S4 Silver Avant Track Day Car
Jest dokładnie tak jak mówisz, ale u mnie są twardsze czerwone 😊. Mialybpasowac do zawiasu hra 😊. AKmotorsport zrobilo mi czerwone z twardoscia żółtych 😊.rs4wagon pisze:czy kolory spowodowane sa twardoscia?jesli tak to jak to sie dobiera ze dolne twardsze a górne miekksze(lub na odwrót)?Mysle u siebie wszystko wymienic na poli ale twardosc "fabryczna",auto bardziej na co dzien jak do upalania na torze,co do auta to chyba moze nie jednego zaskoczyc na drodze
Z postępów przy aucie, fotele zamontowane na ori mocowaniach Sparco, zamontowana chłodnica oleju 15 rzędowa z podstawką z termostatem Mocala, montują się nawiewy hamulcy przednich z tzw. Pejtona ;) , tarcze 330mm wentylowane, zaciski 4 tłoczkowe oraz seryjne poliftowe do ręcznego wpadają na tył. Zakupione wachacze regulowane na przód i jak dojadą wkładamy poli na cały przedni zawias.
W międzyczasie byłem na Słomczynie, auto co prawda nie jest do takiego
ścigania się, ale był to dobry sprawdzian tego co należy poprawić. Auto cały czas wyjeżdża przodem, seryjne opony przy tej masie nie dają rady więc semi slick musi wpaść na wiosnę. Dodatkowo trzeba zdjąć masy z przodu i założyć stabilizatory, a później ustawić porządnie geometrię i zakręcić się za szperami ;). Moc narazie zostaje, zrobię pewnie tylko kolektory i może głowicę za jakiś czas bo przydałoby się spojrzeć na rozrząd.







W międzyczasie byłem na Słomczynie, auto co prawda nie jest do takiego
ścigania się, ale był to dobry sprawdzian tego co należy poprawić. Auto cały czas wyjeżdża przodem, seryjne opony przy tej masie nie dają rady więc semi slick musi wpaść na wiosnę. Dodatkowo trzeba zdjąć masy z przodu i założyć stabilizatory, a później ustawić porządnie geometrię i zakręcić się za szperami ;). Moc narazie zostaje, zrobię pewnie tylko kolektory i może głowicę za jakiś czas bo przydałoby się spojrzeć na rozrząd.






