Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM

Post autor: kenpachi »

Trzeba wyciągnąć silnik i uszczelnić, wymienić turbo, więc przy okacji, przyzwoitość nakazuje zrobić upgrade:)

Celuję w 460 - 480 KM

Pakiet startowy:
----------------------------

1) Wyciek z zasilania lewej turbosprężarki

2) Poci się z lewej głowicy

3) Ślady zrzucania płynu ze zbiorniczka wyrównawczego - ( to była wiskoza)

4) Poci się z prawej strony półosi - skrzynia

5) pasek klinowy

6) pęknięta prawa plecionka wydechu

7) rurka odmy do rury ssącej

8) głośno pracujące turbosprężarki

9) Wahacze z przodu

Lista zakupionych gratów:
------------------------------

1) Turbo: F21 Frankenturbo hybryda + FrankenLets & Y-Pipe couplers

2) Sprzęgło: Clutchmasters FX 400

3) Wtryski: Bosch 525cc

4) Pompa: Bosch 044

5) Centralny IC

6) Głowice od 2.4

7) Chłodniczka oleju

8) Świece, filtry, olej i rozrząd

9) Uszczelki, śruby i pierdoły

10) DV'ki

11) Trójnik

12) prawa plecionka wydechu

13) Wahacze

14) Hamulce (jeszcze nie wiadomo co z tego wyjdzie ale będziemy próbować od A8)

15) siłownik maski

16) olej do skrzyni

17) podstawka filtra

18) klej do poduszki tylnej i ekstrakcja

19) podkładki do poduszek

20) Fhose

21) redukcje do połączenia turbin

22) bandaż na dolot/rury dolotowe pod ssącym na turbinę

23) bandaż na DP

24) opaski do bandażu 10 sztuk

25) simmeringi wałków rozrządu , zaślepki wałków rozrządu + uszczelniacze skrzyni

26) Olej valvoline 5w50 VR1

27) Pierdółki (kilka opasek , oringów wodnych , podkładek miedzianych)

28) rury do fmic , silikony do fmic + opaski

29) węże do olejowej

30) podkładki pod tarcze

31) DP

32) Wskażnik boost'a

==================================================================================
Lista po szóstym updacie (2 Wrzesień) - mam nadzieję, że więcej już nie wyjdzie gratów :roll: jestem trochę zesrany w portki ile kasy już poszło;

edytowałem temat. Było 380 - 440, teraz jest 460 - 480 :D
Chociaż Nosb jest bardziej powściągliwy i woli powiedzieć 450+ :-)
--------------------------------

Do zrobienia następnym razem:
------------------------------------

1) H&R zawieszenie (poczeka do przyszłego roku)

- ewentualnie jak starczy kasy to wstawimy sprężyny Bilsteina

2) Być może krótka skrzynia - żeby się szybciej rozpędzało :mrgreen:

3) Być może jakiś body-kit

4) Jakiś fajny lakier

5) Multistacja na Androidzie

6) Kamerka cofania i czujniki

7) większe koła (18")

8) Ewentualnie potężne hamulce

9) wagnery

==================================================================================

A tu link do projekciku (u Nosba :-)):
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 480&type=1

Nosb jest sławny :-D

https://www.facebook.com/frankenturbo

Frankenturbo zamieściło link do naszego projektu na swoim fejsie 8-)

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-09-02, 15:09 przez kenpachi, łącznie zmieniany 36 razy.
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Głowice jak najbardziej tak, ale kolektora, trójnika, Y nie musisz ruszać. Jak już ruszysz kolektory wydechowe, to wtedy możesz też zadbać o dolot.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ja tutaj widzę jakąś ochotę na "małe stage" a zakupy gratów i modyfikacje na "grube stage"

Nie dotykaj dołu, korby, tłoki zostaw w spokoju,
Głowice jeśli nie atakujesz w +400ps zostaw w spokoju
Jeśli moc do 400ps i nie startujesz na 400m to sprzęgło bierz FX300 lub FX350 (dłużej Ci pożyje i lepszy komfort jazdy w mieście)
Do 400ps kup smic w boki z USA, mają tam spory wybór i dobre ceny (śmiało dają rady do 450ps)
Obrazek
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

SID pisze:ja tutaj widzę jakąś ochotę na "małe stage" a zakupy gratów i modyfikacje na "grube stage"
...
Ochota ochotą, ale samemu to sobie można wszystko chcieć. Tutaj by się przydało żeby to auto wylądowało w ogarniętej z biturbo miejscówce i żeby ktoś ochotą popartą środkami pokierował.

