Strona 8 z 74
: 2011-11-15, 23:07
autor: SID
LCQ pisze:dobrze że działasz cały czas stary, K04 RS6 udało się załatwić za mniej niż 5 tys

? ja użytkowałem Momo Black Team, jak dla mnie bardzo przyjemna kierownica
oj taniej - nawet po regeneracji wyjdzie taniej niż 5 tyś
: 2011-11-16, 13:37
autor: gelon
Akurat ta kierownica jakoś nie pasuje do b5,ale to tylko moje odczucie

Ringi zostają?

: 2011-11-16, 19:21
autor: SID
gelon pisze:Akurat ta kierownica jakoś nie pasuje do b5,ale to tylko moje odczucie

Ringi zostają?

kierownicy nie będzie,
licznik z ringami musiałem włożyć bo się okazało iż poprzedni z RS4 był uszkodzony, tzn: pokazywał
stan paliwa w odwrotnym kierunku - miałem się okazje przekonać co się dzieje jak braknie paliwa wczoraj

: 2011-11-17, 23:55
autor: SID
w wtorek uzbroję i założę

: 2011-11-18, 23:42
autor: nosb
Dawaj ten uszkodzony w promocyjnej cenie naprawie sobie

: 2011-11-22, 21:01
autor: SID
wczoraj zmieniłem zwrotnice na aluminiowe z RS4 (różnica 2,3 kg na szt).
kawałek nocy z tym zeszło
dzisiaj wreszcie auto trafiło na zbieżność i ustawiona !
nie miałem w drodze powrotnej sprawdzić auta bo posłużyło dziś na zakupy w centrum handlowym i z 300kg na tył doszło
kolejne progresy pewnie za tydzień bo brak czasu.
jutro idzie na przyciemnienie szyb folią,
w czwartek pewnie założę większe hamulce

: 2011-11-22, 21:41
autor: kosiniak
Sid, co z poprzednim projektem? kupiles RL to chyba w koncu udalo sie pomierzyc auto? ja nie bardzo rozumiem po co ci drugie, "takie samo" :/
: 2011-11-22, 21:52
autor: SID
bo pierwsze stoi i czeka na głowice które będą za tydzień z DE
i parę innych pierdół, skorupa pewnie na wiosnę/lato pójdzie do sprzedania lub zostanie na testy.
: 2011-11-23, 09:18
autor: kamil
gdzie zbieznosc ustawiasz?
: 2011-11-23, 12:12
autor: SID
kamil pisze:gdzie zbieznosc ustawiasz?
Rzeszów Armii Krajowej 4, przy stacji paliw Watkem. Maja nowy i bdb sprzęt.
Ale pewnie takich firm z tym sprzętem jest sporo w RZ już
: 2011-11-23, 15:18
autor: SID
dzisiaj przyszły kolektory z WT odlewane, więc teraz mam dwa komplety,
odlewane i spawane z setapu 536ps i jedne idą do sporupy te które zostaną po sprzedaży,
więc Panowie odlewane i spawane są do sprzedania .
rurki dolotowe z poprzedniego projektu zastąpią ori bi-pipe (leżą więc je wykorzystamy)
przyszły szyny do siedzenia - stalowe i bardzo ciężkie, w swoim S4 mam aluminiowe lekkie,
więc szukam dalej aluminiowe
wczoraj zakupiłem fotele z zwykłej A4 aby wydrzeć stelaż do przesuwania,
dzieki temu będę miał regulowane fotele tył/przód, niestety z tą wagą trzeba będzie się pogodzic

: 2011-11-23, 22:02
autor: SID
odebrałem wreszcie turbo RS6

więc na gwiazdkę będzie pewnie 500 ps !
silnik dziś umyłem na myjni i założyłem carbony

: 2011-11-23, 22:40
autor: bolo-s4
Sid szkoda dolotów z rsa na yakie moce

: 2011-11-24, 00:27
autor: kosiniak
Krzysiek, a jakie ty masz moce, tez kupowales doloty do sprezarek z rs6, po co? cos cie ponosi ostatnio po zakupie tych garretow :)
: 2011-11-24, 01:11
autor: nosb
Andrzej to jeszcze musisz ty kilka kilo zrzucic ( chociaz z 5 :P ) i pamietaj przed wazeniem auta z kierowcą sei wyproznic :D:D:D hahaha

:)
A co do kolektorów to moze bym lyknal te spawane jak cena mnie nie zabije
