Strona 8 z 12
					
				
				: 2014-04-21, 23:06
				autor: Savo
				Super autko, na zywo pewnie wyglada jeszcze lepiej .
			 
			
					
				
				: 2014-04-24, 22:17
				autor: bialas11
				super projekt 
i audica w pięknym stanie
			 
			
					
				
				: 2014-05-03, 13:47
				autor: RoBi S6
				Na jaki wypad tak pucowałeś eSkę w piątek pod Biedrona ?  

 
			
					
				
				: 2014-05-18, 14:34
				autor: buba
				Co sie nie chwalisz  
 
 

 
			
					
				
				: 2014-05-18, 18:09
				autor: SID
				jak wypluje 1000 kunia to się pochwali 

 
			
					
				
				: 2014-05-18, 20:01
				autor: BonuS88
				nie no ogólnie chciałem wsptenie sobie silnik przygotować i być pewnym za jednostke pare wymienionych rzeczy teraz dojezdzimy sezon i zbieranie kasy na wieksze turbo itp sprzegło jużjest mocne teraz zostaje reszta w tym sezonie jeszcze wpadnie wydech 3cale i DP przerobiony na 3cale felgi na koniec czerwca idą na handel także będziemy coś modzić puki co nie ma się czym chwalić po za sprawnym autem :)
			 
			
					
				
				: 2014-06-26, 22:07
				autor: Kierownik
				Przeglądałem ten projekt już kilka razy i wielkie gratki za efekty.
Jeżeli na żywo prezentuje się chociaż w połowie tak dobrze jak na zdjęciach to jest to mega piękna bestia!
			 
			
					
				
				: 2014-07-06, 19:27
				autor: BonuS88
				Dawno nic nie wrzucane to z wyjazdu na RACEISM 2 foty
akutlanie felgi poszły na SELL poszukuje czegoś ceikawego żeby znowu można było zaskoczyć czymś ciekawym plan jest tylko teraz standard zbieranie kasy
 
 

 
			
					
				
				: 2014-07-06, 19:42
				autor: darkangle1
				Brak słów, genialnie sie prezentuje 

 
			
					
				
				: 2014-07-06, 22:16
				autor: pawelzg
				najladniejsza b5 na forum  

 
			
					
				
				: 2014-08-01, 13:44
				autor: dobrygruby
				rewelacja 

 
			
					
				
				: 2014-10-15, 20:13
				autor: BonuS88
				Pany jakaś podopwiedz i sprawdzone rozwiązania co do modyfikacji silnika:
Sprzęgło clutch masters FX400
intercooler ten co widać na fotach centralny
turbo rs4 b5 k04
kolektory z rs4 b5 to samo co w s4 ale młodsze
wtryski 550cc  6 otworów i kąt rozpylania 15stopni
pompa 044
pasek gates kewlarowy
chłodnica oleju 19rzędowa
podstawka oleju z termostatem Mocal
do tego zegary dodatkowe Turbo boost , EGT,Ciśnienie oleju
planowany wiekszy Y
do tego rury Inlet pipe o wiekszej srednicy
wydech 3cale na przelocie ewentualnie 1tłumik
DP 3cale
program wgrany będzie z LC i Flat shift
Celowanie w moc 400+
Ewentaulnie przygotowanie na puzniej pod wiekszą moc na turbo rs6
Teraz pytanie co z dolotem i ewnetualnie przepustnica co tam idzie dobrać żeby już to miało ręce i nogi i co z DV-kami głowice???  jakieś rozwiązania sprawdzone itp??
Z góry dzięki zapomoc i jakieś propozycje rozwiązań.
			 
			
					
				
				: 2014-10-15, 21:54
				autor: ADI
				Głowice najlepiej 2.4 albo 2.8
Wydech 3" na 1 tłumiku jest juz mega głośno a na przelocie nie da się jeździć 
 
 
Wiem co mówię bo mam 4 konfigurację wydechu  

 
			
					
				
				: 2014-10-16, 22:35
				autor: qlas1
				głowice  2.4 bo wałki jak RS4 i kanały największe
			 
			
					
				
				: 2014-10-16, 23:54
				autor: mik-17
				qlas1 pisze:głowice  2.4 bo wałki jak RS4 i kanały największe
Jakiego znawcę w Opolu mamy  

 ostro posty nabijasz  
