Strona 8 z 13
					
				
				: 2016-05-31, 21:33
				autor: HAIDI78
				volski1 pisze:Elektronika jest już ogarnięta, wszystko jak z fabryki  
 
  
Kwestia tego co kto lubi, sam też bym czasem wolał szybki automat, ale manual to manual  

 
To czemu to nie wyszło na forum??
Ja 3 tyg. temu zawiozłem do wzmocnienia a chętnie wsadziłbym manuala. 

Przepraszam za OT.
 
			
					
				
				: 2016-05-31, 21:50
				autor: volski1
				HAIDI78 pisze:...To czemu to nie wyszło na forum??....
Bo autko jeszcze dobrze nie ostygło i nadal stoi w R-Performance. Zrobione, tylko odebrać nie ma komu.  

 
			
					
				
				: 2016-05-31, 23:14
				autor: gowor86
				Jeżeli fura ogarnięta z manualem na 100% to proszę opisać w odpowiednim temacie
			 
			
					
				
				: 2016-06-01, 09:17
				autor: k4mil3k
				Opis byłby wskazany :) i koniecznie zawierający koszty :) bo nie ukrywam że to główne kryterium :)
			 
			
					
				
				: 2016-06-01, 09:45
				autor: marcin8585
				Ciągle właśnie brak konkretów ale chyba w końcu jak bryczka będzie odebrana to będzie mam nadzieje
			 
			
					
				
				: 2016-06-01, 23:33
				autor: mitr
				MAm do kolegów pytanie poza konkursem, co byłoby gdyby w rs6 rozrząd był przestawiony i jeden ząbek? Czy możliwe aby auto działało normalnie, generowąło moc i nie wywalało błędów?
			 
			
					
				
				: 2016-06-02, 17:50
				autor: volski1
				Na opis się nie zanosi, nie mam na to teraz czasu. A co do ceny to wiadomo przecież że nikt nie będzie maił dokładnie takiego setupu jak ja, więc nie ma tu co uogólniać bo to raczej indywidualna kwestia. Kontakt do R-Performance nie jest tajemincą, proszę pisać i dzwonić. Wątpię aby ktoś zapłacił dokładnie tyle co ja.
Co do konkretów - to to jest konkretna informacja. Manual w RS6 C5 jest dostępny dla zainteresowanych.  
 
 
k4mil3k -  chcesz coś modyfikować w RS-ie  przy okazji rwania motoru, czy pytasz ogólnie o sprawy serwisowe?
 
			
					
				
				: 2016-06-03, 16:03
				autor: k4mil3k
				Pytam raczej o kwestie serwisowe bo to bieżące potrzeby. Silnik ze skrzynią będzie na zewnątrz po weekendzie, dziś rozebrałem całą instalację, przód więc teraz wepchać gada na podnośnik i działać.
Co do tego co chcę zrobić:
- kontrola głowic i uszczelki
- regeneracja wandlera
- instalacje podciśnieniowe na nowo
- dużo poprawek w instalacji elektrycznej z racji wieku
W planie dodatkowym chciałbym jeszcze ogarnąć poza tym:
- lepsze chłodzenie IC - więc chyba zdemontować halogeny i myślę też o jakiś małych SPAL-ach bo temperatura w dolocie strasznie cierpi w lato w korkach
- usunąć pre-katy i może właściwe ( pojawia się błąd o niskiej sprawności)
- na koniec zapodać jakiś mały program
Z detali:
- doczyścić i odplamić jasne skóry tapicerki (głownie fotele od jeansów)
- zregenerować reflektory (jeden paruje, a drugi mocno zmatowiał)
- zrobić polerkę powłoki lakierniczej
Możecie coś polecić na plan dodatkowy ? Co po usunięciu katów ? muszę kombinować coś z softem ? czy sondy wkręcać przez jakieś dystanse ?
Macie kogoś sprawdzonego od refletorów ? Znacie jakieś środki do skór którymi poradzę sobie samodzielnie a jednocześnie będą dobre ?
			 
