Witam.Niedawno- jakis  ponad miesiac do tylu wymienilem w S4 plytki EGT i przy okazji auto zostalo shamowane.Wyszlo niecale 290PS czyli jest po lekkim programie.Od jakiegos czasu wydaje mi sie ze cos slabo zaczelo jechac.Zrobilem dzis logi dodatkowo wyskoczyl blad:
16538   P0154-35-10
Czesc logow niestety nie wyszlo bo cos laptop fiksowal ale to co w miare udalo sie zrobic podsylam:
http://vaglog.pl/log_281961.html 
[ Dodano: 2016-10-17, 19:55 ]
Z tego co wyczytalem to blad sondy ? i 16538 to sensor B2S1 ?
Tu troche lepsze logi 115 i 003
http://vaglog.pl/log-115_003_098_s2Q8z.html
			
			
									
						
										
						Prośba o analize logów
- 
				CinekGlogow
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
Turbiny pakują ile trzeba. Obliczając moc z przepływki wychodzi ok. 282 PS przy 5700 rpm.
Błąd, który się pojawia dotyczy sondy lambda - tej przed prekatem i jest sporadyczny. Masz po jednej takiej sondzie na stronę. Jeśli się nie mylę, błąd dotyczy sondy po stronie pasażera.
Skasuj błąd i zobacz, czy wraca. Jeśli nie pali się CEL, to nie powinno mieć to wpływu na osiągi.
Na jakim paliwie jeździsz?
Moje 2.7 BiT jest wrażliwe na kiepskie paliwo i mocno cofa zapłon. U Cb zapłon wygląda co prawda ok, ale zalej jakieś dobre 98 i zobacz, czy będzie poprawa.
			
			
									
						
							Błąd, który się pojawia dotyczy sondy lambda - tej przed prekatem i jest sporadyczny. Masz po jednej takiej sondzie na stronę. Jeśli się nie mylę, błąd dotyczy sondy po stronie pasażera.
Skasuj błąd i zobacz, czy wraca. Jeśli nie pali się CEL, to nie powinno mieć to wpływu na osiągi.
Na jakim paliwie jeździsz?
Moje 2.7 BiT jest wrażliwe na kiepskie paliwo i mocno cofa zapłon. U Cb zapłon wygląda co prawda ok, ale zalej jakieś dobre 98 i zobacz, czy będzie poprawa.
Allroad C5 2.7T 376/536
			
						- 
				CinekGlogow
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
CEL - Check Engine Light, takie moje skrzywienie po lekturze amerykańskich forów   
 
Zalej dobrą wachę, najlepiej pod korek i zobacz, czy jest różnica.
Nieszczelności nie ma, bo:
- turbiny ładują ile trzeba;
- sterownik nie wywala błędu przekroczenia limitu kontroli ciśnienia doładowania.
Raczej się przyzwyczaiłeś. 300PS w dzisiejszych czasach nie robi wrażenia.
			
			
									
						
							 
 Zalej dobrą wachę, najlepiej pod korek i zobacz, czy jest różnica.
Nieszczelności nie ma, bo:
- turbiny ładują ile trzeba;
- sterownik nie wywala błędu przekroczenia limitu kontroli ciśnienia doładowania.
Raczej się przyzwyczaiłeś. 300PS w dzisiejszych czasach nie robi wrażenia.
Allroad C5 2.7T 376/536
			
						- 
				CinekGlogow
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
Jak pomnożyłem, tak pomnożyłemimhotet pisze:Panie jak Tyś wyczytał te 282 konie ? :D pomnożyłeś przepływ x 1.3 ? myślisz że to wszędzie działa ?:)
u mnie jest 282g/s przepływu z seryjnych turbin i to mi daje 366hp wg Ciebie ? :)
225g/s to seria powinna dmuchnąć to ile powinno być po lekkim programie ? ;)
 Jak widać, pokrywa się to z wynikami z hamowni.
 Jak widać, pokrywa się to z wynikami z hamowni.282 g/s to moc rzędu 350-360 PS.
Allroad C5 2.7T 376/536