b6 s4 pomoc w ocenie
b6 s4 pomoc w ocenie
Witam zmeczony szukaniem s4b5,znalazlem model b6 1.8t 190ps za 33tys.pln autko ok ale bark wygladu zewnetrznego trzeba trzeba dolorzyc $$$ tzn.gwint,fela,zderzaki s-line zeby nabralo wygladu wiec mysle ze wole dolorzyc te $$$ i miec prawdziwa b6s4 znalazlem taka sztuke :
http://otomoto.pl/audi-s4-full-quattro-C12442286.html
czy zna ktos moze ta sztuke, lub czy byla opisywana na innych forach na co zwracac uwage przy tym modelu,czy ten model jest awaryjny,z jaki kosztami musze liczyc sie po zakupie co trzeba wymienic zeby miec pewnego konia prosze o opinie dziekuje i pozdrawiam.
http://otomoto.pl/audi-s4-full-quattro-C12442286.html
czy zna ktos moze ta sztuke, lub czy byla opisywana na innych forach na co zwracac uwage przy tym modelu,czy ten model jest awaryjny,z jaki kosztami musze liczyc sie po zakupie co trzeba wymienic zeby miec pewnego konia prosze o opinie dziekuje i pozdrawiam.
szczurek 80 cabrio
MOZE MASZ PO CZESCI RACJE DO TEJ S4 MUSZE DOLOZYC 17TYS.PLN,A TYLE NAPEWNO WSADZE W TO 1.8T ZEBY WYGLADALO JAKOS,ALE ZAWSZE TO BEDZIE 1.8T I PIENIADZE KTORE WSADZE SA NIE DO ODZYSKANIA A ZA TA KWOTE JAK BY NIE BYLO MAM B6S4 CHOCIAZ Z TEGO CO WIDZE TEZ JEST PROBLEM ZE SPRZEDANIEM NAJARALEM SIE JAKOS NA TA ESE ALE TEZ BOJE SIE ZE BEDZIE TO STUDNIA BEZ DNA OTO 1.8T
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-t-190-km- ... 67710.html
http://otomoto.pl/audi-a4-1-8-t-190-km- ... 67710.html
szczurek 80 cabrio
Powymądrzam się nt 1.8T w B6 bo kiedyś takim śmigałem
Co do tej z linku to jeżeli myślisz w przyszłości o sprzedaży to widzę jeden problem - KOLOR
Ideałem byłby czarny. Ale jak Ci to nie przeszkadza to wszedłbym w to. Bardzo miło wspominam ten silnik. Już w serii ( ja miałem 163KM ) ładnie się zbiera z dołu, a poza tym jest rozpraowany na 1000 sposobów i w mairę tani w serwisowaniu. Oczywiście zrobienie z niego 300KM i fajnego looku będzie trochę kosztowało, ale V8 oprócz tego że fajnie brzmi to nie ma żadnych plusów ( wiem co piszę bo miałem S6
) - np spalanie na poziomie 25l w mieście
Swego czasu orientowałem się nt podniesienia mocy do ok 300 KM i polecono mi gotowy kit ATP Turbo wtedy ( rok temu ) za ok 15k z montażem i strojeniem na gotowo. Nie wypróbowałem bo miałem ośkę i nie chciało mi się tyle kasy w nią ładować, gdybym miał quattro pewnie wszedłbym w to.
Moja sztuka też była z niemiec i miała jak ją kupowałem 262k przelotu. Pobieżna diagnostyka VAG-iem nie wykazała żadbych błędów, ale okazało się że sztuka mimo że z wyglądu zadbana była okrutnie katowana prawdopodbnie na zimnym silniku co wyszło dopiero jak pomierzyłem kompersję na cylindrach. Do wymiany uszczelka pod głowicą+planowanie, pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworów - w sumie ok 3k na dzień dobry w plecy
Piszę to jako przestrogę żebyś był świadomy na co można trafić. Niby była książka serwisowa do 242k. Autem jeżdził jakiś manager....
Jak już to naprawiłem to nie miałem ŻADNYCH problemów z autem, zrobiłem program na 190KM i śmigałem sobie spoko spalając max 15l w mieście w korkach.
S4 w B6 to żaden rarytas, więc bym się na niego nie napalał, a to 1.8T ma ładne wyposażenie np Recaro
Jakby coś to pytaj, postaram się pomóc w miarę wiedzy
Powodzenia
[ Dodano: 2010-12-05, 23:38 ]
EDIT: Teraz dopiero zauważyłem że to ośka
to odpuszczaj ten egzemplarz, ale szukaj dalej 1.8T 190KM ( symbol BEX zdaje się ) koniecznie manual i quattro 