			
					
				
				: 2016-06-03, 22:50
				autor: volski1
				- Głowice z rs6 to KUPA, GUWNIE  

 przez małe zawory wydechowe.
- Konwerter ktoś w PL zakładał z v12 lub v8 tdi chyba, nie pamiętam kto, ale jest to ciekawy trop.
-Co do temperatury w dolocie to swego czasu trochę z tym walczyłem i szczególnie polecam zaizolowanie termicznie aluminiowego Y przed przepustnicą, i jak Ci się będzie chciał to podkładki teflonowe pod kolektor ssący. Mi te zabiegi ( i wiele innych pozwoliły zbić temperaturę w dolocie o połowę. IC bym zostawił w spokoju.
-Katy zostaw w spokoju, ja polując na KM wywaliłem. Przed wywaleniem 515ps, po wywaleniu 515ps i smród w korku i parkingach podziemnych. 
 
  
-Reflektory kupił bym nowe, nie wadziłem jeszcze porządnie zregenerowanych. 
Pozdrawiam.  

 
			
					
				
				: 2016-06-03, 23:38
				autor: VinCe
				volski1 pisze:-
-Reflektory kupił bym nowe, nie wadziłem jeszcze porządnie zregenerowanych. 
Pozdrawiam.  

 
jesteś świadom ile one kosztują? bo w zamienniku chyba do V8 nie ma. w aso jeden goły to koszt ponad 4k. :)
ja swoje regenerowałem ostatnio i jestem zadowolony. rozbierałem sam, polerowałem klosz sam, oddałem do napylenia odbłysniki i jest gitara. 
a do skór polecam zestaw Colourlock. poradzisz sobie sam. 
to sa moje fotele w trakcie roboty 
https://www.dropbox.com/s/z5p4a1gvlvulj ... 2.jpg?dl=0
a tutaj zrobione
https://www.dropbox.com/s/24f2j77236mrl ... 8.jpg?dl=0
zdjęcia słabe bo teledonem przy słabym świetle ale efekt widać.
 
			
					
				
				: 2016-06-04, 11:55
				autor: marcin8585
				Żeby polerowanie kloszów miało sens to trzeba je na koniec polakierować bezbarwnym i  po tych zabiegach co posiał VinCe, + lakierowanie lampy są jak nowe
			 
			
					
				
				: 2016-06-04, 17:51
				autor: buba
				zamiast regenerować lampy to lepiej wsadzić lepsze soczewki. sama regeneracja jak komuś oddasz to 200-300zł/szt a dalej masz starą .ujową soczewę.
			 
			
					
				
				: 2016-06-04, 22:04
				autor: marcin8585
				dokładnie, zakładając że soczewka jest brzytwa
			 
			
					
				
				: 2016-06-05, 13:00
				autor: mitr
				Jeżeli chodzi o głowice to S8/S6 i mają mniejszy płaszcz wodny w okolicach zaworów wydechowych. Głowice rs6 to inny odlew.
			 
			
					
				
				: 2016-06-15, 20:38
				autor: k4mil3k
				Głowice sciągnięte, są całe, ani jednego pęknięcia czy mikrowżeru. 
Widać po uszczelce gdzie puściło. Tak więc zostają głowice BCY, jedynie oddaje je do wymiany uszczelniaczy i prowadnic + planowanie. 
Nie widać aby blok dostał w tym miejscu gdzie ciekło - sprawdzone liniałem krawędziowym, ale profilaktycznie zostanie przejechany kamieniem szlifierskim.
Tujele gładkie jak szkło, żadnych rys, progów, przebarwień, itp - powiedziałbym stan idealny.
Przy okazji zmieniam zaworki zwrotne oleju w odmie, wraz z całą odmą i separatorami.
Pytanie mam jeszcze o jedno: jest coś takiego jak klej Loctite 3020 do uszczelek głowicy, nie ma za zadanie fizycznie kleić, ale bardziej utrzymać uszczelkę na miejscu przy montażu i wypełnić wszystkie mikroszczeliny.  Zastosować przy składaniu ? Stosowaliśmy to wcześniej przy budowie M50 turbo i usczelka w tym motorze zniosła bez problemu 6 lat katowania w drifcie....i jeździ dalej.
Czy łączniki gumowe z tyłu do ssących kanałów turbin zmianiać na nowe z ASO czy jakieś silikony ?