RS6 Plus C6 V10

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

luk448 pisze:SID, w Sportmile bedziesz robil?
Tak, wstępnie z Adasiem gadalem
Po prostu nie chce dawać nikomu auta by się jego uczył, ja sam nie mam czasu na to
Jedynie czego się obawiam to czasu ile zejdzie w Wa-wie
Ostatnio zmieniony 2015-12-24, 07:55 przez SID, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

No wiadomo ze Adas je ogarnie najlepiej.Daj znac jak bedziesz jechal to wpadne obejrzec na zywo
JUZIU
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JUZIU »

Wymarzone auto i fajny kolorek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

pierwszy mod : wydech CatBack z klapkami + sportowe katalizatory z MTM
słyszałem w sieci że ten wydech głowy nie urywa (wersja bez klapek) ale za najtańszy taki odpowiednik w PL firmach trzeba dać +8000 zł więc moje 3000zł nie jest wyrzucone w błoto,
dorobię DP w MG i witaj 750ps

Obrazek

pytanie :

- jaki zawór podciśnienia założyć by tym sterować ?
przycisk jakoś zorganizuje
- szukam też gotowego kitu z sterowanie z pilota
Obrazek
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

Działaj Andrzej, działaj :mrgreen:
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

jakis elektrozawór od turbo zwykły i podłaczyć zero jedynkowo z przycisku . zawór sie otwiera i i podcisnienie otwiera ja tak podłączałem klapy home made tylko . w c6 pewnie trzeba sie wpiac tym gdzies z głowa żeby lipy nie było bo jednak troche tej elektroniki tam jest
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

ja w subaraku to zrobilem tak ze grucha jest na klapce (no inny wydech i dodatkowa przepustnica z dizla jest wstawiona ) i idzie wezyk podcisnienia przez cale podwozie do kolektora :-)) srednica otowru byla poprawiana z 10 razy zeby liniowo sie owieral ten wolny wydech a nie 0-1 i fajnie drze jape, przy powolnej jezdzie w ogole sie nie otwiera a przu bucie drze jape
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

jak robisz dp w MG to zapytaj Michała ma dobre patenty na to i zestawy
Awatar użytkownika
icemanvette
Posty: 68
Rejestracja: 2016-01-11, 17:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: icemanvette »

Ładna RS6 zrób wszystko na czarno :mrgreen: Wydech w fajnych pieniądzach kupiłeś ja "niestety" robiłem w MG ale jestem baaardzo zadowolony ;-)
HRT
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Panowie podobno to zmora każdej A/S/RS6 C6 ! Nie działająca tylna klapa elektryczna na silnikach
Myślałem że mnie nie będzie dotyczyć a tu proszę, raz działa a raz nie.
Gdzie tu leży problem ? silniczki czy jakaś adaptacja ich ?
Przycisk zamykania działa zawsze ale dziwnie, tzn przez 50% działa jak należy płynnie i wolno a potem w połowie przyśpieszy i jebnie klapa na całego


Co do jazdy :
- auto szybkie, dynamiczne, bardziej niż RS4 B5 po programie :-)

Ale niestety nie ma ciekawych doznań u kierowcy, w środku cicho, kierownicą sterujesz elektr. przekładnią i nie ma tego odczucia drogi jak w B5.
B5 krótsze więc ronda lepiej przyjmuje i każdy wyjazd z krzyżówki, RS6 krowa i przy dodaniu gazu przestawia ją.

Jakoś lepiej czuję jazde, drogę, hamowanie, nierówności i inne doznania w B5
No i manual - to jest to !

ps: nie mogę się doczekać skorupy - tam będą doznania !
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

dobre doznania z jazdy, polecam coupe zdecydowanie jest bardziej zwarte i ma dwoje drzwi, sedan zawsze wypadnie gorzej na tym tle. Kupuj R8 V10 do takich zabaw, V8 trochę za słaby, chodź daje mega frajdę.


Też wole przekładnie klasyczne, wyczucie jest wtedy lepsze szczególnie w nerwowych sytuacjach. RS6 to super locha do szybkiej jazdy na autostradach, wykoszenie aut na światłach, przewożenie teściowej tak by doprowadzić precyzyjnie do zawału serca, a dając jej woreczek przy pełnych hamowaniu zapełni się bardzo szybko :mrgreen: i w sumie tyle, takie miałem odczucia jak kiedyś nią jechałem.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

plany są na środę zawieść RS6 na lawecie do Wa-wy Sportmile
nikt nie chce mi go zawieść więc Andrzej sam musi za kierownice wsiąść i zrobić robotę !
Obrazek
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

dzwoniłeś do Tomka ile by wziął ? Chyba go znasz ? 693 410 960
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

działaj Andrzej działaj!! :-D
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Andrzeju bardzo milo za szczere podsumowanie wrazen z uzytkowania b5 na c6.
Wielu powiada ze nowsze lepsze, szybsze nie psujace sie. Ale kazdy zapomina opowiedziec ze rozwoj techniki steruje autem. Ze radosc z jazdy nie jest tak excytujaca jak w starym dobrym Quattro w manualu... Wracajac na stolek do skorupy b5 wroci zabawa😊

Jakoś lepiej czuję jazde, drogę, hamowanie, nierówności i inne doznania w B5
No i manual - to jest to !

ps: nie mogę się doczekać skorupy - tam będą doznania ![/quote]
Zablokowany