Audi A5 2,0T --> 5,0 V10 Turbo :)
Nie mam pojecia co i jak z nim , brakuje mi ecu ciagle wiec na bank nie odpali przez to , poki co skupiam sie na zawieszeniu go w komorze/zrobieniu łap .
Pozniej bede powoli odgarnial , docelowo ma byc dopasowany i uruchominy w tej ucietej mordze po przedluzeniu kabli z a5 a dopiero pozniej przekladany. nie chce pruc piatki , lazic kolo niej , drapac , obijac , przymierzad itp. Zrobie wszystko w tym :)
Pozniej bede powoli odgarnial , docelowo ma byc dopasowany i uruchominy w tej ucietej mordze po przedluzeniu kabli z a5 a dopiero pozniej przekladany. nie chce pruc piatki , lazic kolo niej , drapac , obijac , przymierzad itp. Zrobie wszystko w tym :)

Ciągle mam dylemat
Jak by się udało w sensownej cenie puścić S6, to bym składał na RS6 ale tak jak gadaliśmy - ceny tak poleciały, że mi się nie uśmiecha za bezcen jej puszczać. Nie wiem czy nie więcej by mi wyszło jak bym ją opylił na części
Silniki chodzą w dobrej cenie, bo jest duże zapotrzebowanie
Pozostałe graty też zdrowe, kiedyś przekalkuluje szczegółowo ile by się udało wyciągnąć z części. Co o tym sądzisz?
Swapa do S6 się trochę boję kosztowo, że przekroczy cenę RS6 a wiadomo, że trzeba zmienić wtedy też heble, zawiechę, most itp.



Swapa do S6 się trochę boję kosztowo, że przekroczy cenę RS6 a wiadomo, że trzeba zmienić wtedy też heble, zawiechę, most itp.
Oj tam przekroczy :) bez przesady za duzo liczysz za malo dzialasz hahaha :)
Tomek dawaj to twoje , wujek mowi ze bedzie zyc :)
https://www.youtube.com/watch?v=faC5y_X ... e=youtu.be

Tomek dawaj to twoje , wujek mowi ze bedzie zyc :)
https://www.youtube.com/watch?v=faC5y_X ... e=youtu.be

