Chodzi jak traktor i takie bledy.

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Juz zamowilem. A co tym czujnikiem N249 bo ten blad tez mi ciagle wyskakuje. Wogole to co za zadanie ma ten czujnik??
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

steruje dv
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

DV ma jakieś sterowanie ? :shock:
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Przepustica ogarnieta udalo sie:)
Teraz zostal mi ten nieszczesliwy zaworek. Od niego jest jakis bezpiecznik??
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
robertukf
Posty: 316
Rejestracja: 2012-10-23, 13:59
Lokalizacja: LEGIONOWO
Kontakt:

Post autor: robertukf »

N249 - Diverter Valve Control Solenoid

N249 jest zaworem który kontroluje ciśnienie i próżnie do DV. Daje sygnał kiedy DV ma się otworzyć.
N249 jest nie potrzebny do pracy silnika można go obejść http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lve-bypass

wywalenie N249 może złagodzić skoki ciśnienia - będzie płynniejsze
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

A jak go wywyalic zeby bladu niebylo a jest walniety.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Grigori
Posty: 73
Rejestracja: 2013-07-26, 21:45
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grigori »

odświeżę kotleta bo to ciekawy temat. Ten N249 rozumiem że steruje podciśnieniem otwierającym DVki ? Zazwyczaj spotykałem się że zavory DV były sterowane podciśnieniem wpiętym po przepustnicy w kolektorze dolotowym. Zatem nasuwa mi się pewne pytanie, czy może być tak że N249 jak jest walnięty to źle steruje DVkami i nawet w czasie przyśpieszania, czyli otwartej przepustnicy będzie potrafił uchylić DV i spadnie nam doładowanie?
si turbo nobiscum, quis contra nos?
ODPOWIEDZ