Szybka akcja ze swiecami :)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Szybka akcja ze swiecami :)

Post autor: asi »

Panowie, potrzeba mi szybkiej rady. Mam swieczki u siebie z rs4 NGK. Setup typowy rs6. Od jakiegos czasu mam problem, czasem na zimnym nie dziala na wszystkie gary przy minusowych temp. Pochodzi chwile i sie uspokaja. Wczoraj dzialal prawidlowo od momentu odpalenia do rozgrzania. Auto chodzilo na biegu jalowym z godzine i uruchuchomilem na chwile LC. Po tym zaczal raz chodzic rowno, raz nie. Po chwili przestal chodzic na 2 garki, z biegiem czasu 1 zaczal pracowac, a jeden nie. Minelo kolejne pol godziny, auto nie chcialo chodzic na jeden garek, bledow zero, jazda normalna, przy booscie... nic nie pomagalo. Zrezygnowany zajebalem mu odcinke taka 2sek. auto zaczelo pracowac normalnie. Przejezdzilo pozniej prawie 100 km, troche pizdowania. Dziala normalnie. Pewnie swieczki umieraja. troche dziwne po ok 5 tys km chyba??

Teraz pytanie, jakie macie u siebie powkladane swiece w podlubanych esach, rsach? z jakich aut? jakich firm? najlepiej z symbolem:P
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

skad wiesz ze swiece
moze moduły zapłonowe albo cewki
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

ja mam u siebie świeczki ori aso RS4
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

Cewki nowe. Modul raczej niebardzo ma chyba na to wplyw, albo dziala, albo nie. Tu raczej wygladalo to na zalanie przy LC. Tak samo przy odpalaniu na zimno jak nie chodzi na wszystkie gary, to raczej jest na ssaniu, przelany...

Bracus, nie miales nigdy problemow po LC? czesto zmeiniasz je przy tej mocy ?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Podobno bosche lepsze od ngk. ja mam ngk rsowe i jeżdże ale jeden mądry szpecjalista twierdzi ze lepiej sie stroi na boschach
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

ja wlasnie nie mogw sobie przypomniec jakie mam... cenzura... a moze mam gdzies foto :) Rsowe OEM sa PFR7Q, sa rowniez na stronie SIDa PFR8Q, ktore niby sa lepszy przy mocniejszych autach i sie nad nimi zastanawiam, ew ich Boschowski odpowiednik

U mnie sa rsowe napewno, teraz juz wiem, ze NGK. czasem jednak warto robic zdjecia :)
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

LC ? launch control ? nie mam i nigdy nie miałem i nie będę miał tak że Ci nie odpowiem na to pytanie :-) ja jade na 1-2 zawody w roku a tak ? nie ganiam się prawie wcale bo u nas w RZ juz z grubsza wiadomo kto i co ma dlatego widać po moich przejazdach na zawodach każdy kolejny to 1 cz 2 dziesiąte lepiej bo nie mam żadnej wprawy i tyle :)
nie jestem jakimś super racerem itd. ot for fun od czasu do czasu przycisnąć sobie 100-200 czy wyżej na trasie dwupasmowej jak wracam z pracy do domu :) a tak do LC to i gume trzeba by lepszą a ja mam "zwykle" poza tym wydaje mi się ze zdrowiej dla silnika startować sobie z podbijanych obrotów ale to moje prywatne zdanie i nie ma zamiaru sie spierać z "wszechwiedzącymi" czy tak jest czy nie :-)
http://www.youtube.com/watch?v=Cbrqx-BzSKk
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

Ja mam LC bardzo delikatny jakis. Szaman mi taki zrobil:P ALe nieistotne. Kupie swiece, wymienie moduly i wiazke el, bo juz sie z tym nosze dlugi czas
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

asi pisze:ja wlasnie nie mogw sobie przypomniec jakie mam... cenzura... a moze mam gdzies foto :) Rsowe OEM sa PFR7Q, sa rowniez na stronie SIDa PFR8Q, ktore niby sa lepszy przy mocniejszych autach i sie nad nimi zastanawiam, ew ich Boschowski odpowiednik

U mnie sa rsowe napewno, teraz juz wiem, ze NGK. czasem jednak warto robic zdjecia :)
Wydaje mnie się że ori są boscha:P NGK owszem ma SID ale u mnie jak były wsadzane ORI od RSa to właśnie Boscha a nie NGK. ;-)
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

To normalne zakładaj ori na zimę nie będzie kłopotu jak się ociepli 7 emki
Nie odpalaj i gaś zimnego po trasie ciepły zgaś i na pewno następnego dnia będzie ok
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

niebawem i Boscha będę miał ale szukam dobrej ceny,
Ja mam u siebie w skorupie NGK7 i jest git
jestem zwolennikiem zmiany świec po 10 tyś km bo i tak tyle nie robię na rok (świece nie kosztują majątek)
Obrazek
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

szybka akcja ze świecami

Post autor: arek »

Jeżeli kogoś stać wymieniać swiece co 8-10tyś km to spróbujcie- DENSO SVK20R-Z8 IRIDIUM POWER polecam.
cztery kółka
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

bolo-s4 pisze:To normalne zakładaj ori na zimę nie będzie kłopotu jak się ociepli 7 emki
Nie odpalaj i gaś zimnego po trasie ciepły zgaś i na pewno następnego dnia będzie ok

Zakladam jednak boscha z s2.

a co do odpalania auta i gaszenia zimnego. niestety u mnie to czeste zjawisko dosyc, bo na podworku stoi kilka aut i czesto trzeba je przestawiac i eska niestety tez czasem ma tak...
Rapix
Posty: 193
Rejestracja: 2011-01-25, 18:22
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rapix »

tak swoją drogo te świece z rs4 są platynowe i powinny starczać na 60tys jak nie na 90tys :lol:
ODPOWIEDZ