Strona 77 z 139

: 2017-12-21, 15:17
autor: DobrzanskiS4B5
lukfk pisze:Spoks
A czemu pytasz ?
Masz coś fajnego na myśli

: 2017-12-21, 15:33
autor: lukfk
A tak tylko pytam, nie wiem jakie ty masz koncepcje co do tego samochodu...Ale na dobrze wystrojonym emu ,na pewno by to lepiej latało niż na ori sterowniku, ale jak nie masz jakiejś mega napinki na czasy to można zostawić seryjne ecu

: 2017-12-21, 22:24
autor: bolo-s4
Emu Black inna bajka bez porównania z ori

: 2017-12-22, 07:18
autor: DobrzanskiS4B5
bolo-s4 pisze:Emu Black inna bajka bez porównania z ori
No i wszystko w temacie 8-)

: 2017-12-22, 10:20
autor: zibun
będzie 800+ na sezon 2018 :?:

: 2017-12-22, 10:28
autor: DobrzanskiS4B5
zibun pisze:będzie 800+ na sezon 2018 :?:
Nie... :mrgreen:

: 2017-12-22, 21:36
autor: aw69
Emu Black inna bajka bez porównania z ori
No taaa, bo byle baran wsadzi i "wystroi" :-) :-) :-) :-)
Niema nic lepszego niż ori sterownik w silniku 2,7 Biturbo.

: 2017-12-22, 23:23
autor: RotS4
cos w tym jest, bo jak pokazałem "panu kierowniku salonu BMWu", ze sam sobie ustawiam obroty do launch'a w 18-letnim gruzie, to pan sie prawie obsrał. A podwójnie, jak wytoczył salonowego democara M4 i ojebałem do jak psa, w dniu dzisiejszym na trasie AK.

: 2017-12-23, 10:46
autor: lukfk
Ja tam nikogo nie zamierzam przekonywać do EMU, bo nie mam w tym żadnego interesu, oprócz S4 którym się ścigam , mam też drugie audi 520hp jako daily driver na seryjnym sterowniku i też jeździ...
Jak ktoś potrzebuje auto żeby , żeby sobie zajechać do sklepu i na cmentarz , raz na jakiś czas przeciągnie po obwodnicy i jeździ na spoty żeby postać na parkingu pod tesco to myślę że wystarczy seryjny sterownik.

Natomiast jak ktoś buduje już jakiś tam powiedzmy ekstremalny projekt w który inwestuje sporo pieniędzy żeby urwać każdą 0,1 sekundy, to nie wyobrażam sobie jazdy na ori ecu, bo to po prostu strata kasy. Na Emu mogę sobie dostrajać samochód jak mi się podoba w zależności od pogody, nawierzchni z jakim jadę przeciwnikiem, czy ze startu zatrzymanego czy z rolki itd
Tylko żeby wykorzystać możliwości emu, trzeba mieć w tym temacie jakiekolwiek pojęcie i doświadczenie .

Ja na szczęście jak zaczynałem swoją przygodę z tuningiem to trafiłem na mądrych ludzi , a nie takich którzy uważają się za mądrych bo to zasadnicza różnica :-) Jak bym słuchał mędrców z forum i robił swoje auto według ogólnie przyjętych kanonów to byłbym teraz w czarnej dupie tak to sobie trzeba powiedzieć uczciwie :-)

: 2017-12-23, 11:55
autor: Papol
lukfk pisze:Ja tam nikogo nie zamierzam przekonywać do EMU, bo nie mam w tym żadnego interesu, oprócz S4 którym się ścigam , mam też drugie audi 520hp jako daily driver na seryjnym sterowniku i też jeździ...
Jak ktoś potrzebuje auto żeby , żeby sobie zajechać do sklepu i na cmentarz , raz na jakiś czas przeciągnie po obwodnicy i jeździ na spoty żeby postać na parkingu pod tesco to myślę że wystarczy seryjny sterownik.

Natomiast jak ktoś buduje już jakiś tam powiedzmy ekstremalny projekt w który inwestuje sporo pieniędzy żeby urwać każdą 0,1 sekundy, to nie wyobrażam sobie jazdy na ori ecu, bo to po prostu strata kasy. Na Emu mogę sobie dostrajać samochód jak mi się podoba w zależności od pogody, nawierzchni z jakim jadę przeciwnikiem, czy ze startu zatrzymanego czy z rolki itd
Tylko żeby wykorzystać możliwości emu, trzeba mieć w tym temacie jakiekolwiek pojęcie i doświadczenie .

Ja na szczęście jak zaczynałem swoją przygodę z tuningiem to trafiłem na mądrych ludzi , a nie takich którzy uważają się za mądrych bo to zasadnicza różnica :-) Jak bym słuchał mędrców z forum i robił swoje auto według ogólnie przyjętych kanonów to byłbym teraz w czarnej dupie tak to sobie trzeba powiedzieć uczciwie :-)
Bartek jezdzi na cmentarz i do sklepu ..😊

: 2017-12-23, 12:34
autor: lukfk
Aha i jeszcze chciałem dodać, że jak to EMU ma stroić jakiś janusz to lepiej zostawić seryjne ecu, bo skutki mogą być odwrotne do zamierzonych...,Na emu dużo osób stroi, a później ludzie są nieszczęśliwi że im auto nie jedzie,albo się motor rozpadnie i mówią że to chujnia, wbrew pozorom dobrych specjalistów od komputerów stand alone jest w Polsce bardzo mało, gdy by było inaczej ludzie nie jeździli by z drugiego końca Polski na strojenie...

Tyle mam do powiedzenia na ten temat :-)

: 2017-12-23, 16:27
autor: Kamil_D
Chlopy, ch*j z komputerem, nad tą skrzynią trzeba myśleć :mrgreen: bo ta seria zbyt nieprzewidywalna :lol:

: 2017-12-23, 16:33
autor: DobrzanskiS4B5
Kamil_D pisze:Chlopy, ch*j z komputerem, nad tą skrzynią trzeba myśleć :mrgreen: bo ta seria zbyt nieprzewidywalna :lol:
Nooo właśnie :lol: skrzynia by tu się fajniejsza przydała
Odrazu by sie czasy przejazdów pozmieniały na lepsze

: 2017-12-23, 19:10
autor: imhotet
oj tak... ze też jeszcze nikt tego z DSG nie pożenił ... :(

: 2017-12-23, 20:59
autor: lukfk
Kamil_D pisze:Chlopy, ch*j z komputerem, nad tą skrzynią trzeba myśleć :mrgreen: bo ta seria zbyt nieprzewidywalna :lol:
Temat, skrzyń jest z grubsza opanowany, problemem jest to żeby przenosić po 1000nm+,
Wujek lukfk, myśli też o was, i być może będzie możliwy temat skrzyni która podejdzie p&p w miejsce ori, bez cięcia budy, ale to na 700-800nm max, ale auto będzie napierdalać biegami jak nissan gtr :-)