B6 2.7

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Panie a ile toto pali tego LPG??:) hehe
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
roboform550
Posty: 17
Rejestracja: 2012-05-13, 20:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 »

Ja pier***ę....

LPG montuję może nie zbyt długo bo dopiero 5 lat nie chce się wymądrzać i świecić autorytetem bo dzieła świadczą o mistrzu ale moje pytania biorą się z tego, że przyjeżdżają czasami do mnie auta z warsztatów z doświadczeniem nawet ponad 20-sto letnim to mnie krew zalewa.

Auta z mocami 440 km nie są codziennością i jak ktoś pisze, że jest super hiper i wogule to podchodzę do tego z dystansem.

Jak nie zobaczę to nie uwierzę ot taka moja natura.


W poprzednich postach sporo ludzie psioczyli na LPG u Ciebie także aby wszystkich uszczęśliwić zapinaj lapka odpal program i 2-3 przejazdy na LPG na pełnym bucie poproszę i wstawiaj na forum. Co do korekt benzynowych w silniku koryguje do końca czy idzie w OL?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Kto i kiedy był niezadowolony z instalacji LPG którą mu poleciłem ???? Pokaż mi jedno auto które skopałem...?! Oczernić kogoś jest bardzo łatwo... Jeśli jest ktoś taki na tym forum to ręka w góre... :shock: Pokaż mi te posty ! :lol: Przyjeżdza czasem ktoś z instalacją montowaną na drugim koncu Polski w niefachowy sposób z reduktorami w zderzaku i dziwi się ,że nie jestem w stanie zrobić tego auta w godzine :-D Wystroić tak ale nie usunąć wady montażowe... W takich sytuacjach trzeba odesłać klienta do domu albo musi zostawić auto na dłużej aby zrobić to tak jak trzeba ;-) bez pospiechu. Potraktujmy to jako wyzwanie. Jeśl chcesz zobaczyć jak jeździ 440 ps na LPG to zapraszam 8-) Dziwny masz sposób zdobywania wiedzy.. Nie wiesz kiedy auto używa closed loop a kiedy open loop ?? Google Twoim przyjacielem jest :!: Miałeś chociaż w rękach sonde AFR ? Wiesz jaki powinien być prawidłowy AFR dla silnika 2.7BiT na wolnych a jaki na pełnym bucie ? Bo z tego co tu widzę chyba nie...
jezyk_05
Posty: 64
Rejestracja: 2012-11-11, 22:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: jezyk_05 »

Łukasz daj sobie spokój, serio :mrgreen:
roboform550
Posty: 17
Rejestracja: 2012-05-13, 20:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 »

Wiedzy zdobywać nie muszę...

Mam innovate LC-1...

Jakoś nie wyobrażam sobie mierzyć AFR na postoju gdy silnik korzysta z map paliwowych na podstawie STF i LTF...

Ale wracając do tematu....

Pozdrawiam i życzę szerokości - dyskusję uważam za zakończoną.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Kolejny post który widzę miał na celu "wsadzenie kij w mrowisko"... ;-) to ,że masz LC-1 to nie znaczy ,że wiesz jakie powinny być prawidłowe wskazania na LPG. Jak byś miał trochę więcej wiedzy i praktyki to wiedział byś w jakim celu sprawdz się AFR na wolnych i pod obciążeniem- wskazówka bo nie jest taki sam dla tych różnych paliw!! Z tego co widzę to jesteś typowym amatorem który coś tam wie ale w dalszym stopniu jesteś w czarnej du%$%^ :lol: Ale tak to jest jak się robi takie auta jak punto 1.2 i inne kosiareczki które mają max 30-40 km z cylindra. Jak sam napisałeś auta z mocą 440 ps nie są dla Ciebie codziennością... a dla mnie tak :-) Kto mnie zna to wie ,że bardzo chętnie dziele się wiedzą i nie robię z tego żadnych problemów. W odróżnieniu od Ciebie ja zajmuje się autami które tacy ludzie jak Ty wcześniej macali i nic dobrego nie zrobili :-D W dalszym ciągu czekam aż wytkniesz mi te posty w których ludzie są niezadowoleni z mojej roboty :shock: ?? A może ktoś sam się sam zgłosi :?: Chyba kolego chciałeś zabłysnąć i zrobić sobie reklamę na forum ale udało Ci się tylko udowodnić jak mało wiesz... i nie ma co ucinać tematu który robi się dla Ciebie niewygodny :roll:

A tak wygląda -30 mm Vogtlanda w B6 2.7... Myślałem ,że będzie gorzej a wychodzi na to ,że jest całkiem "użytkowe" zobaczymy co będzie dalej...

ObrazekObrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-12-11, 19:47 przez ghost, łącznie zmieniany 6 razy.
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Widzialem kilka aut ktore stroil ghost i jezdza stabilniej na LPG niz na PB. Co do strojenia to Lukasz mozemy uzywac tez do tego hamowni jest taka teraz mozliwosc. Wiec nie ma opcji zeby bylo cos nie tak:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Pewnie sie powtarzam ale napisze po raz kolejny ze lpg to zlo.

Kolejny news to taki ze ghost na 15 lat, franelowa koszule, pryszcze na plecach i lpg zna tylko z obrazkow (a tak na prawde to sasiad ma zaklad i do niego biega ogladac)

A kolege roboform550 prosze o sprostowanie zarzutow bo kazde dziecko moze napisac w ze ktos cos robi zle ale bez konkretow to lepiej nic nie pisac bo czlowiek tylko sie osmiesza. Jesli chciales zablysnac to od razu powiem ze nie wyszlo.

Tyle odemnie i cycki w gore!
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 125
Rejestracja: 2013-09-03, 16:43
Lokalizacja: lodz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: siwydh »

moje auto jezdzi stabilnie generuje nawet troche wiecej mocy na lpg albo zalalem gorsze paliwo PB instalacja daje rade afr tez jest ok /robione w Turku /
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Ja też jestem zadowolony .
Tu fotorelacja:
https://www.facebook.com/lukasz.dominia ... nref=story

Na fotkach jest też odpowiedź jaka jest idealnie stechiometryczna mieszanka... :mrgreen:

Swoją drogą też jestem ciekaw kto był nie zadowolony z ogarniętego przez Łukasza LPG :mrgreen:
roboform550
Posty: 17
Rejestracja: 2012-05-13, 20:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 »

Ja nikogo nie oczerniam i nie obrzucam błotem.

Wyraziłem opinię, że patrząc na mapkę i zakres czasów lpg dokładając do tego moc silnika wygląda to słabo. Na myśli miałem fakt że do końca (według mnie) to na LPG nie jedzie.

Kolega Ghost zarzucił mi, że jakiś jego montaż (lub montaże) jest skopany...Ja nigdzie tego nie napisałem. Ani nie napisałem, że są ludzie niezadowoleni z jego roboty.

Napisałem również, że auta z mocami 400 KM nie są codziennością ale założyciel tematu zdążył już moje słowa przekręcić aby dla niego było to wygodne.


Temat w galerii i pozwoliłem sobie skomentować...nic więcej...


PS.

viewtopic.php?p=53124#53124

Pierwsze zdanie...

Pozdrawiam i życzę miłego łikendu
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Auto podaje na LPG do końca tak jak wszystkie które stroje.. :-) W dalszym ciągu czekam za tym aż wytkniesz mi kto i kiedy był niezadowolony z mojej roboty. Gdzie te posty ??! Podaj jakiś link albo napisz publicznie kto co i jak... Proponowałem obejrzenie auta na żywo ale widocznie się wystraszyłeś cholera wie czego... ? Każdy kto chce się rozwijać i dowiedzieć się czegoś nowego w temacie / lub mający coś sensownego do dodania przystał by na tą propozycje i potem wyrażał by swoje opinie... Ale Ty wolałeś zasyfiać mi temat - jak już zrobiłeś syf to rozwiń to do końca...

Zacytuje parę istotnych fragmentów z Twoich wypowiedzi :

- "W poprzednich postach sporo ludzie psioczyli na LPG u Ciebie..."
- "73 km z cylindra na hanie niebieskiej to słabo to wszytko widzę."
- "Jakoś nie wyobrażam sobie mierzyć AFR na postoju gdy silnik korzysta z map paliwowych na podstawie STF i LTF..."

