Jaki Reduktor LPG do 2.7t

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

U mnie 2x Magic Big, do tego wtryski Magic FX. Reduktory termicznie bajka, ciśnieniowo spadki jakieś 0,2-0,3 bara więc bez dramatu. Wtryski super, włożone bez dysz chodzą na ciśnieniu 1 bar, auto z softem.
Awatar użytkownika
michall2107
Posty: 43
Rejestracja: 2015-10-28, 10:58
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michall2107 »

Ilu ludzi tyle opini :D

Dobra tobjak mam Staga 300 hany zielone i do tego kme golda. To lepiej kupic 2x silvery co ?
Mapy RNS-E. RNS-D MMI 2g
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

Gold jest wydajny, ale do 2,7 ze względu na turbo się nie nadaje, silver to chyba tylko mniej wydajne. LPG forum tam Ci doradzą, ja bym był za jakimś ACr01
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

akurat czerwony moim zdaniem jest kaszanka, juz bym wolal kanapke z dwoch silverow tak jak mam w becie
Obrazek

wydajnosciowo na pewno stykna,

u mnie zawital kme twin ale jestem dopiero w fazie testow wiec poki co na jego temat sie nie wypowiadam :-)
mateo027
Posty: 31
Rejestracja: 2013-09-15, 11:00
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mateo027 »

Panowie, wrzucając AC R01 tylko nałożycie sobie więcej problemów na głowe niż macie :)
Wystarczy Gold GT z nowym regulatorem, a EXTREME poradzi sobie z zapasem :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Czemu niby wiecej?
Awatar użytkownika
qlas1
Posty: 31
Rejestracja: 2013-11-26, 01:42
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qlas1 »

U mnie 2x KME GOLD Turbo ogarniały wszystkie fanaberie Stage I 320KM
S4 B5 Under Construction - pending .... ....
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

A na jakich wtryskach?
Awatar użytkownika
qlas1
Posty: 31
Rejestracja: 2013-11-26, 01:42
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qlas1 »

Wtryski Hana Niebieskie bodajże, reduktory w miejsce akumulatora, aku poszedł do bagażnika
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

A u mnie wlasnie niby te niebieskie niewyrabiaja - stag uparcie tak twierdzi. Auto idzie fajnie ale pow 4 tys wyraznie slabnie i przy zmianie biegu szarpie. Nie idzie pelnym ogniem jak na benie.
Awatar użytkownika
qlas1
Posty: 31
Rejestracja: 2013-11-26, 01:42
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qlas1 »

raczej mało prawdopodobne hana niebieska jak jest sprawna 60 KM z cyl poda czyli masz 360 KM wydajności. Jeszcze można coś tam nadrobić ciśnieniem gazu. Poszukaj jakiegoś ogarniętego gazownika co ma doświadczenie z 2.7 Biturbo bo mało kto ogarnia temat niestety. Sonda szerokopasmowa w wydech i wtedy stroić żeby to miało ręce i nogi tak naprawdę. Mapę benzyny zrobić najelpiej najpierw na jakimś shell v-power racing 100 czy coś. Bo gaz ma 102 oktany i wtedy się brać za to.
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

W stagu powiedzieli ze owszem one maja 60km/cyl ale przy silniku v8 (?) I uparcie chca je wymienic...
Ja bym obwtawial u mnie reduktoty winne raczej (2xr01) ale ja na gazie sie nie znam ;)

Strojony na 98 byl :)
Awatar użytkownika
michall2107
Posty: 43
Rejestracja: 2015-10-28, 10:58
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michall2107 »

Ja tez mam to samo co u cb Kamil :p u mnie odvina jest przy 6 tys ale uznałem,ze na gazie nie ma co pałowac. Jak chve na światłach sie z kims mierzyc to przelaczam na bene . Jak padna te wtryski zmienie ns inne ake co do reduktorow. Nadal nie wiem co wybrac... dokupic jeszcze jednego golda?
Mapy RNS-E. RNS-D MMI 2g
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

Kamil_2.7BiT, Co do Han to mogą mieć rację, nie jest to udany wtryskiwacz bo jest dużo reklamacji i generalnie była partia co szybko padała, co prawda producent podaje przedział 40-60KM z jednego cylindra ale jak pisałem wcześniej średnio udane druga sprawa jak chcesz nie przerabiać za dużo to podmieniaj na barracudy 130 to są najwydajniejsze i cenowo też nieźle bo ok 70-80 pln sztuka no i od nowa strojenie, reduktory masz z dużym zapasem ale warto by było je wyjąć i przeczyścić
michall2107, A jakiego masz golda zwykłego czy gt, w sumie oba powinny obsłużyć jak są prawidłowo wpięte ( mowa o 2 sztukach ), ale jak chcesz konkret to KME twin lub 2x R01 zależy jaka instalacja żeby nie przerabiać za dużo, jeden zwykły gold kończy się przy ok 200KM realnie a to co podaje producent można w bajki włożyć
Awatar użytkownika
SkorekS4
Posty: 24
Rejestracja: 2015-03-31, 22:17
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SkorekS4 »

Ja mam reduktor KME Twin i jestem bardzo zadowolony, do tego wtryski te najmocniejsze hany i wszytko na STAG 300, spokojnie przy ok. 320KM mi to pięknie wyrabia :)
ODPOWIEDZ