Strona 8 z 12
					
				
				: 2012-05-26, 14:30
				autor: kosiniak
				ja tez zakladam, no i co? jak ktos na soft nie ma do s4 bo mu szkoda kasy, to na gaz tym bardziej go nie bedzie stac. 

 
			
					
				
				: 2012-05-26, 17:23
				autor: CoLo
				buba pisze:CoLo pisze:to odrazu napisz ktore ;)
ci co jeżdżą to wiedzą 

  Nie wszyscy lubią mówić oficjalnie że mają lpg w S4 bo to przecież mega prestiżowy samochód i super wyścigowa fura 

 
ziom, mowie, ktore ZAKLADY takie profi zeby wiedziec :D
moje tez popitala na lpg i nie mam nic przeciwko...
A jak ktos ma to jego problem nie moj ;)
 
			
					
				
				: 2012-05-26, 17:43
				autor: buba
				Nowotczyński to jeden a drugiego nie mogę powiedzieć niestety oficjalnie 

 
			
					
				
				: 2012-05-26, 18:04
				autor: kosiniak
				Nosb :)
			 
			
					
				
				: 2012-05-27, 02:03
				autor: nosb
				Ja to nie umiem profi :)  Ale umiem ladnie go skitrac :D
			 
			
					
				
				: 2012-05-27, 10:19
				autor: kosiniak
				dobra dobra, nie ujmuj sobie :)
			 
			
					
				
				: 2012-05-27, 10:42
				autor: buba
				
			 
			
					
				
				: 2012-05-27, 10:59
				autor: kosiniak
				 
   
  
  chu.j w paski :)
Nosb, mierzyliscie moze auto w jakis sposob, chodzi mi o przyspieszenia?
 
			
					
				
				: 2012-05-27, 12:11
				autor: nosb
				niestety nie :) nie bylo kiedy. jak zaczelo smigac to od razu kasku zabral taki wyteskniony byl :)  Jeszcze musze mu pierdyknac kilka poprawek za jakis czas ale i tak nie mamy sprzetu do tego zeby profi zmierzyc :)
			 
			
					
				
				: 2012-05-28, 16:06
				autor: quidy
				Migaz na modlińskiej w wwa, montowali u mnie chyba jeszcze wcześniej niż buba montował i mogę polecić. W lpg ja jedynie obawiam się temperatury spalin ale niby elektronika nad tym i tak czuwa, póki co problemów nie było żadnych. Z ciekawości na 420ps montowaliście dwa czy trzy reduktory? Z tego co gadałem to moje dwa landi są do 400ps z małym zapasem ale powyżej 400 doradzali mi trzeci ale wy pewnie macie inną instalkę.
			 
			
					
				
				: 2012-05-28, 21:19
				autor: ziut
				quidy pisze:Z ciekawości na 420ps montowaliście dwa czy trzy reduktory? Z tego co gadałem to moje dwa landi są do 400ps z małym zapasem ale powyżej 400 doradzali mi trzeci ale wy pewnie macie inną instalkę.
chyba bym zwariował mając trzy reduktory :))
mam zamontowany reduktor który wydajny jest do 350KM tylko jeden :) nie brakuje mu niczego przy serii. do odcięcia idzie bez błędów szarpania itp.
3 reduktory to przesada
 
			
					
				
				: 2012-05-28, 21:21
				autor: buba
				niekoniecznie 3 to przesada. ja przy mocach 400+ lub 500+ od razu dorzuciłbym trzeci
			 
			
					
				
				: 2012-05-28, 21:29
				autor: ziut
				jezeli jeden daje rade przy 265KM to dwa dadza rade przy 500KM poza tym i tak i tak mamy mało miejsca pod maską gdzie ten 3 :)) i do tego przewody.
Na takim samym reduktorze jak mam u siebie jeździ po Krakowie Lancer Evo 9 MR i radzi sobie.
			 
			
					
				
				: 2012-05-28, 21:37
				autor: buba
				jest patent taki że nawet nie zobaczysz że mam 3 reduktory (i nie mówie o chowaniu w zderzak). Po co trzeci? Dla stabilności o której pisał Nosb. Wole założyć 3 które będą pracować na 60-70% niż dwa na 90-100% 

 
			
					
				
				: 2012-05-28, 22:01
				autor: kasku22
				u mnie sa 2 a instalacji nic nie widac nosb potrafi to  kitrac jak mjiszcz swiata 
