Seryjne turbiny moc maxymalna ?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Pawel_M pisze:A jak ma się to do paliwa 98 ?? Mam turbiny z rs4 i nie ukrywam że chciałbym zrobić 450+ na hybrydzie. Pytanie tylko czy jest to wogule realne skoro na forum znalazłem informację że na seryjnych turbinach z rs4 można zrobić 400-420Ps
Paweł znam przypadek którego już na szczęście nie ma (rs4b5): seria icki, wydech, program, rzekomo hybrydy rs4/rs6 (okazało się później przy rozbieraniu, że to seria turbo rs4 a nie żadne hybrydy) na paliwie 98.... i dla fanaberii właściciela wykres na generatorze wykresów na 499 KM ! ;d :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: także jak już powiedziałem, w Polsce wszystko można :mrgreen: a że to auto dostawało od zdrowego czyszczonego b7 to już inna bajka... 8-) na szczęście było minęło i takie historie już w tym aucie (b5) nie istnieją i nie mają miejsca, wręcz przeciwnie ;)
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

Aj no Rafciu, ten przypadek tych hybryd to wgl inna sprawa...mozna by opisac jeszcze wiecej na temat tego setupu na 499koni...

Wracajac do tematu k04, tak jak napisal Sid, na hybrydach k04 z rs4 i wiekszymi wirnikami mozna osiagnac spokojnie 450+ nawet na pb98, ale wszystko zalezy oczywiscie od reszty osprzetu i stanu silnika.
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

Na tym forum od jakiegoś czasu krążyła legenda ,że nie da się wiecej jak 420ps i chu%^& tym bardziej na seryjnej głowicy...

To ja się pytam ... CO TO TO JEST ? :mrgreen:



Obrazek

k04 rs4 hybryda - boost 1.29 bar można by to jeszcze trochę podciągnąć :-)
Oczywiscie LPG a nie jakieś tam Vpowery i e85... ;-)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

K03 seria :roll:

Obrazek

i to też

Obrazek
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Pytanie tylko po co i ile to pojezdzi?? Nie lepiej miec zapas i aby turbo chodzilo na ,,luzie"??
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

To się zgadza wysra się po 10tys albo kilku intensywnych przejazdach przez miasto ale wykres był wiadomo :)
marko
Posty: 205
Rejestracja: 2011-11-30, 23:12
Lokalizacja: niemcy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marko »

buba pisze:K03 seria :roll:

Obrazek

i to też

Obrazek
wszyscy wiedza buba ze lales do zbiornika spirytus ze wschdy i w siebie dlatego masz taki wynik :mrgreen:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

rwtnt pisze:To się zgadza wysra się po 10tys albo kilku intensywnych przejazdach przez miasto ale wykres był wiadomo :)
skąd ten wniosek? Jakoś jeździ od roku i nic się nie dzieje. nawet na mniejszym doładowaniu niż gotowiec sporteca
Pawel_M
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 21:04
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pawel_M »

ghost pisze:Na tym forum od jakiegoś czasu krążyła legenda ,że nie da się wiecej jak 420ps i chu%^& tym bardziej na seryjnej głowicy...

To ja się pytam ... CO TO TO JEST ? :mrgreen:



Obrazek

k04 rs4 hybryda - boost 1.29 bar można by to jeszcze trochę podciągnąć :-)
Oczywiscie LPG a nie jakieś tam Vpowery i e85... ;-)
Jest to hybryda tylko na większym wirniku strony zimnej ( co to za wirnik ?? ) czy jakieś większe modyfikacje turbin ??
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Pozwole sobie odpoweidziedz za Ghosta. Wirnik ssacy zmieniony na wiekszy slupek seria glowice seria kolektor ssacy seria, Y seria. Zmienione kolektory wydechowe , dolot do turbin i centralny IC
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

kurpiu pisze:Pozwole sobie odpoweidziedz za Ghosta. Wirnik ssacy zmieniony na wiekszy slupek seria glowice seria kolektor ssacy seria, Y seria. Zmienione kolektory wydechowe , dolot do turbin i centralny IC


No i "delikatny" wydech do tego... :-P :mrgreen: Soft był robiony jeszcze pod ori kolektory więc coś tam jest do ugrania... ale nie tykam tego do wiosny...


BTW: Buba jakie dokładnie masz doładowanie i ile tys km zrobłeś na tym sofcie ? Ja na sportecu jakies 40 tys km i turbo zaczeło wyć jak by zaraz miało ekspolodować... :-) O popękanych kolektorach wydechowych chyba nie ma co wspominać bo tu kupa... Nigdy nie wiadomo kiedy się spieprzą :-| Co do rodzaju wirnika to ... nie mam pojęcia :mrgreen: oddałem specowi, wsadził 12 łopatek zamiast 8, zwiększył rozmiar koła kompresji i + własne patenty o których nie chciał za bardzo rozmawiać. Działać - DZIAŁA. Jeździ już rok i to pratycznie codziennie. Śmiało mogę polecić hybryde k04 :-) Co ciekawe dostałem gwarancje na rok bez limitu kilometrów. Mimo przejechania paru tysiecy km są cichutkie jak bym je dopiero do auta wsadził.
Pawel_M
Posty: 11
Rejestracja: 2014-11-12, 21:04
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pawel_M »

ghost pisze:
kurpiu pisze:Pozwole sobie odpoweidziedz za Ghosta. Wirnik ssacy zmieniony na wiekszy slupek seria glowice seria kolektor ssacy seria, Y seria. Zmienione kolektory wydechowe , dolot do turbin i centralny IC


No i "delikatny" wydech do tego... :-P :mrgreen: Soft był robiony jeszcze pod ori kolektory więc coś tam jest do ugrania... ale nie tykam tego do wiosny...


BTW: Buba jakie dokładnie masz doładowanie i ile tys km zrobłeś na tym sofcie ? Ja na sportecu jakies 40 tys km i turbo zaczeło wyć jak by zaraz miało ekspolodować... :-) O popękanych kolektorach wydechowych chyba nie ma co wspominać bo tu kupa... Nigdy nie wiadomo kiedy się spieprzą :-| Co do rodzaju wirnika to ... nie mam pojęcia :mrgreen: oddałem specowi, wsadził 12 łopatek zamiast 8, zwiększył rozmiar koła kompresji i + własne patenty o których nie chciał za bardzo rozmawiać. Działać - DZIAŁA. Jeździ już rok i to pratycznie codziennie. Śmiało mogę polecić hybryde k04 :-) Co ciekawe dostałem gwarancje na rok bez limitu kilometrów. Mimo przejechania paru tysiecy km są cichutkie jak bym je dopiero do auta wsadził.
Kto robił hybrydy ??
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Teraz to 1,25-1.3 w peaku. Przelatane jakies 50kkm. Soft ustawiony byl chyba na 1.1 byl ale zmienilem N75 i troche uroslo :-D

Na sportecu mialem chyba tez 1.2
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Pawel_M pisze:
Kto robił hybrydy ??
zalezy kto wykres w paincie malowal buhahhaha ;)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

buba pisze:Teraz to 1,25-1.3 w peaku. Przelatane jakies 50kkm. Soft ustawiony byl chyba na 1.1 byl ale zmienilem N75 i troche uroslo :-D

Na sportecu mialem chyba tez 1.2

miałeś seryjne N75? i jakie dałeś nowe?
ODPOWIEDZ