jak motorowka 

 
Rewelacja właśnie:)) dołożyć koło 100KM to przy starcie będą iskry szły z wydechu tak będzie się gieła :)
a poważnie to ja bym zostawił jak auto ma być do codziennej jazdy.. wygodniej a tragedii nie ma.
 
			
					
				
				: 2011-12-13, 10:00
				autor: Nikolas
				Dobry Gwint odpowiednio ustawiony nie zabiera nam komfortu.
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 10:21
				autor: Flyer
				Oj zabiera. 
 
 
Moze w RS6 nie zabieral, bo to duza buda, ale w A4/S4 na pewno jest wiekszy beton.
 
			
					
				
				: 2011-12-13, 10:32
				autor: Nikolas
				Zależy jaki zawias. Np. na bilstein b16 pss9 można ustawić tak ze będzie lepiej niż w serii. To wszystko zależy od gwintu. Dobry Gwint właśnie tym się różni od tańszych ze nie musimy rezygnować z komfortu, ale to niestety kosztuje.
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 11:14
				autor: Rafalek114
				Nikolas pisze:Zależy jaki zawias. Np. na bilstein b16 pss9 można ustawić tak ze będzie lepiej niż w serii. To wszystko zależy od gwintu. Dobry Gwint właśnie tym się różni od tańszych ze nie musimy rezygnować z komfortu, ale to niestety kosztuje.
+1 Masz w 100procentach racje , calkiem znosnie jedzdzi sie na KW, H&R , Bilstein to juz jeden z najlepszych
 
			
					
				
				: 2011-12-13, 11:32
				autor: Flyer
				Ty jezdzisz w DE...
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 12:29
				autor: bracus
				Ty jezdzisz w DE...
+10 :) chociaż ja nie mam co narzekać robię po 30 kilometrów dziennie po dobrych drogach ale jak czasami przyjdzie zboczyć w jakąś "boczną"...zgroza  

 
			
					
				
				: 2011-12-13, 12:43
				autor: Nikolas
				Naprawdę polecam PSS9. Nawet Ibiza Cupra na tym zawiasie jeżdzi lepiej niż na seryjnym zawiasie przy odpowiednich ustawieniach bardziej komfortowo niż w serii. 
p.s. i mówie tu o polskich drogach Panowie
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 12:43
				autor: Flyer
				PSS9 jest poza zasiegiem finansowym wiekszosci z nas chyba :)
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 12:55
				autor: Nikolas
				Zdaje sobie sprawę. Ale jeżeli już inwestować w gwint oczekuąc nadal komfortu to pss9 jest najlepszym rozwiązaniem. Inny gwint, da nam lepsze czasy na torze, nie będzie siadała dupa na startach itd itd ale o komforcie zazwyczaj można zapomnieć. 
A pss9 naprawdę jest wart kazdego PLNa bo da nam wszystko łącznie z komfortem i trzymaniem nawet przy max zglebieniu auta, a za to się płaci niestety.
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 15:13
				autor: Gracjan
				KW V2 czy V3  też ma regulację twardości, wydaje mi się że również da radę ustawić to tak aby było optymalnie :)
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 15:37
				autor: sportmile
				Kw to zawieszenie na tor jest beznadziejne na ulice w pl
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 16:15
				autor: kosiniak
				Flyer pisze:bedzie gwint? bo startuje jak motorowka 

 
jest gwint, koni! startuje tak, bo mocy za duzo hahahah 

 
			
					
				
				: 2011-12-13, 16:31
				autor: Nikolas
				Mój miał wiecej i na jakimś starym gwincie od SIDa tak nie klękał ;)
			 
			
					
				
				: 2011-12-13, 16:39
				autor: kosiniak
				panowie, to nie kwesta gwintu, tylko sprezyny!