Powolny S4
dolot z jednej czesci sam Adam pisales / do tego cybanty z dupy ( moge ci to udowodnic przyjedz na sprawdzenie szczelnosci ) . Zanim przynajmniej ja biore sie za mody to sprawdzam na ile sie da podstawowe parametry silnika ( lacznie z ogledzinami tlokow czy nie ma sladu stukow ). Przyczyn stuku moze byc duzo . Stawiam flaszke ze kompre masz dobra.
-
kosiniak
Zgadza sie tak napisalem ze z jednej częsci i jest tego wada, ale ze względu funkcjonalności przy naprawach bieżących....sam inlet pipe jako całościowy jest zajebisty z tego względu ze niema żadnch łączeń przylgnie rur są równe i niema żadnych schodków....wniosek - zajebisty flow powietrza zasysanego. Co do cybantów nie przekonasz mnie do tych szerokich syfów skręcanych na śrubę 13 itp.....cybanty zastosowane u BKMM są najlepsze z możliwych !!!! I temat ten juz studiowałem na wylot. I jeśli spawy są szczelne i końce rurek obspawane to niema huja na nieszczelność.....Chcesz wiedzieć dlaczego te szerokie cybanty są hujowe ? To juz wyjaśniam.....Ich problem polega w zbyt małej regulacji zaciskania i zbyt dużej powierzchni zaciskowej.....Prosty przykład w ostatnim aucie klienta - mianowicie Audi TT...własciciel ze mną się kłócił wręcz o te cybanty ! Ja powiedzialem ze 12 mm skręcane ślimakowe....On postawił na swoim...zakupił piękne z kwasóweczki polerowane szerokie opaski na śrube.....za tydzien wpada mowi ze cos jest nie tak cos syczy.....wpompowalismy tylko 1 bar doladowania w uklad i co ? spod tych szerokich kiblowatych opasek powietrze syczało az miło i nieszlo z tym nic zrobić bo juz byly na maxa skręcone....Załozylem zwykłą kiblowatą ślimakówke 9mm, mało tego - przekręconą już śrubokrętem i dmuchnelismy 2 bary boostu i cisza....I nie mów mi Adam ze te cybanty są hujowe bo juz kłóciłem sie o to i ma forum M power i innych....u Kosiniaka lata juz M3 tyle czasu na tych cybantach z dupy i nigdy ale to nigdy nie ściągneło mu rury ani nie miał żadnej nieszczelności.sportmile pisze:dolot z jednej czesci sam Adam pisales / do tego cybanty z dupy ( moge ci to udowodnic przyjedz na sprawdzenie szczelnosci ) . Zanim przynajmniej ja biore sie za mody to sprawdzam na ile sie da podstawowe parametry silnika ( lacznie z ogledzinami tlokow czy nie ma sladu stukow ). Przyczyn stuku moze byc duzo . Stawiam flaszke ze kompre masz dobra.
Co do stuków owszem ze moze byc przyczyn dużo......ale tutaj główną role niestety odgrywa mechanika samego motoru a nie osprzętu. Niemamy też pewności czy ten motor nie był kiedys otwierany....moze miał juz planowane głowice przez co jest mocniej dopręzony....Możemy tylko gdybać.
to widocznie macie inne cybanty bo to co piszesz jest praktycznie tak jakbys obsypal dziecko lizakami. U nas takie nie dzialaja i zadna fura jak byles nie miala i nie bedzie miala zastosowanych tych badziewi. Jedyne z cienkich to norma / matowa dziala w miare. Mowisz o malym zakresie regulacji .... zgadza sie i dlatego jak je dobrze dobierzesz to bedziesz mial swiety spokoj. Ja biore zawsze rure i silicon i jade dopiero dobierac i dziala. Moglbys konkretnie napisac na ktorym cylindrze jakie wartosci a nie 9.9-10.9
Adaś przegrałeś flaszke ! :) Kompresja jest do dupy
Napisał wyraznie od 9 - 11 bar.....Zdrowa esa ma kompresje na poziomie 13 - 14 bar :) Tak u mnie miała jak mierzylem rok temu :)
BKMM głowice w góre....organoleptycznie obadać dół silnika gładzie na cylindrach i główki do remontu.....ewentualnie jak chcesz pójść mocniej to łebki od 2,4 albo od 2,8 :)
BKMM głowice w góre....organoleptycznie obadać dół silnika gładzie na cylindrach i główki do remontu.....ewentualnie jak chcesz pójść mocniej to łebki od 2,4 albo od 2,8 :)
Trzymamy za słowo :)sportmile pisze:ale wypijemy ja razem ....
jeszcze jedno .
nalej po 50 cc oleju w swiece i sprawdz kompre ponownie. Rozumiem ze gaz miales wcisniety , swiece wykrecone oraz motor cieply ?
Silnik ciepły bez świec, ale gazu nie wciskałem
olej wlany tylko do jednego z cylindrów środkowego z prawej - poprawił sprawę o 0,5 bara
idąc od przodu auta
prawa 10,2 10 10,9
lewa 10 9,9 10,4
Mierzyłem sam bo nie chciało mi się czekać na termin - nie wiedziałem, że wciska się gaz...
