Strona 8 z 13

: 2014-07-21, 23:14
autor: Flyer
quadysz pisze:no jak? nie ma naciagu? kurna przyjrzyj sie dokladnie...
no niech Wam będzie, jak przekrzywiłem baniak, to rzeczywiście widać wybrzuszony rant ochronny. Na szybko w pracy to wyglądało jak 1 cal mniej :)

: 2014-07-21, 23:14
autor: ADI
Ja jezdzilem na ori feldze 7.5 i opona 225 i mam teraz 8.5 i 215 i nie pierdolcie bo w zakrętach jest trzymanie większe bez porównania.

: 2014-07-22, 00:24
autor: luk448
Oj tam oj tam :) smigalem na 9J z opona i 215/40 i 195/40 i nie spadla z felgi.A to dopiero byl naciag :mrgreen:

: 2014-07-22, 06:40
autor: Wojt3q
Ja nie wiem jakimi literami mam napisać żebyście zrozumieli jeżdze bardzo ostro po zakretach i opona nie chce zejśc robie zestaw 90' prawa lewa przy niecałej 100 nie powiem dokładnie ile bo nie da sie patrzec wtedy na licznik i opona nawet nie drgnie



A co do miekkich opon tu jest miekka i nie zeszła a nie pieszcze sie z autem a w innym samochodzie na feldze 8cali albo 7.5 225/40 z wzmocnioną ścianą zlazło podczas zawracania w miejscu tylnim napedem felga do wyzrucenia przyszły szersze bo 10 jeździły na 235 z miekkim bokiem i do sprzednia auto nie zgubiło opona



Więc jeszcze raz mówie to wszystko jest sprawdzone na trasie podczas jazdy !!! ma przyczepnośc w pełni i opona nigdy w życiu nie spadnie chyba, że jebne bokiem o kraweżnik i rozwale felge . moge wam nawet pokazac zdjęcia z serii moich zakretów co robie przy 140 160 bo filmiku znaleźć nie moge .

Alke skończcie bo to dziecinne auto tak jeździło cały czas i nic sie nie działo a wy mi wmawiacie że to nie może jeździć

: 2014-07-22, 09:03
autor: quadysz
Wojt3q pisze:Ja nie wiem jakimi literami mam napisać żebyście zrozumieli jeżdze bardzo ostro po zakretach i opona nie chce zejśc robie zestaw 90' prawa lewa przy niecałej 100 nie powiem dokładnie ile bo nie da sie patrzec wtedy na licznik i opona nawet nie drgnie
gut gut, tez tak lubie ;) nic Ci nie che wmawiac :) moze na moje zdanie rzutuje stosunek ogolny do naciagu :D ale mniejsza z tym, jak trzymaja to ok :)

pozdro
M.

: 2014-07-25, 14:42
autor: kenpachi
Zmieniając temat - co będziesz robił z furką. Masz już jakiś plan? Przejżałem ten projekt i przykra sprawa :(

: 2014-07-31, 08:42
autor: Wojt3q
planu nie ma jedni męczą mnie żebym nie sprzedawał . inni żebym w końcu dorósł :D


pewnie auto pójdzie do sprzedania z v6 wolnossącym . a 2.7 jak nie bedzie chciało mi sie wystawiac na alledrogo dostanie hybrydy i pójdzie do budy malucha zamiast v6 supercharger , ale to droga na skróty a tak nie lubie :D


jesli auto miało by zostać to pewnie na maksa odchudzone już typowo do upalania na tor i wogóle z mnóstwem chłodnic , żeby sie nie meczyło :D

[ Dodano: 2014-07-31, 08:42 ]
Nie wiem co robić :-/


Ostatecznie opcje pozostały dwie jakie rozważam :

zostawić a4 bo silnik już hula turba do wymiany wiec byłoby 400 około koni .
Plus lekkie odchudzenie auta i lepsze rozłożenie masy i nowa powłoka lakiernicza w zime . Silnik otrzymałby komplet chłodnic i co mu bedzie jeszcze porzeba żeby wytrzymywał mój ciagły pośpiech :mrgreen:


druga opcja kupić S8 d2 i w zime znaleźć 4.2 Biturbo, wiosną swap i jakis przyjemny chip.
Opcja bardziej wygodna :-D



No i nie wiem co zdecydowac, strasznie cieżko mi podjąc decyzje bo a4 fajnie by jeździło przy 400 i na tor można wyskoczyć . a S8 znowu przestrone wygodne i tez miało by jajo :-D . No i padam bo nie moge sie zdecydowac :-/ no i a4 wyjechałoby lada chwila a s8 fajnie by latało za rok dopiero




Podpowiadać bo juz nie chce rowerem jeździć :-(

: 2014-07-31, 11:04
autor: mik-17
S8 D2 4.2 Bit :mrgreen: oczywiście w manualu :mrgreen:
S8 jest alu , jak wywalisz trochę gratów o waga będzie prawie jak a4

: 2014-07-31, 15:26
autor: kenpachi
Zostaw a4 i wstaw silnik 4.2 V8 biturbo :)

: 2014-08-01, 09:09
autor: Flyer
4,2 BiT? serio? :)

: 2014-08-01, 09:24
autor: Wojt3q
ale do s8 . do b5 ni cholery :D

no się zastanawiam bo w zime mam wolniejszy czas , a ja lubie sobie życie utrudniac to bym wsadził takie coś do s8 .

Ale nie umiem sie zdecydowac czy poskładac ta padake i jeszcze w wakacje zapier...

czy zrobić s8 bo tez mi sie podobaja

: 2014-08-01, 09:27
autor: kenpachi
Są projekty, gdzie ludzie wsadzili :)

: 2014-08-01, 09:30
autor: Wojt3q
ale b5 z v8 to gówno do jazdy na prostej , a na prostej to ja i rowerem moge się scigać :mrgreen: :mrgreen:

: 2014-08-01, 09:31
autor: kenpachi
Hehehe, pewnie tak. Ciekawe jak się takie prowadzą. A moze byś wziął s6 zamiast s8?

: 2014-08-01, 09:38
autor: Wojt3q
to bym kupił rs6 . a s8 z takim motorem byłoby cudne na trasy i z tyłu dużo miejsca na rozmowy z koleżankami, głownie dlatego mysle o s8 bo w a4 juz noge o popielniczke rozciąłem 8-)