Problem z rezerwą S6C5

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Problem z rezerwą S6C5

Post autor: prnit »

Witam

Mam do Was pytanko czy mieliscie kiedyś taką sytuację. Mam problem tym ze np. dojezdzam do domu i włącza mi się rezerwa (pokazuje zasieg 50km), wskazówka jest idealnie na czerwonym polu, na drugi dzien rano odpalam auto a tam zasięg 0km i wskazówka na samym dole, a nie przejechałem autem 20 metrów. Co to może być? jak to naprawić...pewnie ze najlepiej nie jezdzic na rezerwie hehe ale fajnie jakby wszystko działało tak jak powinno.
Macie jakies pomysly co to moze byc?
S8 D4
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Może tam gdzie parkujesz masz nierówny teren i pływak krzywo z paliwem się ustawia.
Lub "druk" na płytce pływaka padł, w rs6 masz dwa pływaki w baku
Obrazek
prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: prnit »

parkuje w garazu podziemnym i nigdy nie miałem tam problemów bo podłoga jest prosta...czyli co ? coś z pływakiem się dzieje tak? wyjąć, wyczyścić czy od razu szukać nowego?
pozdro
S8 D4
martin_wml
Posty: 53
Rejestracja: 2013-04-29, 22:16
Lokalizacja: wml
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin_wml »

Możesz mieć wytartą skalę na pływaku,bo ktoś jeżdził cały czas z małą ilością paliwa...
Ale z tego co zauważyłem audi v8 mają trochę zrypany konstrukcyjnie zbiornik,paliwo się przelewa przelewem w dwóch komorach.
Pompa przeciąga wiecej do swojej,a pływak jest w drugiej i głupieje.
Najszybsza naprawa mieć zawsze ponad ćwiartkę zbiornika zatankowaną ;)
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Standardowy problem w VAGach. Przeczyścić pływak i ustąpi na jakiś czas.
Vorsprung durch technik
ODPOWIEDZ