Ew v-max a tak to każdy nowy tysiąc z dobrym kierowcą zrobi wiatrak z s rs nawet 600+
Na prostej wiadomo stosunek mocy do masy i przewaga jednośladu jest znacząca , głównie interesuje mnie na drodze z winklami , porównanie seryjnego 1000 bez turbin długich wahaczy i podtlenku a zmodzonej eSki czy rs4 , oglądając filmik aw69 http://m.youtube.com/watch?v=lpYQkCshDEA
jak jego 700+ idzie do 300 to mam wrażenie że ciężko motocyklem odjechać w warunkach drogowych a trochę latam motocyklem i zrobiłem próbę koledzy moto a ja S4z wirusem na prostej wiadomo ale w winklach z tą mocą dawałem radę... Latając moto nie trafiłem na auto 500+ ( bez ograniczenia do 250km/h) chętne na drodze do takich igraszek , pojawił się temat karcenia szlifierek więc zapytałem o wrażenia...
Ew v-max a tak to każdy nowy tysiąc z dobrym kierowcą zrobi wiatrak z s rs nawet 600+
Na prostej wiadomo stosunek mocy do masy i przewaga jednośladu jest znacząca , głównie interesuje mnie na drodze z winklami , porównanie seryjnego 1000 bez turbin długich wahaczy i podtlenku a zmodzonej eSki czy rs4 , oglądając filmik aw69 http://m.youtube.com/watch?v=lpYQkCshDEA
jak jego 700+ idzie do 300 to mam wrażenie że ciężko motocyklem odjechać w warunkach drogowych a trochę latam motocyklem i zrobiłem próbę koledzy moto a ja S4z wirusem na prostej wiadomo ale w winklach z tą mocą dawałem radę... Latając moto nie trafiłem na auto 500+ ( bez ograniczenia do 250km/h) chętne na drodze do takich igraszek , pojawił się temat karcenia szlifierek więc zapytałem o wrażenia...
xan pisze:Tyle razy byłem już w Przasnyszu a jeszcze nigdy nie widziałem Twojej furki. Za dużo modzisz a za mało z garażu wyjeżdzasz :P
Jak już wyjadę to ciężko zobaczyć co to jechało nawet na mieście
Floro a jaki czas 100-200 robi twój ścigacz
Nie mierzyłem, w sumie to niemam sprzętu aby dokładnie zmierzyć, ale skoro pojawił się temat to jakoś postaram się sprawdzić pogoda jeszcze jest na latanie...