timon_86 pisze:Rozumiem w aucie oprócz icków, hybryd reszta seria? Jakie cyferki wydmuchało na hamowni bo czasy jak na te modyfikacje robi bardzo fajne
timon_86 pisze:Rozumiem w aucie oprócz icków, hybryd reszta seria? Jakie cyferki wydmuchało na hamowni bo czasy jak na te modyfikacje robi bardzo fajne
tak, ic + hybrydy + wtryski + strojenie.
Link do wykresu dałem pod czasami z RL.
Strzał ze sprzęgła był, od tego jest.
Sprzęgło seria rs4, zestaw (trubo + ic) jeździ 2 rok, sprzęgło 4 lata i wszystko jak w najlepszym porządku.
Waga auta? Kombi bez recaro, hamulec seria, kolo 18" pewnie 1600 z hakiem.
Fajnie zamiata to male K03 co nie??? ja smigam z eresiakami 400-440ps i z bananem na ryjku mowie ze to K03 haha
Jedyny minus jaki widze to szybko nabiera temperatura silnika. Pod 120c widze czesto przy butowaniu....ale olej 15w50 chyba tam wysmaruje co trzeba
Gratki samochodu bardzo fajne czasy na takim setupie ;) Przydało by się jakiś centralny IC zapewne by troche to schłodziło te K03 ;) Też mam hybryde k03s ale w 1.8T i to prawda że hybrydy bardziej gotują auto ich największym plusem to chyba to że są p&p i w dobrej kasie Jakbyś kiedyś chciał sprzedać to chętnie przygarnę taką S4