Passat w8>2.7t
Da ale jak chlopak chce modzic na 4+ to cenowo lepiej wyjdzie motorownia z RS4.
I nie nakrecaj sie tak tym ze to passat. Jeden ciul co A4/A6 .
Emkowi w tej osce drutowalem elektryke bo nie mial kto :)
Co do kabli to pieprzenie ze beda badz nie bedzie problemu jest o du$e obic : na bank bedzie trzeba przysiac przy kablach. P&P prawie by siadla moze elektryka/wiazka jakby mial powiedzmy 2,8 2000 rok i to samo S4/a6 2000 a i tak beda mniejsze/wieksze roznice.
Adas zamach i sprzeglo bedzie z W8 pasowac do 2,7T na pewno ? :) Skrzynia to pewnie tak.
I nie nakrecaj sie tak tym ze to passat. Jeden ciul co A4/A6 .
Emkowi w tej osce drutowalem elektryke bo nie mial kto :)
Co do kabli to pieprzenie ze beda badz nie bedzie problemu jest o du$e obic : na bank bedzie trzeba przysiac przy kablach. P&P prawie by siadla moze elektryka/wiazka jakby mial powiedzmy 2,8 2000 rok i to samo S4/a6 2000 a i tak beda mniejsze/wieksze roznice.
Adas zamach i sprzeglo bedzie z W8 pasowac do 2,7T na pewno ? :) Skrzynia to pewnie tak.

Witam no nareszcie po robocie i mozna zajac sie czym ciekawszym
Co do pytania czy w8 to za slabe to powiem ze to piekny silnik swietnie brzmi,dosc mocny,elastyczny i pracuje nieslychanie aksamitnie ale no wlasnie to ale mocy troszke wiecej by sie przydalo i cos bardziej zadziornego-turbo
bo w8 to na autostrady i do nieagresywnej jazdy jest idealne z tym ze ja jestem chyba uzalezniony od turbiny
kocham ten kop dodam ze moj poprzedni passek mial 1.8t i byl swietny a co moze byc lepsze od turbo?Biturbo
Co do zmiany na audi to szczerze wole passka bo bardziej zaskakuje nieswiadomych scigantow-szybkich audi jest pare a taxiarski passet z dobrym agregatem robi opad kopary
[ Dodano: 2014-05-28, 00:10 ]
No wybila polnoc hehe,co do silniczka z rs4 to nic nie moge namierzyc ciezko cos znalesc, a chyba nie dodalem ze moj passek to anglik bo obecnie tyram na chleb u angoli
i nie wiem jakby to wygladalo z wiazka gdyby to byl silnik od europejczyka z kontynentu.
No i nie mam pojecia jak to wyglada cenowo bo o ile za £3.5tysia mozna kupic juz cala s4rke to za rs4ke trzeba poscielic ponad dyszke.
[ Dodano: 2014-05-28, 00:28 ]
A tak przy okazji to sid ma cos ciekawego do pogonienia?
Myslalem wlasnie zeby kupic takie s4 lub allroad'a w dogodnej cenie i dozbroic go w potrzebne drobiazgi moze u sid'a reszte gratow sprzedac ale teraz znowu juz sam nie wiem skoro mowicie ze cenowo to lepiej isc w silnik od rs-ki.
I znowu baniak pelen klebiacych sie mysli
A zapomnialbym-o tym kompresorze to mysle ze wydajnosc takiego zestawu do kosztow jest nieadekwatna chyba lepiej pojsc w turbo.pozdro
Co do pytania czy w8 to za slabe to powiem ze to piekny silnik swietnie brzmi,dosc mocny,elastyczny i pracuje nieslychanie aksamitnie ale no wlasnie to ale mocy troszke wiecej by sie przydalo i cos bardziej zadziornego-turbo
Co do zmiany na audi to szczerze wole passka bo bardziej zaskakuje nieswiadomych scigantow-szybkich audi jest pare a taxiarski passet z dobrym agregatem robi opad kopary
[ Dodano: 2014-05-28, 00:10 ]
No wybila polnoc hehe,co do silniczka z rs4 to nic nie moge namierzyc ciezko cos znalesc, a chyba nie dodalem ze moj passek to anglik bo obecnie tyram na chleb u angoli
No i nie mam pojecia jak to wyglada cenowo bo o ile za £3.5tysia mozna kupic juz cala s4rke to za rs4ke trzeba poscielic ponad dyszke.
[ Dodano: 2014-05-28, 00:28 ]
A tak przy okazji to sid ma cos ciekawego do pogonienia?
Myslalem wlasnie zeby kupic takie s4 lub allroad'a w dogodnej cenie i dozbroic go w potrzebne drobiazgi moze u sid'a reszte gratow sprzedac ale teraz znowu juz sam nie wiem skoro mowicie ze cenowo to lepiej isc w silnik od rs-ki.
I znowu baniak pelen klebiacych sie mysli
A zapomnialbym-o tym kompresorze to mysle ze wydajnosc takiego zestawu do kosztow jest nieadekwatna chyba lepiej pojsc w turbo.pozdro
Potrzeba mocy:-)
No witam ponownie,dzisiaj usmiech od ucha do ucha zagoscil na mej facjacie bo nie ma to jak cztery lapki pedne
zrobilo sie mokro i nawet mocniejsze oski nie maja co szukac
.
[ Dodano: 2014-05-29, 19:43 ]
No a wracajac do tematu to nie do konca kumam posta o wartosci auta bo co to za roznica czy to angol czy nie?Kazdy swap patrzac od strony ekonomicznej nie ma sensu no chyba zeby zmienis 4.2 v8 na 1.9 tdi
dla mnie posiadanie takiego passka-BEZCENNE.
[ Dodano: 2014-05-29, 19:43 ]
No a wracajac do tematu to nie do konca kumam posta o wartosci auta bo co to za roznica czy to angol czy nie?Kazdy swap patrzac od strony ekonomicznej nie ma sensu no chyba zeby zmienis 4.2 v8 na 1.9 tdi
Potrzeba mocy:-)