Te i inne Twoje wypowiedzi dowodzą tylko o twojej niefachowości i nieznajomości tematu... W temacie LPG siedzę od około 10 lat i powinieneś dobrze wiedzieć,że każdy ma swoje "patenty" aby wszystko śmigało tak jak należy. Gdy ja jeździłem mocnymi autami z LPG to Ty nawet nie myślałeś pewnie ,że kiedykolwiek będziesz montował instalki w przyszłości :mrgreen: To ,że nie żyje z montażu instalacji tak jak Ty to jeszcze o niczym nie świadczy. Wiesz co różni pasjonatów tematu od zwykłych gazoli ? Mam dużo innych ciekawszych zajęć niż grzebanie w punciakach i golfach. A gdy bym chciał to mógł bym otworzyć i całą sieć warsztatów LPG i zjadł bym Ciebie i Twoją konkurencje na śniadanie ;-) A to ,że montuje instalki do mocnych aut w porozumieniu z kolegą to co w tym złego ? Robiłem/Robie to zwykle na prośbę znajomych którzy już nie dawali sobie rady z takimi ludzmi jak Ty! Czepiasz się gdzie się da ale mie to tylko bawi ;-) CZEKAM NA WYJAŚNIENIA AMATORZE KTÓRY NIE ZNA PRAWIDŁOWEGO AFR DLA LPG :-)

A tak na marginesie... Nie uzupełniłeś profilu... Nie przywitałeś się... Pewnie jeździsz jakimś Hyundaiem ,że wstyd napisać :-o I w dodatku nabijasz posty po parę słów :lol: :-?
roboform550
Posty: 17
Rejestracja: 2012-05-13, 20:24
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: roboform550 »

-
ghost pisze:- "W poprzednich postach sporo ludzie psioczyli na LPG u Ciebie..."
Poczytaj swój temat od początku...kilku userów twierdziło, że gaz jest beee a nie, że ty cyś spieprzyłeś...
ghost pisze:- "73 km z cylindra na hanie niebieskiej to słabo to wszytko widzę."
Jak wspomniałem to jest tylko moja opinia
ghost pisze:- "Jakoś nie wyobrażam sobie mierzyć AFR na postoju gdy silnik korzysta z map paliwowych na podstawie STF i LTF..."
I dalej to podtrzymuje....zawsze będzie 14,7

Chyba, że ty mierząc afr na benie i lpg przełączasz w sterowniku ( np -lc1) skalę z jakiej korzystasz...wtedy będzie inne.

Z mojej strony to wszystko...nie zamierzam dyskutować więcej na ten temat.


A co do weryfikacji...może kiedyś...

Muszę jakieś Punto zagazować 1.0 i to na śrubę bo sekfęncji mogę nie ogarnąć...

Pozdrawiam....
ghost pisze:A gdy bym chciał to mógł bym otworzyć i całą sieć warsztatów LPG i zjadł bym Ciebie i Twoją konkurencje na śniadanie ;-)
Jakie to polskie... :-/
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Dla mnie temat LPG jest zakończony. Myślę ,że czas otworzyć oczy i wyjść z garażu ;-) Ja nikomu nic udowadniać nie muszę.... Ale Tobie by się pewnie to przydało do portfolio ;-) Trochę zbyt ślepo wierzysz w swoje przekonania z kursów LPG. Modowane auta rządzą się swoimi prawami. To ,że byłeś na szkoleniu STAG lub KME jeszcze nic nie znaczy. Wielokrotnie zadawałem pytania ludziom którzy jeździli i uczyli gazowników w całej Polsce i nie potrafili mi na nie odpowiedzieć. Nawet z działu technicznego STAGA... Zadowoleni użytkownicy aut którym pomogłem zrobili by wystarczającą reklamę aby rozkręcić ten biznes... Stąd pewnie tak bardzo zabolało Cie zdanie ,że mógł bym wykosić Ciebie i Twoją konkurencje. Co do AFR 14,7 to jesteś kolego w błędzie... powinno być tak :



Obrazek
Obrazek

Nadal twierdzisz ,ze AFR powinno być 14,7 ? :lol:

I nie zrozum mnie źle... Zostawmy normalne auta zwykłym monterom. A potwory pasjonatom... Zawsze tak było jest i będzie ,że nie wszystko jest dla wszystkich i chyba czas się z tym pogodzić. Widocznie życie nie nauczyło Cie ,że w tej branży liczy się wynik i zadowolenie użytkownika a nie dobra reklama w lokalnej prasie i marketing w internecie.
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

ghost, to że afr dla lpg powinno być 15,5 to wiadomo, ale sonda lambda nie mierzy lambdy tylko stosunek paliwa/powietrza więc jeśli nie zmienisz nastawień sterownika benzyny to w CL będzie dążyć do 14,7.
ODPOWIEDZ