Strona 8 z 13

: 2013-10-16, 18:53
autor: Kamil_D
również. no chyba, że bardziej cisniesz to sie zwiekszy spalanie :)

: 2013-10-16, 19:03
autor: mik-17
Aby osiągnąć większą moc trzeba upodobniać silnik np do s4 albo rs4, np większe wtryski itd.

Ja tam spokojnie mogę porównywać spalanie na LPG 35-50zł/100km do 1.9 tdi (6L*5,55=33,3).
Zakładając że pierwsze pojedzie w trasę 1.9 tdi na max bucie a za nim identycznym tempem pojedzie s4 lpg (czyli oba by miały takie same warunki - teoretycznie) to 1.9 tdi spali więcej w przeliczeniu na zł :mrgreen:

: 2013-10-17, 01:17
autor: sahipp
koledzy, ile waży dokładnie s4 b5 avant? bo być może to ja błędnie podszedłem do tematu sądząc że to będzie w granicach 1400kg... Jeżeli faktycznie różnica pomiędzy s4 b5 do a6 c5 nie przekracza nie wiem 150- 200kg to faktycznie się sam ośmieszyłem na tym forum :oops: porównując do mojego tdi... Bo to co s-ka potrafi to no tak jak mówiliście do s-ki nie mam się co porównywać w żadnej kategorii.. a jeżeli ta różnica wagowa jest nie wielka to by oznaczało że a6 2.7 powinno na podobnym poziomie śmigać...

: 2013-10-17, 07:39
autor: Kamil_D
s4 avant zależnie od wyposazenia, ale większość ponad 1600kg

: 2013-10-17, 08:07
autor: bracus
waga oscyluje od 1580(sedan) do 1680(avant) zależy to od oczywiście nadwozia szybra tv tunera itd wbrew pozorom waga sedan vs avant to tylko jakieś 80kg różnicy

: 2013-10-17, 09:40
autor: Barton66
mój waży 1750kg :) jest Cięższy od mojego ojca a6 c5 2,5 tdi :D z tym że tamten to praktycznie golas, ( tak na marginesie śmiga już ponad 10 lat i jedyne co wymieniał to wtryski a nachulane ponad 300kkm wbrew co się mówi o 2,5 i jeszcze z Cipem :-D )

: 2013-10-17, 10:19
autor: tyrkal
Tak czy siak różnica w wadze duża nie jest, więc niema sie co zrażać :)
Tzn. dla jednych 50kg to dużo dla drugich nie :) ale tu nie o to chodzi;
kupuj a6c5 z 2.7TT, celuj między 290-310km i bedziesz zadowolony.
Pytałes o mody, na stronie s4sid.pl masz je opisane w dziale tuning.
Myśle ze seryjne podzespoły są prawie albo takie same jak w s4 i starczą pod 290km.
Bedziesz chciał więcej, to coolery od rs4 b5, dp 3"->2.5"->seria i pare innych rzeczy.
Ale najważniejsze, żeby całość była sprawna technicznie i elektornicznie:
moduły egt, przepływka itp... ;-)

: 2013-10-17, 12:30
autor: Bucik
kur.wa mać ... Sam soft nie zwiększy Ci spalanie. Jeśli dalej będziesz jezdził tak jak jezdziłeś (a że tak nie będzie to już inna bajka) Ja w Galaxy 1,9 TDI mam softa na 150ps auta używam jedynie do wożenia towaru przed softem palił średnio 8 litrów to teraz pali mi 7,2 ale max do 7,5 czyli mniej !!! Tak samo będzie z benzyną. Chcesz zwiększyć moc w 2,7 bit hym zacznij od uszczelnienia ukłądu podcisnienia a mocy przybędzie, pamiętaj o DV-kach przed strojeniem :D. No co dobry soft nie z download na goglach tylko od jakiegoś magika. Wypierdo.l pre katy, jakieś 2,5 cala po całości, IC też do kosza bo są za malutkie spokojnie jakiegoś chińskiego kita z całym dolotem "FAMIC" zmieścisz bo jest w ciul miejsca no i w 320-340 można celować na seryjnych k3. Gwarantuje że się zesrasz jak się tym po 1,9 przejedziesz.