Co do tej z linku to jeżeli myślisz w przyszłości o sprzedaży to widzę jeden problem - KOLOR



Swego czasu orientowałem się nt podniesienia mocy do ok 300 KM i polecono mi gotowy kit ATP Turbo wtedy ( rok temu ) za ok 15k z montażem i strojeniem na gotowo. Nie wypróbowałem bo miałem ośkę i nie chciało mi się tyle kasy w nią ładować, gdybym miał quattro pewnie wszedłbym w to.
Moja sztuka też była z niemiec i miała jak ją kupowałem 262k przelotu. Pobieżna diagnostyka VAG-iem nie wykazała żadbych błędów, ale okazało się że sztuka mimo że z wyglądu zadbana była okrutnie katowana prawdopodbnie na zimnym silniku co wyszło dopiero jak pomierzyłem kompersję na cylindrach. Do wymiany uszczelka pod głowicą+planowanie, pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworów - w sumie ok 3k na dzień dobry w plecy

Jak już to naprawiłem to nie miałem ŻADNYCH problemów z autem, zrobiłem program na 190KM i śmigałem sobie spoko spalając max 15l w mieście w korkach.
S4 w B6 to żaden rarytas, więc bym się na niego nie napalał, a to 1.8T ma ładne wyposażenie np Recaro

Jakby coś to pytaj, postaram się pomóc w miarę wiedzy

Powodzenia
[ Dodano: 2010-12-05, 23:38 ]
EDIT: Teraz dopiero zauważyłem że to ośka


The Rice Power
szukalem prawie rok s4 b5 i naprawde ciezko jest znalezc fajna sztuke stracilem tylko czas i kase na podroze i tez mysle ze juz za stare auto choc napewno lepsze od tych nowych modeli audi typu s to bedzie moje drugie auto a wiadomo jakie dzis czasy sa raz kasa jest a raz nie ma i mysle o tym zeby bylo mnie stac na utrzymanie tych aut a i zaczyna sie problem z odsprzedaniem tego modelu wiekszosc ofert s4b5 wisi juz ponad rok czsu np.na alegro choc i to mi sie podoba ale z rejstracja wyjdzie z 40 tys.pln 
http://otomoto.pl/audi-s4-rs4-turbo-kit-C15967077.html
dlatego przeszlem na szukanie w modelu b6 ,to czyli ta v8 sobie odpuscic :-?a pozatym ta s4b6 ma wszystko czego trzeba wewnatrz i na zewnatrz tylko dbac o serwis i pielegnowac


http://otomoto.pl/audi-s4-rs4-turbo-kit-C15967077.html
dlatego przeszlem na szukanie w modelu b6 ,to czyli ta v8 sobie odpuscic :-?a pozatym ta s4b6 ma wszystko czego trzeba wewnatrz i na zewnatrz tylko dbac o serwis i pielegnowac

