no niech Wam będzie, jak przekrzywiłem baniak, to rzeczywiście widać wybrzuszony rant ochronny. Na szybko w pracy to wyglądało jak 1 cal mniej :)quadysz pisze:no jak? nie ma naciagu? kurna przyjrzyj sie dokladnie...
a4 b5 2.7 BiT Brzydkie Kaczątko - lepione w szopie :D
Ja nie wiem jakimi literami mam napisać żebyście zrozumieli jeżdze bardzo ostro po zakretach i opona nie chce zejśc robie zestaw 90' prawa lewa  przy niecałej 100 nie powiem dokładnie ile bo nie da sie patrzec wtedy na licznik i opona nawet nie drgnie 
A co do miekkich opon tu jest miekka i nie zeszła a nie pieszcze sie z autem a w innym samochodzie na feldze 8cali albo 7.5 225/40 z wzmocnioną ścianą zlazło podczas zawracania w miejscu tylnim napedem felga do wyzrucenia przyszły szersze bo 10 jeździły na 235 z miekkim bokiem i do sprzednia auto nie zgubiło opona
Więc jeszcze raz mówie to wszystko jest sprawdzone na trasie podczas jazdy !!! ma przyczepnośc w pełni i opona nigdy w życiu nie spadnie chyba, że jebne bokiem o kraweżnik i rozwale felge . moge wam nawet pokazac zdjęcia z serii moich zakretów co robie przy 140 160 bo filmiku znaleźć nie moge .
Alke skończcie bo to dziecinne auto tak jeździło cały czas i nic sie nie działo a wy mi wmawiacie że to nie może jeździć
			
			
									
						
										
						A co do miekkich opon tu jest miekka i nie zeszła a nie pieszcze sie z autem a w innym samochodzie na feldze 8cali albo 7.5 225/40 z wzmocnioną ścianą zlazło podczas zawracania w miejscu tylnim napedem felga do wyzrucenia przyszły szersze bo 10 jeździły na 235 z miekkim bokiem i do sprzednia auto nie zgubiło opona
Więc jeszcze raz mówie to wszystko jest sprawdzone na trasie podczas jazdy !!! ma przyczepnośc w pełni i opona nigdy w życiu nie spadnie chyba, że jebne bokiem o kraweżnik i rozwale felge . moge wam nawet pokazac zdjęcia z serii moich zakretów co robie przy 140 160 bo filmiku znaleźć nie moge .
Alke skończcie bo to dziecinne auto tak jeździło cały czas i nic sie nie działo a wy mi wmawiacie że to nie może jeździć
gut gut, tez tak lubie ;) nic Ci nie che wmawiac :) moze na moje zdanie rzutuje stosunek ogolny do naciagu :D ale mniejsza z tym, jak trzymaja to ok :)Wojt3q pisze:Ja nie wiem jakimi literami mam napisać żebyście zrozumieli jeżdze bardzo ostro po zakretach i opona nie chce zejśc robie zestaw 90' prawa lewa przy niecałej 100 nie powiem dokładnie ile bo nie da sie patrzec wtedy na licznik i opona nawet nie drgnie
pozdro
M.
planu nie ma jedni męczą mnie żebym nie sprzedawał . inni żebym w końcu dorósł :D
pewnie auto pójdzie do sprzedania z v6 wolnossącym . a 2.7 jak nie bedzie chciało mi sie wystawiac na alledrogo dostanie hybrydy i pójdzie do budy malucha zamiast v6 supercharger , ale to droga na skróty a tak nie lubie :D
jesli auto miało by zostać to pewnie na maksa odchudzone już typowo do upalania na tor i wogóle z mnóstwem chłodnic , żeby sie nie meczyło :D
[ Dodano: 2014-07-31, 08:42 ]
Nie wiem co robić 
 
Ostatecznie opcje pozostały dwie jakie rozważam :
zostawić a4 bo silnik już hula turba do wymiany wiec byłoby 400 około koni .
Plus lekkie odchudzenie auta i lepsze rozłożenie masy i nowa powłoka lakiernicza w zime . Silnik otrzymałby komplet chłodnic i co mu bedzie jeszcze porzeba żeby wytrzymywał mój ciagły pośpiech 
 
druga opcja kupić S8 d2 i w zime znaleźć 4.2 Biturbo, wiosną swap i jakis przyjemny chip.
Opcja bardziej wygodna 
 
No i nie wiem co zdecydowac, strasznie cieżko mi podjąc decyzje bo a4 fajnie by jeździło przy 400 i na tor można wyskoczyć . a S8 znowu przestrone wygodne i tez miało by jajo .   No i padam bo nie moge sie zdecydowac
 .   No i padam bo nie moge sie zdecydowac   no i a4 wyjechałoby lada chwila a s8 fajnie by latało za rok dopiero
   no i a4 wyjechałoby lada chwila a s8 fajnie by latało za rok dopiero 
Podpowiadać bo juz nie chce rowerem jeździć
			
			
									
						
										
						pewnie auto pójdzie do sprzedania z v6 wolnossącym . a 2.7 jak nie bedzie chciało mi sie wystawiac na alledrogo dostanie hybrydy i pójdzie do budy malucha zamiast v6 supercharger , ale to droga na skróty a tak nie lubie :D
jesli auto miało by zostać to pewnie na maksa odchudzone już typowo do upalania na tor i wogóle z mnóstwem chłodnic , żeby sie nie meczyło :D
[ Dodano: 2014-07-31, 08:42 ]
Nie wiem co robić
 
 Ostatecznie opcje pozostały dwie jakie rozważam :
zostawić a4 bo silnik już hula turba do wymiany wiec byłoby 400 około koni .
Plus lekkie odchudzenie auta i lepsze rozłożenie masy i nowa powłoka lakiernicza w zime . Silnik otrzymałby komplet chłodnic i co mu bedzie jeszcze porzeba żeby wytrzymywał mój ciagły pośpiech
 
 druga opcja kupić S8 d2 i w zime znaleźć 4.2 Biturbo, wiosną swap i jakis przyjemny chip.
Opcja bardziej wygodna
 
 No i nie wiem co zdecydowac, strasznie cieżko mi podjąc decyzje bo a4 fajnie by jeździło przy 400 i na tor można wyskoczyć . a S8 znowu przestrone wygodne i tez miało by jajo
 .   No i padam bo nie moge sie zdecydowac
 .   No i padam bo nie moge sie zdecydowac   no i a4 wyjechałoby lada chwila a s8 fajnie by latało za rok dopiero
   no i a4 wyjechałoby lada chwila a s8 fajnie by latało za rok dopiero Podpowiadać bo juz nie chce rowerem jeździć





