Strona 70 z 74

: 2017-04-26, 11:20
autor: DobrzanskiS4B5
sztybor pisze:SID ogarnij to R8 lepiej i w nim dlubaj.. skorupa to cos czuje skonczy jak Dobrzanskiego niedlugo.. :P
Spokojnie :mrgreen: z mojej nic nie ubyło,stoi czeka
Ale i tak kiedyś zmienię na gtr :mrgreen: soft +dp i też 650 będzie

: 2017-04-26, 12:43
autor: sztybor
jak zmienisz na GTRa to nie skonczy sie na sofcie i DP kolego.. tuning to choroba, nie znam nikogo kto dotrzymal postanowienia sprzed zakupu auta... :)

: 2017-04-26, 12:47
autor: Jachyr
sztybor pisze:jak zmienisz na GTRa to nie skonczy sie na sofcie i DP kolego.. tuning to choroba, nie znam nikogo kto dotrzymal postanowienia sprzed zakupu auta... :)
Znasz :-D

: 2017-04-26, 12:49
autor: bracus
sztybor pisze:jak zmienisz na GTRa to nie skonczy sie na sofcie i DP kolego.. tuning to choroba, nie znam nikogo kto dotrzymal postanowienia sprzed zakupu auta... :)
ale jakiego auta ? :) u mnie totalna seria :mrgreen: no dooobra letnie koła poszły w czarny mat ale takie było założenie :mrgreen:

: 2017-04-26, 14:33
autor: sztybor
panowie w podeszłym wieku sie nie licza :D

: 2017-04-26, 16:08
autor: SID
jak dzisiaj ktoś myśli że sobie za kilka lat kupi GT-R'a to wierzcie mi że za kilka lat będą na rynku mocniejsze przecinaki niż GT-R :-D

: 2017-04-26, 16:35
autor: sztybor
bede beda, tylko ze elektryczne.. nie bedzie mozna nawet spobodnie bąka puscic lecac banem :)

: 2017-04-26, 18:14
autor: JOHNyAUDI
Nagaro w zamian dostało też nowe ciapki ?

: 2017-04-26, 20:03
autor: SID
JOHNyAUDI pisze:Nagaro w zamian dostało też nowe ciapki ?
RS4 B7 19" 9J fele

: 2017-08-29, 23:00
autor: SID
miały być w tyle heble z R8 na osobnym ręcznym ale w trakcie prac, przymiarek i ważenia okazało się że pomysł jest do "dupy" z raczeji większej wagi +10kg bo adaptery na 4-ro tłok ważą a zwrotnica nie pozwala na prostą konstrukcję,
Dlatego mam taki lekki set na tył - pierwsza ceramika z ręcznym na linkę
356x28mm w B5 co idealnie komponuje się z przodem 380x38mm i mało waży (zacisk aluminiowy)
jak znajdę czas to w tym tyg montaż
Obrazek Obrazek

: 2017-09-03, 21:20
autor: SID
Plusy :
- większa średnica tarczy, z 312 na 356mm
- większa grubość tarczy = lepsza odporność na krzywienie się, przegrzanie itp, z 22 na 28mm
- większa powierzchnia klocka, o 30-40%
- większa średnica tłoczka zacisku z 38 na 43mm = większy nacisk na klocek
- na półce leży pompa większa hamulcowa o tłoku 27mm zamiast 25,4mm

W planie zastąpienie metalowego ciężkiego adapteru na lekki aluminiowy,
suma wszystkiego wyjdzie : cięższy układ o około 2kg wzgl RS4 B5 312mm,
w planie miałem cały układ z R8 ale to była by nadwaga z 10kg !i za duża efektywność ham wzgl przodu

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

: 2017-09-04, 21:50
autor: imhotet
męsko.. z czego zacisk ? tajemnica ?

: 2017-09-05, 03:02
autor: GAVI's
z aluminium :lol:

: 2017-09-05, 07:31
autor: imhotet
vw phaeton w12 ?

: 2017-09-05, 09:01
autor: SID
jarzmo OEM z S8 by pomieściło grubość tarczy 28mm, zacisk alu z Phaeton