Ps: a jak chcesz taniej to kup sportowy filtr powietrza za 99zł z allegro :)

: 2013-10-17, 14:04
autor: Flyer
Bucik, 2,7 po sofcie pali wiecej niz seria i to odczuwalnie. Oczywiscie mowie o spalaniu przy tym samym stylu jazdy.

Na serii bez problemu moglem zrobic 550-650km na baku w trasie, po sofcie robie max 450 jadac spokojnie.

: 2013-10-17, 14:09
autor: buba
Flyer pisze:Bucik, 2,7 po sofcie pali wiecej niz seria i to odczuwalnie. Oczywiscie mowie o spalaniu przy tym samym stylu jazdy.

Na serii bez problemu moglem zrobic 550-650km na baku w trasie, po sofcie robie max 450 jadac spokojnie.
dziwna sprawa bo wygląda jakby spalanie o kilka litrów skoczyło

ja nie zauważyłem różnicy jakoś specjalnie

: 2013-10-17, 14:28
autor: Bucik
W 2,7 że nie było różnicy dam sobie rękę odciąć a co do 1,9 TDI jaja poświęce no kurde wiem bo to przerabiałem na 2 autach jednego już nie ma ale galaxy nadal ujezdzam 3 razy w miesiacu Gorzów-Warszawa i jest mniejsze spalanie no kurde !!!

: 2013-10-17, 19:44
autor: Jachyr
buba pisze:
Flyer pisze:Bucik, 2,7 po sofcie pali wiecej niz seria i to odczuwalnie. Oczywiscie mowie o spalaniu przy tym samym stylu jazdy.

Na serii bez problemu moglem zrobic 550-650km na baku w trasie, po sofcie robie max 450 jadac spokojnie.
dziwna sprawa bo wygląda jakby spalanie o kilka litrów skoczyło

ja nie zauważyłem różnicy jakoś specjalnie
Ja tez sie nie zgodze bo przy powrocie z pl po programie spalanie przy dokladnie(bo chcialem sprawdzic jaka bedzie roznica) tych samych predkosciach jakimi jechalem do pl spalanie wyszlo dokladnie takie samo, z tym ze co odziwo z pl jechalem zdecydowanie bardziej zaladowany! Przy bucie owszem znika szybciej paliwo ale tez nie zastraszajaco.

: 2013-10-17, 21:27
autor: Bucik
Auto szybciej łapie prędkość "drogowa" nie trzeba dusić często do dechy bo cos wyprzedzić ...

: 2013-10-18, 00:02
autor: sahipp
No mówię zwracam wam tutaj honor... Ja nie byłem świadomy że s4 tyle warzy, bo to jak jedzie to akurat wiem... Mi się wydawało że s-ka będzie ważyć ok 14500kg max i stąd wywnioskowałem że to będzie wagowa przepaść do a6... Ale koro to tylko te 100 - 150kg to to nie jest jakaś wielka przepaść i to zmienia postać rzeczy...

Co do spalania po chipowaniu to jeżeli chodzi o mojego klekota to powiem można powiedzieć że spadło ale nie są to jakieś tam wielkie oszczędności z tego tytułu... Generalnie jak dla mnie pali podobnie z tym że jak zacznie się zabawę no to potrafi wypić swoje, wiadomo moc nie bierze się z powietrza... ;-)

Powracając do tematu a6 no to teraz pozostaje mi znaleźć gaziarza takiego z prawdziwego zdarzenia i wszystkiego się w tym temacie dowiedzieć i dogadać i biorę się za szukanie auta...
Co do chipa to wiadomo do kowala to tylko z podkowami a nie na chipowanie ;-)

Mam pytanie do Flyer`a -jaka masz pojemność baku że robiłeś tylko 550 - 650 km na trasie?

: 2013-10-18, 00:39
autor: Barton66
tylko? chyba aż :p 70l