Strona 78 z 139

: 2017-12-23, 21:17
autor: Papol
lukfk pisze:
Kamil_D pisze:Chlopy, ch*j z komputerem, nad tą skrzynią trzeba myśleć :mrgreen: bo ta seria zbyt nieprzewidywalna :lol:
Temat, skrzyń jest z grubsza opanowany, problemem jest to żeby przenosić po 1000nm+,
Wujek lukfk, myśli też o was, i być może będzie możliwy temat skrzyni która podejdzie p&p w miejsce ori, bez cięcia budy, ale to na 700-800nm max, ale auto będzie napierdalać biegami jak nissan gtr :-)

No to czekam... skarbonka do polowy pelna 😊

: 2017-12-23, 21:57
autor: mophk
lukfk pisze:
Kamil_D pisze:Chlopy, ch*j z komputerem, nad tą skrzynią trzeba myśleć :mrgreen: bo ta seria zbyt nieprzewidywalna :lol:
Temat, skrzyń jest z grubsza opanowany, problemem jest to żeby przenosić po 1000nm+,
Wujek lukfk, myśli też o was, i być może będzie możliwy temat skrzyni która podejdzie p&p w miejsce ori, bez cięcia budy, ale to na 700-800nm max, ale auto będzie napierdalać biegami jak nissan gtr :-)
podeślij jakies ogóły moze na pw :)

: 2017-12-23, 22:39
autor: DobrzanskiS4B5
lukfk pisze:
Kamil_D pisze:Chlopy, ch*j z komputerem, nad tą skrzynią trzeba myśleć :mrgreen: bo ta seria zbyt nieprzewidywalna :lol:
Temat, skrzyń jest z grubsza opanowany, problemem jest to żeby przenosić po 1000nm+,
Wujek lukfk, myśli też o was, i być może będzie możliwy temat skrzyni która podejdzie p&p w miejsce ori, bez cięcia budy, ale to na 700-800nm max, ale auto będzie napierdalać biegami jak nissan gtr :-)


Za malo niuta :mrgreen:

: 2017-12-24, 11:39
autor: luk448
E tam hu.j w te dsg, męska skrzynia to manual :mrgreen: bieg, sprzęgło, k.urwa gaz, najwyżej się coś urwie a przyciskami to ja biegi na konsoli zmieniam :mrgreen:

: 2017-12-24, 12:12
autor: aw69
E tam hu.j w te dsg, męska skrzynia to manual :mrgreen: bieg, sprzęgło, k.urwa gaz, najwyżej się coś urwie a przyciskami to ja biegi na konsoli zmieniam :mrgreen:
Jak się niema co się lubi albo się nie zna czegos i niema z tym doświadcznia to własnie pieprzy sie taki farmazon

: 2017-12-24, 12:15
autor: przemek530d
z manualem pewnie większy fun,
ale żeby iść efektywnie tylko AT, zawsze można 8zf90 załadować, a i 1200Nm ponoć zniesie...

: 2017-12-24, 12:17
autor: aw69
z manualem pewnie większy fun,
bzdura !!!!

: 2017-12-24, 12:48
autor: Jigsaw
Zgadzam się z kolegą lukiem i nie rozumiem ,,pieprzy jak farmazon" po co to komu takie teksty ??

Przecież każdy ma prawo lubić co innego...jedni wolą manuala inni dsg, wiadomo osiągi lepsze na dsg ale nie każdy szuka tylko osiągów

A to że większy fun na manualu to też tylko czyjaś opinia

: 2017-12-24, 12:56
autor: luk448
aw69, pfff jeździłem dsg i co to za przyjemność Adaś naciskając przycisk który zmienia Ci bieg. Ja w tym frajdy nie widzę żadnej. Osiągi owszem i lepsze ale to nie dla mnie

: 2017-12-24, 13:28
autor: mophk
no dobra ale chyba tez trzeba pamietac o kulturze takiej fury z automatem - chodzi mi o to, że chyba nie ma automatów które działają 0-1 jade-stoje. a niestety w manualach jak nie wyjdzie nam temat ze sprzegłem itd to niestety jest zero-jedynkowa sytuacja. czy się myle?


osobiscie lubie manual ale czasem nawet za tym cholernym tipem tęskno mi. jakas dobra skrzynka automatyczna dla mnie to byłby ideał.

