Cieknący płyn 2.7biturbo
Cieknący płyn 2.7biturbo
Cześć, na dniach auto po zgaszeniu zaczęło zostawiać pod sobą plamę płynu chłodniczego. Niestety nie mam możliwości w ciągu kilku najbliższych dni się tym zająć stąd pytanie, jeśli już zacznę grzebać to gdzie? Czy te silniki mają jakieś bolączki z tym związane poza pompką pod kolektorem? Leci tuż za przednim zderzakiem, a po 2 godzinach stania i stygnięcia zostaje plama o promieniu 15cm. Pozdrawiam!
			
			
									
						
										
						odpowiedź tu... https://www.youtube.com/watch?v=BsapBv_qxTISID pisze:nie chcę wiedzieć gdzie to Ty sobie wkładasz skoro nosisz przy sobiebuba pisze:Mam przy sobie tylko małe kulki gejszy i one mówią żeby zacząć od silnika
ps. sorry ale nie mogłem się powstrzymać ;)
Jeżeli leci gdzieś zaraz za przednim zderzakiem to warto byłoby obejrzeć chłodnicę wody i węże do niej dochodzące, możliwe że tam jest przyczyna.
			
			
									
						
							Zapraszamy forumowiczów do internetowego sklepu z częściami - http://www.iparts.pl
			
						u mnie też gdzieś nadal spitala  wymieniona druga pompka wody bo już się rozpadła całkiem, a płyn dalej gdzieś ucieka. w prawdzie nie tak jak z pompki ale na 400km trzeba od pół do litra wody dolać. pod autem niby nic nie widać... ktoś coś?
 wymieniona druga pompka wody bo już się rozpadła całkiem, a płyn dalej gdzieś ucieka. w prawdzie nie tak jak z pompki ale na 400km trzeba od pół do litra wody dolać. pod autem niby nic nie widać... ktoś coś?
			
			
									
						
							 wymieniona druga pompka wody bo już się rozpadła całkiem, a płyn dalej gdzieś ucieka. w prawdzie nie tak jak z pompki ale na 400km trzeba od pół do litra wody dolać. pod autem niby nic nie widać... ktoś coś?
 wymieniona druga pompka wody bo już się rozpadła całkiem, a płyn dalej gdzieś ucieka. w prawdzie nie tak jak z pompki ale na 400km trzeba od pół do litra wody dolać. pod autem niby nic nie widać... ktoś coś?Strony internetowe i grafika komputerowa www.BizzWeb.pl
			
						Warto sprawdzić oringi w króćcach idących z tylu silnika, wyjście i powrót ogrzewania środka auta, u mnie były twarde i przy wzroście temp. I ciśnienia gubilo płyn a plam żadnych nie zostawialo na postoju, wymieniłem oringi i problem zniknal;)Dragon pisze:u mnie też gdzieś nadal spitalawymieniona druga pompka wody bo już się rozpadła całkiem, a płyn dalej gdzieś ucieka. w prawdzie nie tak jak z pompki ale na 400km trzeba od pół do litra wody dolać. pod autem niby nic nie widać... ktoś coś?
Steri, zbiorniczek już sprawdzałem i jest ok :)
			
			
									
						
							Strony internetowe i grafika komputerowa www.BizzWeb.pl
			
						






