Na pierwszy ogień poszło lakierowanie zderzaka maski i lusterek. Problemem były brzydko wyglądające odpryski na lakierze oraz lampach. Moj lakiernik zajął sie malowaniem, a ja lampami.
Po pierwszym etapie prac zaczał juz detailingowe szaleństwo.
Cała operację zacząłem od bardzo zadbanego wnętrza. Zadbanego ale nie idealnego ;)
Następnie pełny detailing na zewnątrz, pełna korekta lakieru i zabezpieczenie powłoką ceramiczną F1 Williams Ceramic Coat 9h+
Oczywiście jak zwykle zrobiłem za mało zdjęć ;)
Zapraszam do prezentacji - w miare możliwości bede opisywał zdjęcia zeby było wiadomo o co chodzi ;)
Go!
Finalnie auto prezentuje sie tak:

Kilka zdjęć auta przed pracami:






poniżej znajdziecie jak przebiegała praca by taki efekt osiągnąć
pierwsze mycie - prewash z miksu piany i szamponu shiny garage

Po pierwszym myciu i usunięciu wiekszości zanieczyszczeń w sposób chemiczny czas wziąc w rączkę glinke i dogłębnie oczyścić lakier.

Moja ulubiona część z zakresu full detail czyli wymycie nadkoli i felg z kazdej strony :D






dalej mycie silnika zeby finalnie ładny i zadbany silnik tworzył fajną, świeżą całość




Standardowo juz zdemontowane wygłuszenie maski i wyprane ekstraktorem by niepotrzebnie nie przemaczac by nie gniło ;)

Wspomniane wcześniej reflektory zostały w miare możliwości zregenerowany i wiekszośc odprysków udało sie usunać. Nie chciałem robic na 100 procent zeby nie osłabiać nadmiernie plastiku.



Coś na co zwracam szczególną uwage, osad na krawedziach szyb


Etap przygotowawczy w okrojonej wersji zdjeciowej ale prosze mi wierzyć bite 12 godzin mycia wszystkiego i mozemy przechodzić do dalszego etapu.
zacząłęm od wnętrza:)
W dużym skrócie - Zdemontowałem fotele przednie, kanape tylną. Wyprałem i wysuszyłem podłogę podsufitke i boczki materiałowe.
Wszystkie elementy plastikowe zostały oczyszczone przy pomocy apc z koch chemie i zabezpieczone UV blokerem od #Williams. Elementy skórzane wyczysciłem środkami colourlock i zabezpieczyłem leder versiegelungiem.
Ponadto oczyszczone wszystkie uszczelki, gumki zakamarki itd. Nie wspomne juz o szybach co wydaje sie byc oczywistym ;)
kilka fotek





















finisz








Na zakończenie prac wewnątrz dodam tylko , ze zmieniłem porysowaną gałkę s-line na nową gałkę s-line ;)
PRZECHODZIMY DO ETAPU ZEWNĘTRZNEGO :D
Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to usunałem z przdniego grilla badziewne efekty tureckiego tuningu w postaci pochromowanych vinylowych paseczków przyklejonych we wnękach grilla aaaa bleeeee
Następna rzecz to zmieniłem wypiaskowany emblemat s-line na nowy

Kolejna rzecz, wyczysciłem przedni emblemat audi :)


Dalej to juz demontaż emblematu pierścieni z tyłu oraz jego szczegółowe oczyszczenie i wypolerowanie aby na koniec przykleić go pięknego błyszczącego. No i oczywiście zrobić korekte lakieru pod nim :)
Wrzuce zdjecie z całego procesu od odklejenie do przyklejenia tutaj :)







OK, zaczynam korekte lakieru od tylnej klapy :)
Okleiłem wnetrze bagażnika zeby nie napruszyć pyłu do środka :)

Kombinowanie z oklejaniem powierzchni tak zeby na przetłoczeniach zrobić skuteczną korektę ale nie przepalic nigdzie lakieru. Krótko mówiąc z 5-6 rzy przyklejana tasma w róznych miejscach zeby idealnie wypolerować każdy fragment ;)
Zaczałem korekte od tylnej klapy póki byłem pełny energii hehe ;)




korekta lakieru ciąg dalszy..






Tylne lampy - korekta zarysowań

Korekta słupków piano black!


Troszkę słońca wpadło przez szybke ;P

Jeszcze drobny detal czyli te fajne nakładki chromowane na wentylki przepolerowane ;)


CZAS NA APLIKACJĘ POWŁOKI CERAMICZNEJ WILLIAMS CERAMIC COAT 9H+. Zabezpieczyłem nią lakier, chomy, słupki piano black oraz lampy przód i tył. Plastikowe elementy zewnętrzne przykryłem powłoką MAx Protect.
Pre Clean stanowi dodatkowe odtłuszczenie i podkład pod aplikacje powłoki ceramicznej

Po tym aplikacja pierwszej i drugiej warstwy powłoki ceramicznej


Po 2 godzinach aplikuję druga i czwartą i piątą warstwe powłoki ceramicznej w postaci top coat. Powłoka ta stanowi ochronę dla tej pierwszej a poza tym nadaje między innymi śliskość, hydrofobowośc i niespotykany połysk :)

Zdjęcie poglądowe zestawu powłoki ;)

Aplikacja powłoki Max Protect na plastikowy dyfuzor zderzaka

Chyba przeoczyłem wstawienie tego djęcia wnęki drzwi ;) Pozostałem wneki wygladały podobnie

Na tym koniec i zapraszam do obejrzenia zdjęć auta z zewnątrz.













Dzięki za poświecony czas koledzy :)