Strona 8 z 12
					
				
				: 2012-12-25, 00:11
				autor: aw69
				no to dlaczego nie włozysz golda, skoro dawał rade w innym aucie ? a jak wyglądał temat na 5, 6 biegu na goldzie ?  Bo ja teraz w passacie mam golda w silniku 2,8
			 
			
					
				
				: 2012-12-25, 08:03
				autor: sebastian855
				Miałem jednego golda i dawał radę jedynie jak miałem sam soft w okolicach 280-300km
i do tego brakoało mu przy pełnym bucie.
Dlatego musiałem ustawic aby przochodził na pb powyżej 5 tyś. obrotów.
aw69, Zakładaj dwa i będziesz miał spokój 

 
			
					
				
				: 2012-12-25, 08:47
				autor: buba
				Tylko jaki sens zakladac jeden reduktor i meczyc go na 110% mozliwosci? pozniej kazdy pisze ze gaz to chujostwo.
			 
			
					
				
				: 2012-12-25, 09:10
				autor: aw69
				spoko....wszystko juz jest jasne
			 
			
					
				
				: 2012-12-25, 21:04
				autor: killerwik
				aw69 pisze:no to dlaczego nie włozysz golda, skoro dawał rade w innym aucie ? a jak wyglądał temat na 5, 6 biegu na goldzie ?  Bo ja teraz w passacie mam golda w silniku 2,8
A dlatego ze tutaj mam BRC przy ktorym sam nic nie moge podlubac, w zoltej byl Stag 300 i robilem z nim co chcialem.....
Rob jak uwazasz, napewno 2 parowniki wiekszy zappas mocy ale dlamnie za ciasno na takie zabawy tam jest, w wiekszym aucie co innego.......
 
			
					
				
				: 2012-12-26, 12:08
				autor: SID
				Panowie a tak z ciekawości ile kosztuje teraz instalacja do 2,7 bi, program i ewentualnei wydech 300-320ps
Jutro przyjdzie mi S4 i kto wie czy jej nie zostawie i zagazuje by klepała kilometry
			 
			
					
				
				: 2012-12-26, 12:59
				autor: lelum
				Jeśli składak czyli Tech lub Stag to powyżej 3,5kpln. Firmówki Prins lub Landi Renzo powyżej 5kpln.
			 
			
					
				
				: 2012-12-26, 14:18
				autor: buba
				Stag na dobrych gratach 4000-5000tysi. Zalezy gdzie montujesz ale tutaj nie ma co oszczedzac.
			 
			
					
				
				: 2012-12-26, 15:08
				autor: Barton66
				Moi drodzy ja mam u siebie instalke Landirenzo na dwóch reduktorach IG1 Turbo do 200km działa to mega fajnie, wszystko sprawnie się przełącza, w całym zakresie obrotów śmiga na LPG. Autko już kupiłem z założoną instalacją, reduktory były schowane koło bocznych IC'ków jeden z prawej drugi z lewej, komputer od gazu koło akumulatora tak aby miał chłodzenie... teraz akurat wyjechał silnik u mnie z autka bo robię generalne porządki także wszystko widziałem jak to tam było upchane i powiem szczerze, że nie ma tragedii z miejscem wystarczy dobrze popatrzeć. Fakt faktem że trzeba pogłówkować ale można to zrobić fajnie żeby nie rzucało się zbytnio w oczy.
reduktory takie o:
http://nagaz24.pl/reduktor-landi-renzo- ... ,p,pl.html 
			
					
				
				: 2014-02-12, 10:24
				autor: bobeck
				Teoretycznie gdyby już mnie było stać na wymarzoną Eskę.
Przy kupnie samochodu chyba bym się bał kupić samochód z instalacją, bo nigdy się nie dowiem jaka na prawdę była historia silnika i instalacji, czy mi coś nie siądzie w najbliższym czasie.
Z drugiej strony nowoczesne instalacje gwarantują praktycznie zerowy spadek mocy, a za razem ogromną oszczędność.
Tyle, że mam sobie starą setką w gazie i planuję ją zostawić do jazdy na codzien, bo dojeżdżam spory kawałek do pracy, kiedy kupię Eskę, to będzie mi ona służyła tylko weekendowo, na wakacje, wyjazdy i jakieś tam urlopiki.
Więc jeżeli będę kupował samochód to na pewno w benzynie, ale chętnie zamontował bym instalację gazową.
Czy to się w ogóle opłaci? Czy zwróci mi się koszt instalacji (porządnej instalacji) jeżeli autko będzie tylko do zabawy?
			 
			
					
				
				: 2014-02-12, 14:14
				autor: Warmooz
				instalacja lpg zwróci Ci się po jakiś 10 tyś. km, kwestia jak dużo będziesz jeździł autem.
			 
			
					
				
				: 2014-02-12, 14:21
				autor: buba
				bobeck pisze:
Przy kupnie samochodu chyba bym się bał kupić samochód z instalacją, bo nigdy się nie dowiem jaka na prawdę była historia silnika i instalacji, czy mi coś nie siądzie w najbliższym czasie.
Instalację sprawdza się tak samo jak samochód. Podpinasz kompa i sprawdzasz jak wyglądają mapy paliwowe i błędy. Zresztą jak otworzysz maskę i zobaczysz jak jest wszystko poskładane to będziesz wiedział czy jest dobrze czy źle. Jak są kable puszczone, jak są wtryski zamontowane, jakie reduktory i jakie wtryski. Jak widzisz jakiekolwiek oznaki druciarstwa to lepiej odpuścić temat
 
			
					
				
				: 2014-02-12, 14:59
				autor: Suchar
				wniosek racjonalizatorski:
skoro wg ankiety (stan na 12.02.2014) 34% używa LPG, a kolejne 12% planuje założyć (czyli co drugi wóz jest będzie na LPG), to postuluję założyć oddzielną sekcję na forum, najlepiej od góry! a w nim podfora odnośnie w/w tematu.
co Wy na to?
			 
			
					
				
				: 2014-02-12, 15:03
				autor: buba
				A po ch.uj jak gaz jest do kuchenek 

 
			
					
				
				: 2014-02-12, 17:14
				autor: Rafal84
				[quote="buba"]A po ch.uj jak gaz jest do kuchenek :mrgreen:[/quote]
teraz nie, teraz kuchenki indukcja i elektryka  :->