Czasy 0-100, 0-200

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

napewno lżejsze bo jezdziło zawsze bez koła zapasowego :mrgreen: . Ale jest różnica w wadze znacząca czasy były mierzone Rl w Przeździęku na mazurach ale do 200 nie pamietam juz jaki był czas .

A według mnie to myśłe że również zawieszenie tez ma zawsze jakis wpływ na straty podczas przyspieszania.
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

To nie tyle straty podczas przyspieszania co straty na starcie do 100km/h to jest jedno przepięcie z 1 na 2 i tyle. Przecież na 1/4 mili wszystko rozgrywa się na 60ft jak masz słabe 60ft to nigdy nie zrobisz dobrego czasu.
Ja mając 320KM robiłem 13.7 -13.8 na ćwiartkę na 2 zawodach...rok później niczego nie dotykając w silniku na dwóch tych samych imprezach +gwint i nowa opona (zwykła) 13.4-13.5 ale najważniejsza z tego wszystkiego jest nawierzchnia :-) jak masz dupiaty asfalt to nic nie pomoże ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

no ja własnie na gwincie mierzyłem, z w pełni sprawną 2 i wydaje mi się że różnica jest w porównaniu ze standardowym zawiasem bo całkiem inne odczucie podczas startu jest jak by z procy wystrzeliła a na zwykłym eskowym tego nie czułem aż tak
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Jakies info o ~ 330hp s4 b5 100-200?
Vorsprung durch technik
lotdin
Posty: 37
Rejestracja: 2010-07-01, 10:42
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lotdin »

Coś około 14 ?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

12sek 100-200 z taką mocą
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

lotdin pisze:Coś około 14 ?
No przy takiej pogodzie, rzadkim powietrzu to normalna sprawa raczej.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Posiadacze s4 i rs4 maja jakies swierzsze wyniki co do 100-200 z jakas moca ???
Bo z doswiadczenia widze ze te auta z cyfer na silniku niemaja nic do tego gdy przelozy sie moc na 4 kola 😄
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Poprzeczke podniosly troche popierdulki typu golf/scirocco itp.. lekkie budy, naped na przod i zeby takiego pogonic trzeba miec z 100KM wiecej..
RSK
Posty: 240
Rejestracja: 2015-05-06, 18:37
Lokalizacja: WI / EP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RSK »

a mówimy o pomiarach "stoperem"

czy profesjonalnie RaceLogic ???
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

RSK pisze:a mówimy o pomiarach "stoperem"

czy profesjonalnie RaceLogic ???
Ogolnie sam nie posiadam takiego urzadzenia....
ale niewiem ja np. czesto nagrywalem budzik i taki szacujacy chyba czas byl
wiec jakies PLUS MINUS macie :-/
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Mam porównanie i w s3/s4 moc podobna to jednak masa i straty z powodu stałego 4x4 działają strasznie na niekorzyść s4 od 100 wzwyż.
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

W quattro cos porobili od chyba 2012 roku.. ma mniejsze straty niz wczesniejsze wersje.. a teraz wprowadzili quattro ultra.. podobno odlacza tyl przy duzych predkosciach.. chyba w allroadzie nowy to jest
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Nooo wsadzili sprzęgło do tylnego dyfra i do skrzyni i odłącza wał dyfer "tak żeby było dobrze" - nawet na śniegu i lodzie jeśli jedziesz prosto ze stałą prędkością... i niby potrafi przewidzieć kiedy skręcisz i zapnie 4x4 wcześniej... :lol: Ale żeby było śmieszniej - dopiero jak sprzęgło w skrzyni zasprzęgli i wał z dyfrem osiągnie prędkość kół to "zapnie dyfer do kół"... Ciekawe jaki czas załączenia ma całość... Po prostu popsuli quattro, żeby była mniejsza emisja CO2.... :cry:
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Podawali, że zmniejsza to spalanie od 0,15 do 0,3 litra na 100km :)
ODPOWIEDZ