Strona 8 z 9

: 2016-09-11, 12:07
autor: DobrzanskiS4B5
K04 rs6 hybrydy by PerunTurbo przy 3.0l max momentu 770nm mam przy 4700 a wstaje to tak
Dodam że to nie jest finalny wykres
Obrazek

: 2016-09-11, 14:05
autor: buba
Nie jarajcie sie tak cyferkami bo na wykresie to wszystko mozna namalowac. Seryjne K03 mozna tez dmuchnac 1.5bara tylko panietajcie ze jest jeszcze awaryjnosc takich modow. Jak sie wysra to nikt sie nie przyzna ale kazdy zapamieta wykres i sie jara i pozniej mowi ze przeciez mozna, a wlasciciel juz dawno wymienil turbiny. K03 ma mala dupe i bedzie sie grzala i nawet najlepsi tego nie zmienia zeby sie nie jebalo jak ukrainki przy trasie ;)

I jak piszecie to piszcie o jakich turbo mowicie bo sie burdel robi. Temat jest o hybrydach k03.

: 2016-09-11, 14:34
autor: SID
najlepiej aby ktoś podał wykres K03 hybryd i wskazania z kompa przy jezdzie na autostradzie z prędkością 200 km/h przez przynajmniej kilkanaście min, egt będzie max i komp utnie wszystko
przy K04 seryjnym w takich warunkach egt powinno być sporo mniejsze

i dlatego K03 hybrydy nie nadają się do jazdy z dużymi prędkościami długo ze wzgl na małe dupy gorącej strony

: 2016-09-11, 14:38
autor: luk448
Generalnie k03 nadaja sie do jednego:


Do zmiany na k04

: 2016-09-11, 14:49
autor: SID
luk448 pisze:Generalnie k03 nadaja sie do jednego:


Do zmiany na k04
nie do końca, K03 jako hybryda jest to najlepsze turbo na miasto do 160 km/h
elastyczność, wczesność wstawania turbo mocy i momentu, ekonomiczność nie jest w stanie nic mu sprostać w 2,7bi
kto przesiadł się z K03 na K04 na pewno tęskni za "dołem" , w K04 turbo wstaje wyżej ale za to możesz K04 przeciągnąć do końca ponad 6000 obr bo ciągnie dalej, K03 przy +5000 obr lepiej już zmnienić bieg

Tutaj jeszcze ból bo :
- przejście na K03 hybrydy do 350ps wiąże się ze zmianą IC + program = koszt około 3000-4000 zł + mechanika
- przjście na K03 hybrydy 360-380ps dochodzi układ paliwowy i wydechowy = koszt około 4500-6000 zł + mechanika
- przejście na k04 400-420ps to koszt 8000-14000 zl + mechanika

: 2016-09-11, 15:02
autor: luk448
Andrzej a kto lata eska 160 po miescie jak tylko 50 mozna :mrgreen:

: 2016-09-11, 19:46
autor: Kamil_2.7BiT
To sie zastanowny czy wlasnie hybrydy k03 to nie jest super opcja na zajebisty daily car bez kosztow kosmicznych... ;)

: 2016-09-11, 20:00
autor: Lukas1976
Zrobiłem na hybrydach ponad 25 tkm.
Kilkakronitnie ganiałem autem z Lublina do Wawy, Łodzi, nad morze, do Krynicy.
Przy 200 nic mi nie odcinało... Ale ostre przyspieszanie, hamowanie itd na trasie przy temp. Zewnętrznej około 30 stopni faktycznie odcina tylko żeby była jasność każde przyspieszanie przy wyprzedzaniu podłoga.... Nie jest to specjalnie upierdliwe bo to naprawdę dzieje się przy gruuubej jeździe no i pogodzie.
Wymieniłem wtryski, pompę, wydech, coolery, trójnik, hybrydy, program 1,4 bara. ( brak chłodnicy oleju)
Uważam, że to dobre rozwiązanie do jazdy na codzień,

: 2016-09-11, 20:17
autor: imhotet
Dobrzanskis4b6 pisze:K04 rs6 hybrydy by PerunTurbo przy 3.0l max momentu 770nm mam przy 4700 a wstaje to tak
Dodam że to nie jest finalny wykres
Obrazek[/URL]
dobrze licze że 500Nm przy 3100 ?

daj ktoś wykres z K03H do porównania ;)

może ktoś ma k04H ?

@Lukas coś więcej o hybrydach ? jakie wirniki ? kto robił ?:) jakiś wykres masz ?:)

: 2016-09-12, 08:20
autor: k4mil3k
Mi z tego wykresu wychodzi około 420nm przy 3100rpm

: 2016-09-12, 10:09
autor: Lukas1976
hybrydy od mieleckich mistrzów - Sid pomagał...
nie umiem wstawić wykresu ale na mail podeślę.

: 2016-09-12, 10:26
autor: buba
tutaj wrzuc
www.postimage.org

: 2016-09-12, 10:31
autor: Lukas1976
Obrazek

: 2016-09-12, 10:39
autor: buba
Poprawiłem ;-)

: 2016-09-12, 10:47
autor: Lukas1976
Dzięki:):):)

zapomniałem napisać - pierwsze podejście w sierpniu zeszłego roku było bez wydechu i wyszło 345 km i 490nm na paliwie 95 (boost 1,25 w piku)
koledzy na formum mnię zje...i za to paliwo więc obecnie auto wystrojone jest na 98 (1,4 w piku)