Paweł znam przypadek którego już na szczęście nie ma (rs4b5): seria icki, wydech, program, rzekomo hybrydy rs4/rs6 (okazało się później przy rozbieraniu, że to seria turbo rs4 a nie żadne hybrydy) na paliwie 98.... i dla fanaberii właściciela wykres na generatorze wykresów na 499 KM ! ;dPawel_M pisze:A jak ma się to do paliwa 98 ?? Mam turbiny z rs4 i nie ukrywam że chciałbym zrobić 450+ na hybrydzie. Pytanie tylko czy jest to wogule realne skoro na forum znalazłem informację że na seryjnych turbinach z rs4 można zrobić 400-420Ps
Seryjne turbiny moc maxymalna ?
-
Arek_HB
- Posty: 184
- Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
- Tytuł użytkownika: Arek_HB
- Lokalizacja: Bremen/Ger
- Płeć:
- Kontakt:
Aj no Rafciu, ten przypadek tych hybryd to wgl inna sprawa...mozna by opisac jeszcze wiecej na temat tego setupu na 499koni...
Wracajac do tematu k04, tak jak napisal Sid, na hybrydach k04 z rs4 i wiekszymi wirnikami mozna osiagnac spokojnie 450+ nawet na pb98, ale wszystko zalezy oczywiscie od reszty osprzetu i stanu silnika.
Wracajac do tematu k04, tak jak napisal Sid, na hybrydach k04 z rs4 i wiekszymi wirnikami mozna osiagnac spokojnie 450+ nawet na pb98, ale wszystko zalezy oczywiscie od reszty osprzetu i stanu silnika.
Jest to hybryda tylko na większym wirniku strony zimnej ( co to za wirnik ?? ) czy jakieś większe modyfikacje turbin ??ghost pisze:Na tym forum od jakiegoś czasu krążyła legenda ,że nie da się wiecej jak 420ps i chu%^& tym bardziej na seryjnej głowicy...
To ja się pytam ... CO TO TO JEST ?![]()
Obrazek
k04 rs4 hybryda - boost 1.29 bar można by to jeszcze trochę podciągnąć
Oczywiscie LPG a nie jakieś tam Vpowery i e85...
kurpiu pisze:Pozwole sobie odpoweidziedz za Ghosta. Wirnik ssacy zmieniony na wiekszy slupek seria glowice seria kolektor ssacy seria, Y seria. Zmienione kolektory wydechowe , dolot do turbin i centralny IC
No i "delikatny" wydech do tego...
BTW: Buba jakie dokładnie masz doładowanie i ile tys km zrobłeś na tym sofcie ? Ja na sportecu jakies 40 tys km i turbo zaczeło wyć jak by zaraz miało ekspolodować...
Kto robił hybrydy ??ghost pisze:kurpiu pisze:Pozwole sobie odpoweidziedz za Ghosta. Wirnik ssacy zmieniony na wiekszy slupek seria glowice seria kolektor ssacy seria, Y seria. Zmienione kolektory wydechowe , dolot do turbin i centralny IC
No i "delikatny" wydech do tego...![]()
Soft był robiony jeszcze pod ori kolektory więc coś tam jest do ugrania... ale nie tykam tego do wiosny...
BTW: Buba jakie dokładnie masz doładowanie i ile tys km zrobłeś na tym sofcie ? Ja na sportecu jakies 40 tys km i turbo zaczeło wyć jak by zaraz miało ekspolodować...O popękanych kolektorach wydechowych chyba nie ma co wspominać bo tu kupa... Nigdy nie wiadomo kiedy się spieprzą
Co do rodzaju wirnika to ... nie mam pojęcia
oddałem specowi, wsadził 12 łopatek zamiast 8, zwiększył rozmiar koła kompresji i + własne patenty o których nie chciał za bardzo rozmawiać. Działać - DZIAŁA. Jeździ już rok i to pratycznie codziennie. Śmiało mogę polecić hybryde k04
Co ciekawe dostałem gwarancje na rok bez limitu kilometrów. Mimo przejechania paru tysiecy km są cichutkie jak bym je dopiero do auta wsadził.