I tak gorąco kibicuje zmianom w dobrym kierunku ale tą listę przede wszystkim powinien ktoś kto to auto będzie robił zweryfikować ewentualnie skorygować. A potem modzić, modzić i modzić.
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Hehehe. No i mnie macie :) Ok nie ma sensu ściemniać. Chcę wycisnąc z tej fury ile się da i to jak najszybciej i wpompować w nią wszystkie oszczędności dopóki nie będę mięć 500-600km
Rusher
Posty: 60
Rejestracja: 2013-07-02, 17:52
Lokalizacja: Polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rusher »

Czy twoje turbiny będą na sprzedaż? Jeśli tak to proszę o PW...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

kenpachi pisze:Hehehe. No i mnie macie :) Ok nie ma sensu ściemniać. Chcę wycisnąc z tej fury ile się da i to jak najszybciej i wpompować w nią wszystkie oszczędności dopóki nie będę mięć 500-600km
no to sporo części na 500-600 musisz zmienić na inne z tej listy
Obrazek
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Właśnie zamówiłem frankeny :)
Niestety FX400 nie udało się, bo trzeba się z resellerem dogadać indywidualnie :(
Próbowałem jeszcze z innej strony ale tamci wysyłają tylko do Stanów...
Mam nadzieję, że jutro się uda.

To prawda, że chcę wymaksić moc, ale nie uda mi się tego zrobić w jednym rzucie. Dlatego upgraduje po mału, to co mogę z myślą o przyszłości.

W tym momencie wiem, że raczej na pewno nie uda mi się tym razem upgradować silnika, czyli kolektorów, głowic, tłoków itd... to będzie musiało poczekać :-|

Mam nadzieję, że bez tego uda mi się 380 - 400 koni uzyskać :roll:

Dodano: 2014-07-16, 22:51
Wiem, że w tym momencie pompę i wtryski zamawiam za słabe na moc o której marzę, ale po prostu nie wydaje mi się, że uda mi się kupić te mocniejsze tym razem...

Dodano: 2014-07-16, 22:53
[quote]Ochota ochotą, ale samemu to sobie można wszystko chcieć. Tutaj by się przydało żeby to auto wylądowało w ogarniętej z biturbo miejscówce i żeby ktoś ochotą popartą środkami pokierował.

I tak gorąco kibicuje zmianom w dobrym kierunku ale tą listę przede wszystkim powinien ktoś kto to auto będzie robił zweryfikować ewentualnie skorygować. A potem modzić, modzić i modzić.[/quote]
Racja Panie kolego. Staram się takie spotkanie zorganizować.

Dodano: 2014-07-16, 22:56
Tak wogóle to zapomniałem podziękować za rady. Pomyślę z tym sprzęgłem SID i dzięki za radę odnośnie silnika Flyer, ale czy jak się ruszy głowice, to nie trzeba zrobić reszty? O_o
Ostatnio zmieniony 2014-07-17, 13:23 przez kenpachi, łącznie zmieniany 1 raz.
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Jak jestes z wawy to podjedz do mnie to pogadamy masz godzine drogi. Sprzeglo mozna zrobic tanio i dobrze skladalem chlopakiwi set na 500+ zaniedlugo wyladuje pewnie w projektach.

Pompe paliwa kup odrazu 044 nie bedziesz dwa razy placil i wtryski tez odrazu kup 630. Kolektory wydechowe to nie jest jakis problem idzie zrobic fajne ( wydajne) za normlana kase. Masz pytanie wal na PW.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

kenpachi pisze:Tak wogóle to zapomniałem podziękować za rady. Pomyślę z tym sprzęgłem SID i dzięki za radę odnośnie silnika Flyer, ale czy jak się ruszy głowice, to nie trzeba zrobić reszty? O_o
Twoje glowice maja 15 lat, wiec na pewno nie sa juz w dobrej kondycji :) glowice przy kolektorach wydechowych, dolocie z RS4 to już smieszne pieniadze, a silnik i tak bedziesz mial na wierzchu.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

no to sporo części na 500-600 musisz zmienić na inne z tej listy
Nooo głównie to paliwo zmienić na lepsze :)
Obrazek
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Kurde wlasnie rozkminilem czemu mi nie dzialalo cytowanie nigdy <facepalm>
Mialem wylaczony html na profilu :)

[ Dodano: 2014-07-17, 10:41 ]
aw69 pisze:
no to sporo części na 500-600 musisz zmienić na inne z tej listy
Nooo głównie to paliwo zmienić na lepsze :)
Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

500 rzadko sie udaje na takim setupie, ale okolice przy Boschu 044 i wtryskach 630 dadza Ci pewnie 450-480.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Niema takiej pierdolonej opcji !!!!!

[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw. ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ? :) I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
Obrazek
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

aw69 pisze:
Ale 500+ na 98'mce to powinno się udać, nie? :)
Niema takiej pierdolonej opcji !!!!!

[ Dodano: 2014-07-17, 12:25 ]
btw. ile to forum ma lat i ile opisanych jest tutaj 2,7 Bit na 500 KM i więcej KM ? :) I wtedy zrozumiecie że to nie takie proste jak się wydaje :)
No to w takim razie 500- ;p

[ Dodano: 2014-07-17, 13:10 ]
Za chwile updatuje listę rzeczy.
ODPOWIEDZ