duże Smic

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

duże Smic

Post autor: SID »

trafiły mi się dwa duże IC w dobrej cenie ;-)
poniżej porównanie do już i tak wielkiego Wagnera (255 x 265 x 90mm) a te mają 280x280x65mm i są lżejsze od WG

Zastanawiam się czy wejdą w zderzak S4 lub RS4.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Rs pewnie bedzie latwiej niz w ori S zderzak to wpasowac. Jak przymiezysz to daj znac czy podejda. Bo musze zaczac kompletowac pomalu osprzet... :-) i. Z ciekawosci wiecej czy mniej niz Wagner $??:>
Awatar użytkownika
arti@R1
Posty: 493
Rejestracja: 2012-02-02, 16:52
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arti@R1 »

SID, zakladaj do RS4, ciekawe jak z wydajnościa w porównaniu do FMIC? No i cenowo?
SMIC jak by pasowała to zawsze lepsze jak ori S4 i mniej pierdzielenia jak z zalozeniem i wyspawaniem FMIC
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tylko jeden set taki mam i nie ma widoku na następne,
bez kierownic powietrza będzie słaba wydajność ale dużo lepsza niż RS4
Obrazek
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Czyli 430-450 powinny ogarnac?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Jachyr pisze:Czyli 430-450 powinny ogarnac?
swego czasu miałem 3 sety smic z USA które pasowały p&p do S4, jezdzą użytkownicy na nich w PL i tu na forum
podczas strojenia na K04 dawały lepiej niż ori RS4

W S4 i RS4 jest mega ciasno, kierownice pomagają
lepiej sprawdzą się jak je z przodu zamontujesz ale wtedy coś za coś

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

SID pisze:
Jachyr pisze:Czyli 430-450 powinny ogarnac?
swego czasu miałem 3 sety smic z USA które pasowały p&p do S4, jezdzą użytkownicy na nich w PL i tu na forum
podczas strojenia na K04 dawały lepiej niż ori RS4

W S4 i RS4 jest mega ciasno, kierownice pomagają
lepiej sprawdzą się jak je z przodu zamontujesz ale wtedy coś za coś

Obrazek
Naprawde dobrze to wyglada. Zawsze sa czegos + i -. Akurat w tym przypadku jest tak ze pozostaje jak najbardziej to nie widoczne bo wchodza na miejsce starych ori, i nie ma kombinacji z centralnym fimc. I zakladam tez ze jak napisales po wsadzeniu kierownic powietrza nie podpasuje halogenow czy tez ori kratek w zderzak? a moze jeszcze z czyms to sie wiaze?? Caly czas narazie rozmyslam najlepsze za i przeciw. To samo z turbawkami czytalem tu juz sporo o k4 z wiekszymi wirnikami, z rs6 po przerabiane pod S itd itp. Ale sklaniam sie ku temu aby takie podzespoly jak turbo byly nowe. Wiem ze zaraz tu bede zlinczowny ze czasami lepsza urzywka ale ori ale takie ma podejscie. Patrzalem u Ciebie na Garrett gt2860Rs ale nie wiem tez czy wydadza na te moce o ktorych pisalem. Zreszta to nie ten temat aby to drazyc i jak cos to bede pytal na pw albo tu. Kilka istotnych rzeczy juz wiem i co potrzebuje na 100%. A o reszcie jeszcze staram sie gdzies szukac i dowiadywac.
ODPOWIEDZ