no mam dalej skorupe którą dziś testowałem przed sąsiadami i ona ma mi starczyć
ale prawdę mówiąc seryjny RS4 to taka dynamiczna popierdziawka i brakuje jej właśnie z 50-70 ps do szczęścia.
Halogeny wyjebałem bo zasłaniają 1/3 miejsca do chłodzenia dla IC.
Mam Wagnery pełne kratki ale jeszcze nie zamontowałem.
Halogeny jakoś mi się nei widzą
ta na ile ? na miesiąc czy dwa ?
SID zamontuj halogeny bo nie wygląda jak "bezwypadek"
mysle, ze na dluzej, bo wyzszy setup to juz inny prog wejscia, wiec customowego dlubania... RS6 jest "prosty", wiec niech wycisnie co sie da i bedzie dobry daily driver ;)
cały czas myślę nad setapem :
- turbo RS6 (mam na półce)
- DP 3" (będą na półce za chwile)
- wydech Milltek (jest z Skorupy)
- pompa 044 (jest na półce)
- wtryski 525cc (są na półce)
- sprzęgło organiczne Sachs ori wzmacniany +15%
- K&N filtr (jest na półce)
- Smic dwa boczne Wagnera lub podobne (oba rozwiązania są na półce, nie dam sobie włożyć centralnego i drutowania)
- zegar doładowania i dwa LCD EGT w licznik na stałe)
- jakieś mapy w ECU ~350-400ps i full +450ps
- strojenie na 98 Pb
- celowanie bez napinek w moc 450-460ps, ma być równy jak w paint wykres abym pod pedałem gazu szło mi równo bez wyczuwalnych wzrostów mocy
To już wiekowy samochód, a jak wiemy takich zacnych staruszków się nie dłubie tylko trzymie pod prześcieradłem
Ja doprowadziłbym do 100% fabryki i zamknął w szopie, jak już kiedyś Szwajcarzy rozpierdocza wszystkie dostępne w Europie Ty wyciągniesz swoja landrynkę
Przeca do udzirania masz skorupę
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7