oj taniej - nawet po regeneracji wyjdzie taniej niż 5 tyśLCQ pisze:dobrze że działasz cały czas stary, K04 RS6 udało się załatwić za mniej niż 5 tys![]()
![]()
? ja użytkowałem Momo Black Team, jak dla mnie bardzo przyjemna kierownica
RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
kierownicy nie będzie,gelon pisze:Akurat ta kierownica jakoś nie pasuje do b5,ale to tylko moje odczucieRingi zostają?
licznik z ringami musiałem włożyć bo się okazało iż poprzedni z RS4 był uszkodzony, tzn: pokazywał
stan paliwa w odwrotnym kierunku - miałem się okazje przekonać co się dzieje jak braknie paliwa wczoraj
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
wczoraj zmieniłem zwrotnice na aluminiowe z RS4 (różnica 2,3 kg na szt).
kawałek nocy z tym zeszło

dzisiaj wreszcie auto trafiło na zbieżność i ustawiona !
nie miałem w drodze powrotnej sprawdzić auta bo posłużyło dziś na zakupy w centrum handlowym i z 300kg na tył doszło
kolejne progresy pewnie za tydzień bo brak czasu.
jutro idzie na przyciemnienie szyb folią,
w czwartek pewnie założę większe hamulce

kawałek nocy z tym zeszło

dzisiaj wreszcie auto trafiło na zbieżność i ustawiona !
nie miałem w drodze powrotnej sprawdzić auta bo posłużyło dziś na zakupy w centrum handlowym i z 300kg na tył doszło
kolejne progresy pewnie za tydzień bo brak czasu.
jutro idzie na przyciemnienie szyb folią,
w czwartek pewnie założę większe hamulce

-
kosiniak
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
dzisiaj przyszły kolektory z WT odlewane, więc teraz mam dwa komplety,
odlewane i spawane z setapu 536ps i jedne idą do sporupy te które zostaną po sprzedaży,
więc Panowie odlewane i spawane są do sprzedania .
rurki dolotowe z poprzedniego projektu zastąpią ori bi-pipe (leżą więc je wykorzystamy)
przyszły szyny do siedzenia - stalowe i bardzo ciężkie, w swoim S4 mam aluminiowe lekkie,
więc szukam dalej aluminiowe
wczoraj zakupiłem fotele z zwykłej A4 aby wydrzeć stelaż do przesuwania,
dzieki temu będę miał regulowane fotele tył/przód, niestety z tą wagą trzeba będzie się pogodzic

odlewane i spawane z setapu 536ps i jedne idą do sporupy te które zostaną po sprzedaży,
więc Panowie odlewane i spawane są do sprzedania .
rurki dolotowe z poprzedniego projektu zastąpią ori bi-pipe (leżą więc je wykorzystamy)
przyszły szyny do siedzenia - stalowe i bardzo ciężkie, w swoim S4 mam aluminiowe lekkie,
więc szukam dalej aluminiowe
wczoraj zakupiłem fotele z zwykłej A4 aby wydrzeć stelaż do przesuwania,
dzieki temu będę miał regulowane fotele tył/przód, niestety z tą wagą trzeba będzie się pogodzic

-
kosiniak




