Potrzebuje krótka skrzynię biegów z napędem na przednią oś, prędkość na 5 biegu do 100km/h przy 3000obr (najlepiej 90km/h przy 3000obr) pasującą do V6 2.7 bi-turbo, wymiary skrzyni oraz kielichy na przeguby dowolne.
Czy istnieje taka krótka mocna skrzynia pasująca do 2.7 bi-turbo z napędem FWD ??
Czy można stworzyć krótką mocną skrzynie wykorzystując obudowę skrzyni od jakiegoś 2.5 TDI biegi i przełożenie główne z jakiś krótkich skrzyń ??
Z góry dziękuję za pomoc w znalezieniu bądź stworzeniu takiej skrzyni, za gotową odpowiednio zapłacę :)
Krótka skrzyna do 2.7 bi-turbo FWD
Zakładając że pasuje to która z 1.6 będzie najkrótsza? DVP jest jeszcze za długie i ma dużą dziurę między 2 a 3.
Nie jestem do końca przekonany czy taka skrzynia ze 100 konego samochodu wytrzyma.
Może jakaś hybryda?
Czy można przełożyć choinki z takiej skrzyni do obudowy o 2,5 TDI, w takiej skrzyni środkowa część w której wszystko się trzyma jest żeliwna i na pewno przystosowana do przenoszenia dużego momentu obrotowego.
Nie jestem do końca przekonany czy taka skrzynia ze 100 konego samochodu wytrzyma.
Może jakaś hybryda?
Czy można przełożyć choinki z takiej skrzyni do obudowy o 2,5 TDI, w takiej skrzyni środkowa część w której wszystko się trzyma jest żeliwna i na pewno przystosowana do przenoszenia dużego momentu obrotowego.
montujesz jakies FWD na tor?paweld pisze:Zakładając że pasuje to która z 1.6 będzie najkrótsza? DVP jest jeszcze za długie i ma dużą dziurę między 2 a 3.
Nie jestem do końca przekonany czy taka skrzynia ze 100 konego samochodu wytrzyma.
Może jakaś hybryda?
Czy można przełożyć choinki z takiej skrzyni do obudowy o 2,5 TDI, w takiej skrzyni środkowa część w której wszystko się trzyma jest żeliwna i na pewno przystosowana do przenoszenia dużego momentu obrotowego.
Jest pewien projekt który chcę zrealizować, na razie nie będę mówił co jak i po co żeby nie zapeszać :)
Skoro skrzynie są takie same to choinki powinny pasować wymiennie ?
Najlepiej by było jakby osoba która modziła już skrzynie wypowiedziała się na ten temat.
Nie chciałbym zmieniać skrzyni co wyścig albo go przez nią nie skończyć. Różne skrzynie mogą się delikatnie różnic mocowaniami, w początkowej fazie nie ma to znaczenia ale później będzie nieco kłopotliwe.
Poszukuję dalej mocnej skrzyni o krótkich przełożeniach. Może być to hybryda złożona z kilku skrzyń. Biegi muszą być dobrze ze stopniowane, bez dziur.
Co ze sprzęgłem czy wałek główny skrzyni ma zawsze ten sam frez? Chciałbym zastosować oryginalne sprzęgło od 2.7 bi-turbo.
Skoro skrzynie są takie same to choinki powinny pasować wymiennie ?
Najlepiej by było jakby osoba która modziła już skrzynie wypowiedziała się na ten temat.
Nie chciałbym zmieniać skrzyni co wyścig albo go przez nią nie skończyć. Różne skrzynie mogą się delikatnie różnic mocowaniami, w początkowej fazie nie ma to znaczenia ale później będzie nieco kłopotliwe.
Poszukuję dalej mocnej skrzyni o krótkich przełożeniach. Może być to hybryda złożona z kilku skrzyń. Biegi muszą być dobrze ze stopniowane, bez dziur.
Co ze sprzęgłem czy wałek główny skrzyni ma zawsze ten sam frez? Chciałbym zastosować oryginalne sprzęgło od 2.7 bi-turbo.