szczurek 80 cabrio
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2010-10-02, 22:33
- Tytuł użytkownika: książe
- Lokalizacja: Śląsk
- Płeć:
- Kontakt:
jak chcesz i jestes cierpliwy to na poczatku nowego roku bede sprzedawac swoje 1.8T B6 na GT28RS - na a4-klubie jest pare filmików jak to jedzie - generlanie pocina sporo lepiej niż S4 B6.
auto mocno doinwestowane - zeby nie powiedziec przeinwestowane :D
ale pierw musze znalezc sensownego golfa R32 z manualna skrzynia :/
auto mocno doinwestowane - zeby nie powiedziec przeinwestowane :D
ale pierw musze znalezc sensownego golfa R32 z manualna skrzynia :/
wiec tak ogladalem pare sztuk w realu z miast :ZIELONA GORA,POZNAN,GDANSK,CZESTOCHOWA I KOLO LUBLINA.kosiniak pisze:a ktore ogladales?kenzo76 pisze:Witam zmeczony szukaniem s4b5
[ Dodano: 2010-12-06, 22:07 ]
szukam tylko sztuki w kombi,wiec nie wiem jaka posiadasz ?,jestem w polsce tylko do 3 stycznia jestes widze ze slaska to daleko nie bedziemichalQRi pisze:jak chcesz i jestes cierpliwy to na poczatku nowego roku bede sprzedawac swoje 1.8T B6 na GT28RS - na a4-klubie jest pare filmików jak to jedzie - generlanie pocina sporo lepiej niż S4 B6.
auto mocno doinwestowane - zeby nie powiedziec przeinwestowane :D
ale pierw musze znalezc sensownego golfa R32 z manualna skrzynia :/

szczurek 80 cabrio
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2010-10-02, 22:33
- Tytuł użytkownika: książe
- Lokalizacja: Śląsk
- Płeć:
- Kontakt:
Nie - po prostu ten motor jest zajebiscie nierozwojowy, a zdecydowana większość użytkowników tego forum jezdzi wzbogacanymi seriami :P
wracajac do S4 B6 - cała buda jest ciezka jak krowa w dodatku te silniki poza zajebistym brzmieniem nie maja zadnych innych zalet, palą jak smok i nie trzymają serii,
w efekcie takie S4 na trasie dostaje klepy od 3 litrowych diesli po progsach,
nie oplaca sie
to juz lepiej kupic B7 3.0 TDI
wracajac do S4 B6 - cała buda jest ciezka jak krowa w dodatku te silniki poza zajebistym brzmieniem nie maja zadnych innych zalet, palą jak smok i nie trzymają serii,
w efekcie takie S4 na trasie dostaje klepy od 3 litrowych diesli po progsach,
nie oplaca sie
to juz lepiej kupic B7 3.0 TDI
Naprawde odpuść sobie 4.2.
Spalanie w mieście przy bardzo spokojnej jeździe oscyluje w granicach 17L
jak dobrze klepniesz to tak jak designer pisał.
Nie trzymają mocy katalogowej i to jest standardem, a przyspieszenie rzędu 7 sek do sety to żenada przy obiecywanej mocy. Civic typeR zrobi z Ciebie wiatrak i będzie płącz.
Spalanie w mieście przy bardzo spokojnej jeździe oscyluje w granicach 17L
jak dobrze klepniesz to tak jak designer pisał.
Nie trzymają mocy katalogowej i to jest standardem, a przyspieszenie rzędu 7 sek do sety to żenada przy obiecywanej mocy. Civic typeR zrobi z Ciebie wiatrak i będzie płącz.

Dzieki bardzo za odpowiedzi i porade tego mi brakowalo zeby sie zniechecic i przekonac jaki jest model s4 b6 thanks
[ Dodano: 2010-12-07, 19:02 ]
tzn.jak delikatnie uszkodzona
,tak jak pisalem wczesniej musi byc kombi
,masz jakies foto
,nie wiem czy to Ty miales jakis czas temu wystawione na alegro s4b5 kombi w kolerze ciemny granat i jezdzil tym niby twoj tesciu
esa sporo czasu wisiala na alegro ,a moze Cie myle z inna osoba ?

[ Dodano: 2010-12-07, 19:02 ]
kosiniak pisze:jest sliczna s4 ale do naprawy, delikatnie uskzodzona :)
tzn.jak delikatnie uszkodzona




szczurek 80 cabrio