S4 B5 kilka pytanek

Moderatorzy: buba, Mod-Team

drive
Posty: 6
Rejestracja: 2011-01-14, 09:53
Lokalizacja: KKK
Kontakt:

S4 B5 kilka pytanek

Post autor: drive »

Witam wszystkich serdecznie.
Kupiłem niedawno eske chcę zrobić serwis i mam kilka pytanek świerzaka.
Jaki najlepiej lać olej do silnika, skrzyni, dyfra? i jakie stosować świece zapłonowe?
I mam jeszcze taki problem, bo silnik po rozgrzaniu tak dziwnie nierówno chodzi na jałowym, a do 3k rpm ma tez takie dziwne drgania i poza tym na wyższych obrotach nie ma dobrego ciągu, tak do 4tys jest ok a pozniej tak jakby szarpał i nie ciągnie równo i dobrze. Czasami tez jak na postoju wkręce do odcinki, to tak powyzej 5tys. słychać tak jakby zapłony wypadały czy coś, bo słabo się kręci powyżej 5k.
Ma ktos jakieś pomysły co to możę być? cewki, świece, pompa paliwa...?

Dzieki z góry za odpowiedzi.
Pozdrawiam
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

drive pisze:Czasami tez jak na postoju wkręce do odcinki,
miałem coś pisać ale nie napisze :-/
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
drive
Posty: 6
Rejestracja: 2011-01-14, 09:53
Lokalizacja: KKK
Kontakt:

Post autor: drive »

oj, oczywiscie na rozgrzanym silniku i sprawdzeniu jak wchodzi na obroty, mialem juz kiedys inna benzyne w turbo i nie zajezdzam silnikow.
Zapomnialem napisac, ze pokazalo dwa bledy, ze za uboga i za bogata mieszanka
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

mam pomysl ... masz zepsute auto a po opisie radze ci nim nie jezdzic.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
drive
Posty: 6
Rejestracja: 2011-01-14, 09:53
Lokalizacja: KKK
Kontakt:

Post autor: drive »

:roll:
gelon
Posty: 185
Rejestracja: 2010-02-02, 16:40
Tytuł użytkownika: quattro driver:)
Lokalizacja: Radom
Płeć:

Post autor: gelon »

Odcinki lepiej już nie powtarzaj,nawet na ciepłym silniku. Powiedzmy że 2.7 tego nie lubi ;-)
A auto wstaw do kogoś kto ogarnia biturbo bo trafisz na Heńka jakiegoś i popsuje bardziej.
drive
Posty: 6
Rejestracja: 2011-01-14, 09:53
Lokalizacja: KKK
Kontakt:

Post autor: drive »

hmm, tego to nie wiedzialem, a podczas jazdy tez nie mozna? tzn nie chodzi mi do odcinki (bo to nie ma sensu) tylko tak pod odcinke...
czy wogole ten motor nie lubi wysokich obrotow?
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

Po pierwsze dla nowych użytkowników jest dział "Tutaj się witamy"
Po drugie jak już się przywitasz poczytaj forum czy nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytania (np o oleju było już dużo)
Potem możesz pisać nowe tematy na nurtujące Cie pytanie.
Dobrze by było jakbyś porobił logi, wtedy np będziesz wiedział czy Ci wypada zapłon czy nie.
Temat o logach też jest na forum.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jakbys wpisal poprawnie skad jestes to chociaz moglibysmy Ci podsunac pomysl gdzie oddac auto na naprawe.
gelon
Posty: 185
Rejestracja: 2010-02-02, 16:40
Tytuł użytkownika: quattro driver:)
Lokalizacja: Radom
Płeć:

Post autor: gelon »

Motor lubi wysokie obroty,ale seryjne turbo tego nie lubi. Pod odcinke możesz tylko po co? Przy końcowych obrotach nie ma juz ani takiej mocy ani momentu. O oleju poczytaj bo sporo było tematów ostatnio na ten temat.
drive
Posty: 6
Rejestracja: 2011-01-14, 09:53
Lokalizacja: KKK
Kontakt:

Post autor: drive »

:oops: ok, jak ze wszystkim sie uporam to wystartuje jeszcze raz...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Odepnij na kilka chwil przeplywke i przejedz sie kawalek. Bron boze cie jezdzic z odpieta :) Ale na sprawdzenie mozesz. Moze to byc problem przeplywki te objawy (jak mi padla mimo ze pokazywala wskazania auto powyzej 3 k nie chcialo sie wogole wkrecic ) .
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tak jak koledzy pisza wyzej sie i ja podpisuje

na temat olejow jest juz wiele postow - poszukac wystarczy

a Twoje objawy najczesciej to przyczyna :
- padnieta swieca
- padnieta cewka
- dziura w ukladzie
- modol zaplonu
- i inne
Obrazek
drive
Posty: 6
Rejestracja: 2011-01-14, 09:53
Lokalizacja: KKK
Kontakt:

Post autor: drive »

Dzieki wszystkim za porady, padniety byl przeplywomierz..., zrobilem test tak jak ktos tam pisal, po wymianie autko jezdzi az milo, mimo to, ze narazie seria.
Jak zrobie jakies mody to zawitam do Was jeszcze raz.

Pozdrawiam
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

co wy tu za dyrdymały pierdolicie....Odcinka to co to cenzura allmighty ? A jak sie startuje z odcinki to co, szkodliwe ? To powiedzcie i mi i innym użytkownikom mocnych S4 ze to szkodliwe..... Chlopak sie pyta bo ma popsute auto, jak nic nie potraficie powiedziec to wogole nie piszcie....Jedynie Adam sensownie i treściwie napisał.
Wszyscy nagle świętojebliwi co nikt S4 pod odcinke nie wkręcił.....eh szkoda słów

[ Dodano: 2011-01-15, 16:42 ]
Odepnij na kilka chwil przeplywke i przejedz sie kawalek. Bron boze cie jezdzic z odpieta :)
Nic się nie stanie....Auto jedzie wtedy po korekcji i ecu podaje sobie zastępcze wartości......Moze i sobie tak 50 tys. km zrobić i nic.

[ Dodano: 2011-01-15, 16:45 ]
Przy końcowych obrotach nie ma juz ani takiej mocy ani momentu.
Bzdura !!!! Kwestia softu....Na K03 moze mieć i max mocy przy 7300 obr. (czyli przy odcince "heloł" )
ODPOWIEDZ