S4 Bigturbo "Groszek"

Moderatorzy: buba, Mod-Team

stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

S4 Bigturbo "Groszek"

Post autor: stasiek »

Groszkiem jeżdżę od kilku lat, od początku jako auto na co dzień z przebiegami 35tyś rocznie (dlatego założyłem nawet LPG) za co wielu by mnie zlinczowało, niestety z racji tego, że kiedyś zachorowałem na nieuleczalną chorobę braku mocy i za groszka trzeba było się wziąć. Auta nie opisywałem do tej pory ze względu na wygląd, który pozostawia wiele do życzenia i nie pasuje do kanonów forum, ale obiecałem, że jak auto będzie szybkie to opiszę, dla mnie jeszcze nie jest, ale niektórzy uważają że auto jadące 11-stki już do takich należy... Wczoraj udało się pojechać 11.743 na pierwszych zawodach, stąd ten opis:)

Na początku było Nitro (dzięki koledze Kurpiowi - Gekon Garage) wiem że zło i w ogóle, ale zostaje do końca, zrozumie to ten, kto przejedzie sie serią +100km strzał dostrojone po AFR i stukowcach ( oczywiście teraz bym się tyle nie odważył załadować)

Następny był setup na turbinach k04 rs6 z którego zrezygnowałem z kilku powodów na rzecz single turbo (też zło) i też było kilka turbin, które już można zmieniać bez większych przeróbek. Największy mankament to bałagan pod maską ale coś za coś.

Obecny setup (będą jeszcze zmiany):

Blok seria AGB na kutej korbie, odprężony
Głowice i wałki 2.8
kolektor ssący RS4, przepustnica r32, przekładki
wtryski siemens 630
pompa bosch 044
przepływka rs4
kolektory wydechowe By Gekon Garage
intercooler jeszcze od Sida pod biturbo ale o dziwo przy pocietym zderzaku daje radę
wszelkie orurowanie Gekon Garage
sprzęgło z poprzednich setupów ( docisk rs4+spiek )- w planie dwutarcz
sprężarka Precision Turbo 6266 ar63 na ślizgu
Gwint AP
Hamulce przód 360mm rs4 b5, tył 300mm+ zacisk polift
z gadzetów Kontroler AFR i boost SCG-1 innovate
dużo nowych pierdułek jak to przy składaniu typu cewki, świece rozrząd etc

Auto podstrojone w sobotę (Łukasz ETS Performance), wyniki z dynometa 560KM niecałe 700nm (620km 780NM z nitro) na niskim doładowaniu jak dla tej turbiny 1.4b i paliwie 98 (do psikania z nitro leję 100) jest rezerwa, czas pokarze ile...
Jak będzie już moc, obiecuję wziąść się za kwestie estetyczne...

Podziękowania dla Kurpia (Gekon Garage), Łukasza ETS Performance i żony że nie marudzi :)

Obrazek Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
uki
Posty: 48
Rejestracja: 2011-07-13, 22:08
Lokalizacja: WG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: uki »

dlaczego single turbo to zło ??

Nie przesadzaj z tym wyglądem, całkiem nieźle się prezentuje :)
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Co ze środkiem? Wyleciało czy musi zostać dla kwestii czasem użytkowych?
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

Wygląd kiepski - zderzak do wymiany i spasowania i parę innych rzeczy do zrobienia, na zdjęciach nie widać. Co do singla zwykle są negatywne opinie odnośnie reakcji na gaz, ja miałem 3 różne turbiny i powiem, że nie jest źle, adekwatnie do wielkości... Tyle, że bałagan pod maską, w serii miło się patrzy tutaj już straszy, ale trochę się ogarnie jeszcze. Środek pełny, wszystko jest na swoim miejscu, normalnie tym autem jeżdzę, żona, dzieci, fotelik etc... może nie zupełnie na co dzień ale często:)
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Jak Ci Paweł mowilem teraz dopiero sie dolozy koksu:D
Dobrze jest:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

11.7 to juz ladnie... co do wozenia zony i dzieci w B5.. sredni pomysl :)
Jacekv5
Posty: 318
Rejestracja: 2014-12-15, 23:52
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacekv5 »

Eska na prawdę robi robotę i to dość dobrze. Gratulacje i czekam na więcej koksu heh.
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

E tam nitro to nie zło gratki za wyniki 8-)
Awatar użytkownika
qlas1
Posty: 31
Rejestracja: 2013-11-26, 01:42
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: qlas1 »

Taki niewinny "Groszek" :D a tu ogieeeeń :) dobrze że tej Rs6 C6 w kombi utarłeś nosa ;p
Awatar użytkownika
wujek 2pac
Posty: 410
Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek 2pac »

Super kolor :!: No i moc :-P
Lancia Fulvia Coupe
Renault 5
Fiat 126p
FSO Polonez
Audi Cabriolet
Audi S4
Audi RS4 B5 & B7
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Dzisiaj z placu boju:) Czas w dwie osoby i jeszcze nie na 100% mocy:)
Obrazek
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
_małyTM_
Posty: 37
Rejestracja: 2016-01-23, 16:05
Lokalizacja: wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: _małyTM_ »

o kierwa...ładnie musi podawać :roll:
czasy mierzone na bp czy lpg?
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

Lpg - instalacja została ale odłączona, szybki pomiar był na pb98+~35KM nitro tak dla sprawdzenia gdzie jestem...
dzisiaj przyszła pompa - porównanie bosch 044 vs walbro gst450, takie mała a takie wydajne...
Obrazek

będzie chwila czasu, to sprubujemy ogarnąć stabilne wyższe doładowanie i zobaczymy co wyjdzie...
Jacekv5
Posty: 318
Rejestracja: 2014-12-15, 23:52
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacekv5 »

Elegancko
Awatar użytkownika
Miki356
Posty: 30
Rejestracja: 2015-01-01, 22:41
Lokalizacja: Radlin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Miki356 »

nono gratuluje :D
ODPOWIEDZ