: 2017-12-24, 13:36
autor: Jigsaw
Wszystko się zgadza ;-)

My tu nie mówimy o komforcie czy osiągach bo wiadomo że automat a tym bardziej dwa-sprzęgła zmienia płynniej biegi i bardziej komfortowo niż ręka człowieka ;-) ;-) chodzi o przyjemność z jazdy - jedni ją mają w manualu inni w dsg ;-)

Osiągi na dwóch sprzęgłach też nie do porównania

Choć z tym szarpaniem to jak miałem okazję prowadzić prosiaka Turbo S po wizycie u Dominika i być pasażerem w RS3 od Sportmile to jak się ustawiło tam te tryby w tym jak ja to mówię - hardcore to też kopało w plecy zdrowo. Wiadomo to zamierzony efekt producenta a nie jakaś bolączka skrzyni ;-)

: 2017-12-24, 13:48
autor: lukfk
podeślij jakies ogóły moze na pw :)
Jest taka skrzynia ZF która ładnie siada na silnik, tylko jedną śrubę trzeba przerobić , nie trzeba ,żadnych adapterów i rzeźby itd., ale jest to mała skrzynia ,przewidziana przez producenta na niski niut ,na razie wiemy że serii wytrzymuje max 600nm, po wzmocnieniu myśle że te 700-800nm przyjmie, jest to temat na wiosnę , bo na razie priorytetem jest wyjazd mojego setupu :mrgreen:
DobrzanskiS4B5 pisze:Za malo niuta
No i co ci Dobrzanski z tego niuta jak podjedzie takie s4 z automatem ,które będzie miało 200nm mniej i zrobi z ciebie wiatrak, bo będzie zmieniać biegi 5 razy szybciej niż ty, i będzie to robić powtarzalnie :-)

Ja tam nikogo nie zamierzam do niczego przekonywać,każdy niech czerpie przyjemność z jazdy na tym co lubi, ja co miałem do pojechania na manualu to już pojechałem,pewnych rzeczy się nie przeskoczy, a skrzynia jest to moim zdaniem największy mankament tych samochodów, żeby były w stanie konkurować ,z nowymi autami wyposażonymi w dzisiejszą technologię i tyle :-)

: 2017-12-24, 14:48
autor: DobrzanskiS4B5
Każdy ma swoje racje :-D

Ja osobiście lubie manual i klimat do okoła tego,mogły by tylko biegi wchodzić lżej i pewniej.
Czasem jezdze sobie autkiem z DSG które ma 400hp i też jest przyjemnie i morda sie cieszy :mrgreen:
Znam też ludzi którzy mieli mocne DSG 700hp+ i przeszli na manuala bo ogarnia 900NM+...
Lecisz z kims rolke to coś sie dzieje,ten w bieg nie trafi,ten przeciągnie za bardzo itd jest fajnie i trzeba miec troche ogarniete autko

Automaty to wygoda,szybkość i nuda na prostej jesli chodzi o sciganko :lol:

Moje auto na co dzień to automat BMW F01 730D ,wiec fajnie czasem sobie pojezdzic głosnym i mocniejszym S4 B5 z manualem...

: 2017-12-24, 21:38
autor: volski1
DobrzanskiS4B5 pisze: ... i nuda na prostej jesli chodzi o sciganko :lol: ...
To nie wina automatu tylko auto jest za słabe. ;)

: 2017-12-25, 21:53
autor: cali78
właśnie w bmw montowana jest zf 8hp która podobno miała podejść do grupy vag po drobnych przeróbkach, a jeździ to jak na daily bardzo fajnie i do 700nm ogarnia