Chodzi jak traktor i takie bledy.
N249 - Diverter Valve Control Solenoid
N249 jest zaworem który kontroluje ciśnienie i próżnie do DV. Daje sygnał kiedy DV ma się otworzyć.
N249 jest nie potrzebny do pracy silnika można go obejść http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lve-bypass
wywalenie N249 może złagodzić skoki ciśnienia - będzie płynniejsze
N249 jest zaworem który kontroluje ciśnienie i próżnie do DV. Daje sygnał kiedy DV ma się otworzyć.
N249 jest nie potrzebny do pracy silnika można go obejść http://www.audizine.com/forum/showthrea ... lve-bypass
wywalenie N249 może złagodzić skoki ciśnienia - będzie płynniejsze
odświeżę kotleta bo to ciekawy temat. Ten N249 rozumiem że steruje podciśnieniem otwierającym DVki ? Zazwyczaj spotykałem się że zavory DV były sterowane podciśnieniem wpiętym po przepustnicy w kolektorze dolotowym. Zatem nasuwa mi się pewne pytanie, czy może być tak że N249 jak jest walnięty to źle steruje DVkami i nawet w czasie przyśpieszania, czyli otwartej przepustnicy będzie potrafił uchylić DV i spadnie nam doładowanie?
si turbo nobiscum, quis contra nos?